2021-04-20, 13:17
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon gav honom ändå "grönt ljus".. Sade att hon är skitattraherad av honom och gillar att mysa och att han inte är en douchebag. Det är mycket för att komma från det surkartet :P

Jo det är sant, men det missunnsamma mongoansiktet förtjänar honom inte. Är det ingen som ser att Emelie är ful i ansiktet? Hon ser ut som Mia Skäringer när hon förvränger fejset som Tabitha typ
2021-04-20, 13:17
Medlem
Nej! Missade vad häxan surtant sa om Dompa. Tell me! Såg det ut att skava?
2021-04-20, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De kunde ha skippat kärleksveckan med detta gäng. Förstår inte vad produktionen tänkte?

Teman är sämre detta år än förra vilket är sjukt. De enda som jag kommer ihåg som något positivt är hockeyveckan och militärveckan.

Det är bara 4 veckor kvar...

+1000

Så mkt roligare om det hade varit nya teman som inte var med förra året, den enda man vill ha tillbaka är skräckveckan och hoppas att de får till det bra, trots att både Mergim och Emelie spoilat så mkt redan....🙄
2021-04-20, 13:18
Medlem
Aj! Madde, inte bra där
2021-04-20, 13:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Skulle va med Tanja då, jo Emelie ä lite taskig, men gillar att se dom kärleksbråka, ge dom sviten.

Neeej ge Dompa och Tanja sviten så Emelie kan slå i surhetstaket och flippa därinne
Tycker Emelie drar ner Dompas energi och glädje.. Han är bättre utan henne!
2021-04-20, 13:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Jo det är sant, men det missunnsamma mongoansiktet förtjänar honom inte. Är det ingen som ser att Emelie är ful i ansiktet? Hon ser ut som Mia Skäringer när hon förvränger fejset som Tabitha typ

Det är konstigt.. Jag tyckte hon var jättesöt innan jag såg hennes fula sidor. Nu kan jag inte se det alls längre. Men det är väl så..om personen har ful insida så är det svårt att uppskatta det yttre också.
2021-04-20, 13:22
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Neeej ge Dompa och Tanja sviten så Emelie kan slå i surhetstaket och flippa därinne
Tycker Emelie drar ner Dompas energi och glädje.. Han är bättre utan henne!
Kommer bli hatstorm mot Tanja då. Sätt Adde och Madde så får Adde bekänna lite färg. Svårt att fly där ifrån. Han kommer vara kissig konstant.
2021-04-20, 13:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Kommer bli hatstorm mot Tanja då. Sätt Adde och Madde så får Adde bekänna lite färg. Svårt att fly där ifrån. Han kommer vara kissig konstant.

Haha ja hellre det faktiskt! Herregud vilken tryckt stämning med bara de två en hel kväll..Tycker inte de vibear ALLS
2021-04-20, 13:25
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Det är konstigt.. Jag tyckte hon var jättesöt innan jag såg hennes fula sidor. Nu kan jag inte se det alls längre. Men det är väl så..om personen har ful insida så är det svårt att uppskatta det yttre också.

Japp, och inte blir det bättre av att hon numera är nån form av huvudrollsinnehavare därinne. Hur gick det till?!
Var det nåt dramatiskt som skedde i natt som nån här hintade om förut?
Medlem
Visst glittrar det lite mer i Adrians ögon när han pratar om nardos än om madde. Hoppas inte madde gräver ner sig nu för att han sa att han och nardos kommer hänga på utsidan, men inget sånt till madde..
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Haha ja hellre det faktiskt! Herregud vilken tryckt stämning med bara de två en hel kväll..Tycker inte de vibear ALLS
Precis. Skulle vara skitkul tror jag. Stelt som fan med "Fan. Jaeg är kissig" varje kvart.
2021-04-20, 13:26
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Aj! Madde, inte bra där

Vad hände m du pallar berätta? Ser ej liven just nu...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in