2021-04-20, 17:17
Medlem
likebananass avatar
Rösta naturligtvis på Falköping och prettyboy
2021-04-20, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Adrian kommer ge sin röst till Simon eller Tanja. Tror jag.
Adrian är inte dum. Han vet att Tanja slår ut de flesta i huset. Därför kommer han inte ge poängen till henne eftersom det finns risk att någon han står nära åker ut då. Är nästan 100 på att han lägger dom på Simon.
2021-04-20, 17:18
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Tror du Tanja verkligen, tror nog mer Judith eller Simon

Som AD svansat efter Tanja så kommer han inte lägga någon röst på henne för han behöver Tanjas lojalitet. Så här kommer han att fortsätta att blidka de andra för att hålla de nära samt veta allt de pratar om.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjjoho
Har Emelie och Dompa pratat något om igår?
Eller har de snackat med någon där inne om hur de känner nu.

Lite uppdatering ang det tack om någon orkar, har missat att se hela dagen.

De har inte pratat om det som hände igår, vad jag sett, men tydligen hade Dompa hållit ett fint tal till henne under kärleksrundan (finns i appen), och Emelie sa väl.. typ något schyst hon med till honom, och de har växlar några ord allmänt om tävlingar och annat, men annars verkar de hålla avstånd.

Första två timmarna (minst) efter att de gick upp låtsades de inte om varandra.
Senast redigerad av xrlpyt 2021-04-20 kl. 17:22.
Medlem
Contragulationss avatar
"Svitgästerna" lär vara förutbestämda va? Vilka vill produktionen ha in dit?

Adrian eller Simon
Nardos, Tanja eller Emelie

Bör vara de produktionen väljer mellan.

(Nej jag tror inte ett piss på att det räknas några instagram DM-röster)
2021-04-20, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian är inte dum. Han vet att Tanja slår ut de flesta i huset, därför kommer han inte ge sina poäng till henne eftersom det finns risk att någon han står nära åker ut då. Är nästan 100 på att han lägga dom på Simon.

Jag tror också Simon får hans röst
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Varför? Kan fortfarande bli immunitetstävling imorgon och nomineringar på torsdag t ex.
Nej inte när man får nomeringspoäng innan onsdag!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Adrian är inte dum. Han vet att Tanja slår ut de flesta i huset, därför kommer han inte ge sina poäng till henne eftersom det finns risk att någon han står nära åker ut då. Är nästan 100 på att han lägga dom på Simon.

Tanja har ju klängt på prettyboy den senaste tiden så hon spelar bra och ligger bättre till
Medlem
Paladins avatar
Röstade på Simon och Tanja av taktiska skäl. Tanja förtjänar det och förhoppningsvis kan det leda till att Simpan snackar mindre skit om Tanjas "följare" och premisser i BB i framtiden.

Vidare tror jag att Tanja och Dompa i sviten kan väcka mycket ont blod som väcker hat mot Tanja. Kan bli kul och dramatiskt men vill att Tanja får fördelarna utan dom eventuella nackdelarna.

SKULLE det hända något mellan dom skulle Tanja få så mycket hat att hon riskerar en utröstning tror jag.
2021-04-20, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
"Svitgästerna" lär vara förutbestämda va? Vilka vill produktionen ha in dit?

Adrian eller Simon
Nardos, Tanja eller Emelie

Bör vara de produktionen väljer mellan.

(Nej jag tror inte ett piss på att det räknas några instagram DM-röster)

Tror inte heller på sånt bull, Rösta i appen är fair och där ser man % (ibland) Så aa... BB i ett jävla nötskal.
2021-04-20, 17:21
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Råkade hamna bakåt i tråden och läste detta. Fick en liten chock och tänkte va har hänt haha
Haha, shit, det var längesen. Det var någon period i början där jag verkligen inte tålde Joel pga hans (och Nardos) ständiga cockblockande, både mellan Simon och Steffi, och Emelie och Adrian (även om vi ju nu vet att Adrian cockblockade sig själv, det hade ändå aldrig hänt något).
2021-04-20, 17:21
Medlem
elimes avatar
Det finns en överhängande risk att produktionen kommer bestämma oavsett röstning, och isf hoppas jag på Simon och Nardos pga underhållning. Samt att det skulle göra Mergim arg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in