Hoppas hon fortsatt håller sig inom det sura spektrat, och att han inte lägger någon som helst tankekraft eller energi på det. Han ska bara Dompa runt resten av dagen och sprida sin lööööv.
Oh ja.. sen ska han och Tanja få en kul kväll i sviten för extra surstatus på Emelie Då är min lycka gjord.
Det kanske blir krångligt med alla alternativ att rösta på, i appen?
Det skulle väl innebära typ 100 olika alternativ
De har gjort sådana omröstningar förut och de som helt enkelt får mest röster får en belöning. Men jag tror att om det hade varit i appen så hade Tanja, Emelie och Madde fått mer röster än Nardos och det hade blivit mindre TV-tid i avsnitten för apflickan så produktionen går direkt till Nardos fäste på Instagram och gör en omröstning.
Att ingen har lärt sig av tidigare säsonger, ingen därinne kommer att bli vänner för livet.
Jag tror ärligt talat att många av dom kommer det från just den här säsongen. Speciellt judith och pedram. Självklart är det lättare när man bor i samma stad.men att tro att man kan påbörja en relation som madde hoppas på med Adrian det är dött lopp.
Stängde av ljudet.. då blir det mer överkomligt att ta sig igenom skiten. Joel ser ut som han håller på att spricka av glädje över denna vecka. Ögonbrynen står mer åt fanders än vanligt och smajlet sträcker sig från öra till öra 🤮🤮🤮
Om produktionen vill ragga nya tittare, och dom aldrig sett Big Brother förut och undrar vad är detta för trevligt. Slår på DC och dyker in i detta, första tanken, fan är detta Livets ord eller vart har jag hamnat