2021-04-20, 13:04
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De kunde ha skippat kärleksveckan med detta gäng. Förstår inte vad produktionen tänkte?

Teman är sämre detta år än förra vilket är sjukt. De enda som jag kommer ihåg som något positivt är hockeyveckan och militärveckan.

Det är bara 4 veckor kvar...
Jag tycker det varit katastrofalt dålig produktion ! Mycket som gått snett tyvärr
2021-04-20, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skrattade till högt. Men alltså jag KAN inte ogilla honom. Visst kan han vara lite underlig och stundtals knepig att typ läsa av men näe.. jag står fast vid att jag gillar honom.
Haha samma här faktiskt. Vill jag att han ska vinna? Nej. Vill jag att han ska åka ut? Nej.

Jag får typ (helig)moderskänslor av honom<3 han känns lite som en hundvalp typ

TYP
2021-04-20, 13:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skrattade till högt. Men alltså jag KAN inte ogilla honom. Visst kan han vara lite underlig och stundtals knepig att typ läsa av men näe.. jag står fast vid att jag gillar honom.

Hehe ja smaken är som baken :P Jag står inte ut med pojkvaskern jag! Tycker han är skum!
2021-04-20, 13:07
Bannlyst
Nardos gav bästa komplimangerna till Dennis 👏👏👏👏👏👏
2021-04-20, 13:07
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Det är bra, dom är söta ihop, plus alla feminister ska inte tro att alla tjejer gör slut för nån lyfter lite på nåns klänning ✌️✌️

Dompa förtjänar bättre än den där manipulerande häxan. Nej söta är de inte.. Dompa borde bara köra sin grej och skita i henne!
2021-04-20, 13:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du är en stark människa som utsätter dig för detta! Själv kommer jag varken kolla liven eller kommande helgs program, och Måndagsfinalen kommer jag snabbspola förbi till man kommer till när dom ska ut.

Det kommer vara så jävla mycket gullande denna vecka så man spyr om man skulle titta.
Ja, att dom kör en sån här självmords-vecka i år med kan ju inte vara lagligt helt enkelt!

Äter hellre vovvens framtinade bajsklumpar, nedsköljt med outblandad glykol än genomlider en vidrig kärleksvecka än en gång.
2021-04-20, 13:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Ice queen with a black heart, hon sade ju inget positivt om honom som person

Hon gav honom ändå "grönt ljus".. Sade att hon är skitattraherad av honom och gillar att mysa och att han inte är en douchebag. Det är mycket för att komma från det surkartet :P
2021-04-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha samma här faktiskt. Vill jag att han ska vinna? Nej. Vill jag att han ska åka ut? Nej.

Jag får typ (helig)moderskänslor av honom<3 han känns lite som en hundvalp typ

TYP

Ja men typ, precis så! Blev lite fundersam ett tag när pratet om att han skulle vara falsk florerade som mest men jag kan inte se det. Bara väldigt IRRITERANDE att han är bundis med vissa mindre moderskänslor-kompatibla personer och sååå.
2021-04-20, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa förtjänar bättre än den där manipulerande häxan. Nej söta är de inte.. Dompa borde bara köra sin grej och skita i henne!

Skulle va med Tanja då, jo Emelie ä lite taskig, men gillar att se dom kärleksbråka, ge dom sviten.
2021-04-20, 13:12
Bannlyst
Dompa sitter i kroppsstrumpa med hjärtan på och är den som har närmast till tårar hela tiden, vad säger hans grabbar på utsidan om det 🧐🧐🧐
2021-04-20, 13:14
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

SANT!!!!!!!!!
2021-04-20, 13:16
Medlem
Emelies min när Dompa hyllar Tanja för de egenskaper hon besitter som är precis tvärtemot Emelies. Hihi. Vilken tur att hon iNtE BrYr SaJ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in