2021-04-20, 18:24
Medlem
Paladins avatar
Så. Nästa nu. Detta kommer ju ingenstans ändå. Floskler floskler och mera floskler.
2021-04-20, 18:25
Medlem
Conny63s avatar
Lägg ner nu Lägg ner nu katastrofalt 👎
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag ser Adrian som någon som aldrig behövt ta ansvar – varken emotionellt eller rent sysslomässigt. Han flyr från allt vad känslor och sysslor heter, för att han aldrig behövt ta i det.

Han var säkert en sådan som fick som han ville för att han blev ledsen eller arg som liten, samtidigt som hans familj bortförklarade dåliga beteenden mot andra. Därför förstår han inte att han har ansvar över de känslor som kan gå ut över andra, och därför har han svårt att hantera sina egna – för han har inte utvecklat verktygen för det.

Hans syster bekräftade bara mina tankar om det/honom.

Det KAN vara ett spel från hans sida dock, men ponera att han är såhär så skulle jag vilja säga att min analys är i alla fall en stabil 9/10.
Adrian är en sån som kommer på i 50-årsåldern att han kanske vill stadga sig och skaffa familj. Fram tills dess kommer han fortsätta fokusera helt på sig själv och sina intressen. Känner igen beteendet från folk i bekantskapskretsen.
Medlem
Contragulationss avatar
Hahaha Dompa din sköning.
2021-04-20, 18:26
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Många i mammagruppen börjar tröttna på Adrian nu 👏👏👏👏👏

Men redan? Man behöver inte vara raketforskare för att haja att AD är där för att vinna skiten och att han räknar ut varenda grej han gör där inne! Han välljer ut vilka han ska försöka fånga och använda som skydd när det börjar närma sig. Även i konflikter så får han en liten grej att bli enorm genom att använda sig av de knappar han lärt sig att använda för att den negativa uppmärksamheten ska gå över till den andra.

Han flyr ifrån en konflikt med Nardos och ropar på Simon "som han egentligen inte gillar" då han vet att Nardos och Simon redan har en infekterad grej sen tidigare? Simon går loss på Nardos och hela gruppen blir inblandad och AD själv lägger sig i sängen som en åskådare så allt plötsligt handlar om Simons utbrott mot Nardos???? Vem syns minst i detta? AD är en spelare och han använder de andras svagheter som en ridå över sitt egna beteende. Mergim likadant, visst jag tål inte Mergims beteende men AD utnyttjar även de situationerna för han vet vad han ska säga för att trigga honom, samtidigt som han smörar som fan sen för att bli sams.

Tror vi Dompa skulle agera såhär? Nej för han är sig själv och han behöver inte ta till såna här patetiska fulspel för att komma någon vart. Han är där genom den person han är. Gillar inte folket det så fine men han sätter inte medvetet andra i dåliga situationer för att själv se bättre ut.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-20 kl. 18:32.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Håller sällan med dig sting, men här gör jag det. Tycker Dompa försöker faktiskt. Han är naturligt Löööve och behöver inte skådespela som pissluffaren Sami
Menar du vinnaren av BB 2020?😀
Medlem
Paladins avatar
Kommer han ge den till Madde? I say no.

Oh he will.
2021-04-20, 18:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
man röstar inte man skriver i stories på bbs instagram om vilka man vill ha i lyxrummyt så in där och skriv

Jaha jag visste inte. Tack för att du påminde mig! Skål i solen
2021-04-20, 18:27
Medlem
kermiths avatar
"Dompa Love bad mig ge rosen till Madde" Hahaha.
2021-04-20, 18:28
Medlem
Paladins avatar
Kastade den bredvid henne. *Garvböl*
2021-04-20, 18:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Men redan? Man behöver inte vara raketforskare för att haja att AD är där för att vinna skiten och att han räknar ut varenda grej han gör där inne! Han välljer ut vilka han ska försöka fånga och använda som skydd när det börjar närma sig. Även i konflikter så får han en liten grej att bli enorm genom att använda sig av de knappar han lärt sig att använda för att den negativa uppmärksamheten ska gå över till den andra.

Han flyr ifrån en konflikt med Nardos och ropar på Simon "som han egentligen inte gillar" då han vet att Nardos och Simon redan har en infekterad grej sen tidigare? Simon går loss på Nardos och hela gruppen blir inblandad och AD själv lägger sig i sängen som en åskådare så allt plötsligt handlar om Simons utbrott mot Nardos???? Vem syns minst i detta? AD är en spelare och han använder de andras svagheter som en ridå över sitt egna beteende. Mergim likadant, visst jag tål inte Mergims beteende men AD utnyttjar även de situationerna för han vet vad han ska säga för att trigga honom, samtidigt som han smörar som fan sen för att bli sams.
Du är den som fattat detta bäst, och det utan att försöka vara fyndig och rolig.👍
Dina inlägg är överlägset bäst.👍
2021-04-20, 18:30
Medlem
Stummakorianderss avatar
Dennis och Nardos i Annexet. Förbered er på att detta kommer att ta lång tid. Dessa två kan aldrig sluta prata.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in