2021-04-20, 10:26
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂 Men vad fan skriver du?

Så du menar på fullaste allvar att då Dompa klämde lite på en rumpa, är det likställt med sexuella trakasserier som i sin tur skapar en VÅLDTÄKTSKULTUR !?? 🤣

Skärp dig, nån jävla måtta får det väl ändå vara?

Hatar svin som ofredar kvinnor, men man måste ju se till sammanhanget också.
Dompa menade ju (säkert?) inte det på det sätt som du försöker få det till, var ju utan tvekan bara på skoj.

Och om det varit surjävla skånskan som klämt på Dompas rumpa hade du ju troligen inte skrivit ett skit?

Fast när jag tänker efter så har jag ju iofs inte sett klippet, så egentligen kanske man bara borde hålla käft? 🤔
Finns på film, FB supportergruppen.
2021-04-20, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Judith har väl 3 varningar för liknande det Dompa gjorde utan autonominering.

Är så jävla trött på dessa drev. Vart var pkmaffian när Arantxa tryckte in ett påskägg och smiskade Adrians arsle under freeze? Hade det varit en manlig programledare som gjorde så på säg Nardos, så hade han suttit canceled i en källare någonstans nu.

Jag tycker absolut att produktionen ska snacka med Dompa. Men dreven som pågår på sociala medier är så jävla ruttet. Exonph är så jävla rutten. Cancelkultur är ruttet.

Förminska inte Emelies bostad!!
2021-04-20, 10:27
Bannlyst
Om jag tycker Dennis gjorde fel som lyfte på Emelies klänning?
Svar: Ja.
Blir jag upprörd lr bryr mig, svar nej, eftersom det är upp till Emelie och hon verkade inte allt för upprörd.
Shit happens på fyllan, lr tror ni den f.d finansministern Anders Borg tänkte till när han gjorde helikoptern på en fest 🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🍆✌️
2021-04-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
🤣👍
2021-04-20, 10:29
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Lol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Blir jag upprörd lr bryr mig, svar nej, eftersom det är upp till Emelie och hon verkade inte allt för upprörd.
Shit happens på fyllan, lr tror ni den f.d finansministern Anders Borg tänkte till när han gjorde helikoptern på en fest 🤷🏻‍♂️👮🏽‍♀️🍆✌️
DET tror jag! Hans partytrick, fast på fel fest! 🤣🤣🤣👍👍👍
Medlem
Citat:
Judith har väl 3 varningar för liknande det Dompa gjorde utan autonominering.

Är så jävla trött på dessa drev. Vart var pkmaffian när Arantxa tryckte in ett påskägg och smiskade Adrians arsle under freeze? Hade det varit en manlig programledare som gjorde så på säg Nardos, så hade han suttit canceled i en källare någonstans nu.

Jag tycker absolut att produktionen ska snacka med Dompa. Men dreven som pågår på sociala medier är så jävla ruttet. Exonph är så jävla rutten. Cancelkultur är ruttet.

Sant, det är tyvärr den tiden vi lever i nu. Drar vi alla utlänningar över en kam så är vi rasister, drar vi alla kvinnor över en kam så är vi gubbslem, men drar man alla killar över en kam, så är man en hjälte. För nu tar kvinnorna revansch och alla män ska bara hålla käften, och mördar en kille sitt ex så är alla killar ett svin. Det är nutidens vänsterfeminism
2021-04-20, 10:32
Medlem
Varför ska vi plötsligt tycka till på bbs instastory och inte i appen om vilka som ska bo i sviten?! Det har väl fan inte hänt på hela säsongen att man ska rösta där
2021-04-20, 10:32
Medlem
Citat:
Lol.

Mycket bra inlägg, förresten!
2021-04-20, 10:33
Medlem
Citat:

Satt i halsen!
2021-04-20, 10:38
Medlem
Citat:
Jag har gjort som Dennis ett flertal gånger och än värre saker på både tjejer jag känt och inte känt.
Har aldrig fått en smäll lr utskällning, för jag gör det bara på tjejer som vill 😊
Boys will be boys, försök förstå det 👮🏽‍♀️✌️

Citat:

Så om en kille gör något på fyllan för att han inte "tänkte till" är det med andra ord acceptabelt? Om han inte får "en smäll eller utskällning", förstås.
2021-04-20, 10:39
Medlem
Stummakorianderss avatar
Beroende av ifall temat har startat eller inte så kommer Dennis om en timme fråga Emelie om de kan prata. Tror de kommer lösa detta denna veckan men tror inte det kommer bli något mellan dem utanför huset, och det är okej. Förstår inte riktigt vad de håller på med. Kan de inte bara ha kul inne i huset och inte tänka så mycket på vad som kan hända på utsidan. Det är synd för de sårar varandra hela tiden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in