2021-04-20, 12:50
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hade tänkt ta en veckas uppehåll under kärleksveckan because cringe men faaan jag måste ju se hur det går med Emelie och Dompa. Vill se det falla i kras nu
Jobbigt att kolla på denna kärlekscirkel dock..

Du är en stark människa som utsätter dig för detta! Själv kommer jag varken kolla liven eller kommande helgs program, och Måndagsfinalen kommer jag snabbspola förbi till man kommer till när dom ska ut.

Det kommer vara så jävla mycket gullande denna vecka så man spyr om man skulle titta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror mer på HeligModers tidigare teori om Cillit Bang.

Ba’ spraya på ordentligt och BANG - smutsen är väck.
Hahaha hade glömt det, vilket GENI jag är

Det var väl Emelie och Nardos jag tänkte man skulle göra det på? Lär ju funka på Mergim också though. Man kanske bara få gnussa lite mer, skiten verkar ju liksom ha bränt sig fast i inredningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Att ingen har lärt sig av tidigare säsonger, ingen därinne kommer att bli vänner för livet.

Undrar just hur det känns för de som är i huset och har koll på hur det brukar se ut efter säsonger. Måste va deppigt att förstå att det de har nu bara är för stunden.

Men å andra sidan är det som vilken sällskapsresa som helst. Äventyr kommer o äventyr går.

Men vissa håller ju dock ett bra tag, som Martin och Sara t ex.
2021-04-20, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om produktionen vill ragga nya tittare, och dom aldrig sett Big Brother förut och undrar vad är detta för trevligt. Slår på DC och dyker in i detta, första tanken, fan är detta Livets ord eller vart har jag hamnat

Hahahahahah. Precis så.
Creepy när de börjar med sina sektgrejer
2021-04-20, 12:52
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Om produktionen vill ragga nya tittare, och dom aldrig sett Big Brother förut och undrar vad är detta för trevligt. Slår på DC och dyker in i detta, första tanken, fan är detta Livets ord eller vart har jag hamnat
De kunde ha skippat kärleksveckan med detta gäng. Förstår inte vad produktionen tänkte?

Teman är sämre detta år än förra vilket är sjukt. De enda som jag kommer ihåg som något positivt är hockeyveckan och militärveckan.

Det är bara 4 veckor kvar...
Medlem
lillaflippens avatar
Hur länge ska dom hålla på?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Du är en stark människa som utsätter dig för detta! Själv kommer jag varken kolla liven eller kommande helgs program, och Måndagsfinalen kommer jag snabbspola förbi till man kommer till när dom ska ut.

Det kommer vara så jävla mycket gullande denna vecka så man spyr om man skulle titta.

Mer dum än stark skulle jag kalla mig som plågar mig själv på detta vis Vill se hur det går med Emelie och Dompa ju... annars hade jag släckt ner. Men jag tror att jag struntar i det också snart för detta är verkligen för plågsamt. Som att det inte var nog illa UTAN kärleksvecka liksom. De håller ju på såhär med kärlekscirklar mer eller mindre ändå
2021-04-20, 12:54
Medlem
När fällde Judith tårar för Adrian?
2021-04-20, 12:54
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mer dum än stark skulle jag kalla mig som plågar mig själv på detta vis Vill se hur det går med Emelie och Dompa ju... annars hade jag släckt ner. Men jag tror att jag struntar i det också snart för detta är verkligen för plågsamt. Som att det inte var nog illa UTAN kärleksvecka liksom. De håller ju på såhär med kärlekscirklar mer eller mindre ändå

Hehe ja, det hade man velat sett, + Mergims dampningar pgr av att Narnia inte vill sova med han, medans det går bra med andra killar. Har det blivit någon reaktion om det än förresten?
2021-04-20, 12:55
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Det kanske blir krångligt med alla alternativ att rösta på, i appen?
Det skulle väl innebära typ 100 olika alternativ

Dom kunde ha kört dom två med flest röster eller dom två med minst röster, eller den med minst och den med mest röster?
2021-04-20, 12:55
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De kunde ha skippat kärleksveckan med detta gäng. Förstår inte vad produktionen tänkte?

Teman är sämre detta år än förra vilket är sjukt. De enda som jag kommer ihåg som något positivt är hockeyveckan och militärveckan.

Det är bara 4 veckor kvar...

Produktionen älskar ju gullande.
2021-04-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha hade glömt det, vilket GENI jag är

Det var väl Emelie och Nardos jag tänkte man skulle göra det på? Lär ju funka på Mergim också though. Man kanske bara få gnussa lite mer, skiten verkar ju liksom ha bränt sig fast i inredningen.

Tankarna går till eldkastare men nja, vi lär få fnula på hur vi ska göra med honom. Hur vi ska avväpna bakterien utan att döda den, liksom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in