2021-04-20, 17:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Svitgästerna" lär vara förutbestämda va? Vilka vill produktionen ha in dit?

Adrian eller Simon
Nardos, Tanja eller Emelie

Bör vara de produktionen väljer mellan.

(Nej jag tror inte ett piss på att det räknas några instagram DM-röster)
Man röstar på par. Så Adrian och Madde har redan vunnit och det visste produktionen om när de lade upp omröstningen på Instagram.

Om de hade lagt upp en omröstning i appen så hade aldrig Adrian och Madde fått mest röster av alla om man bara kunde rösta på en person som i alla omröstningar hittills.

EDIT: Emelie och Dennis har också en chans att få sviten pga alla Emeliefans på Instagram. Men Adrian och Madde borde ha sammanlagt mer fans där.
Senast redigerad av Anonym396 2021-04-20 kl. 17:27.
2021-04-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ända sen Militärveckan har AD jobbat på att få ner Simon i popularitet och därför måste vi sponsra honom ännu mer! Ser 100% hellre Simon och Tanja i finalveckan .AD har med sin eviga iakttagelser av de andra listat ut svagheter och speciellt Simons raseri över att förlora tävlingar har han utnyttjat och påpekat det för att alla ska höra. Han skapar situationer för att misskreditera andra och speciellt Simon kan jag tycka. För att han ska gå ner i popularitet och det är så han spelar ut andra. Att se så bra ut i tvrutan som det bara går och för de andra för att inte få nomineringspoäng!

Nämnde det ganska tidigt när Adrian kom in att han skulle vara en mullvad. Killen vinner varenda tävling får fuska sig fram och får flera varningar istället för och diskas direkt. Han är anlitad av produktionen för att vinna och ta det rosa rummet till en final. Tanja och Simon kommer få Adrians röster och det skulle inte förvåna mig om Nardos sitter löst trots allt. Då skulle produktionen lägga upp massa roliga klipp på Nardos och endast fokusera på henne på måndagen så hon blir kvar och Simon åker. Varför fick Adrians syster vara med under måndagsfinalen ens? Åkte hon hela vägen från Lund för att "försvara" att han hade mössa på sig?? Det luktar väldigt skumt enligt mig!
Skulle även förklara en del varför han inte vill ta steget längre med Madde. Han har ett uppdrag därinne och det är och ta Joel, Nardos och Emelie till en final!!
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrian kommer ge sin röst till Simon eller Tanja. Tror jag.
Hoppas att det blir Emelie eller Mergim. Med tanke på senaste dagarnas tjafs.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian är inte dum. Han vet att Tanja slår ut de flesta i huset. Därför kommer han inte ge poängen till henne eftersom det finns risk att någon han står nära åker ut då. Är nästan 100 på att han lägger dom på Simon.

Han vet också att han kan se till att Tanja inte ger honom nomineringspoäng genom 100 kg smör!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Nej inte när man får nomeringspoäng innan onsdag!

Förstår fortfarande inte varför det inte skulle kunna vara immunitetstävling? Nardos får inte delta i den eftersom hon redan har ett poäng.
2021-04-20, 17:23
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tanja har ju klängt på prettyboy den senaste tiden så hon spelar bra och ligger bättre till
Jag tycker det är han som svansar efter henne.
2021-04-20, 17:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det ser inte ut så i rutan vännen
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Hoppas att det blir Emelie eller Mergim. Med tanke på senaste dagarnas tjafs.
Även om Adrian ville nominera dem så tänker han taktiskt på hur tittarna uppfattar honom.

Det är för tidigt för att nominera folk i hans sovrum.
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Nämnde det ganska tidigt när Adrian kom in att han skulle vara en mullvad. Killen vinner varenda tävling får fuska sig fram och får flera varningar istället för och diskas direkt. Han är anlitad av produktionen för att vinna och ta det rosa rummet till en final. Tanja och Simon kommer få Adrians röster och det skulle inte förvåna mig om Nardos sitter löst trots allt. Då skulle produktionen lägga upp massa roliga klipp på Nardos och endast fokusera på henne på måndagen så hon blir kvar och Simon åker. Varför fick Adrians syster vara med under måndagsfinalen ens? Åkte hon hela vägen från Lund för att "försvara" att han hade mössa på sig?? Det luktar väldigt skumt enligt mig!
Skulle även förklara en del varför han inte vill ta steget längre med Madde. Han har ett uppdrag därinne och det är och ta Joel, Nardos och Emelie till en final!!

Hahahahahaha tack för ett gott skratt.
2021-04-20, 17:25
Medlem
Jag är ingen expert...men visst är Nardos tondöv?
2021-04-20, 17:25
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Prata inte med Adrian/Maddesekten. De lever i en annan värld.

Adrian svansar alltid efter tjejerna och charmar dem. Så har han gjort mot alla i huset av taktiska skäl.

Den enda Adrian inte klickar med är Simon.
2021-04-20, 17:26
Medlem
likebananass avatar
Prettyboy lägger en kudde över ansiktet för han inte vill se Kosovoaraben när han masserar honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in