2021-04-20, 10:16
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Blir mer äcklad över folks reaktioner på detta än Dennis agerande. Tyder verkligen på en våldtäktskultur där den som utsätts för sexuella trakasserier blir beskyllda. Ni kanske inte tycker att denna situationen är fel men det ni skriver är mycket skevt och sänder ut ett farligt budskap om att kvinnor får skylla sig själva.
😂 Men vad fan skriver du?

Så du menar på fullaste allvar att då Dompa klämde lite på en rumpa, är det likställt med sexuella trakasserier som i sin tur skapar en VÅLDTÄKTSKULTUR !?? 🤣

Skärp dig, nån jävla måtta får det väl ändå vara?

Hatar svin som ofredar kvinnor, men man måste ju se till sammanhanget också.
Dompa menade ju (säkert?) inte det på det sätt som du försöker få det till, var ju utan tvekan bara på skoj.

Och om det varit surjävla skånskan som klämt på Dompas rumpa hade du ju troligen inte skrivit ett skit?

Fast när jag tänker efter så har jag ju iofs inte sett klippet, så egentligen kanske man bara borde hålla käft? 🤔
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-20 kl. 10:18.
2021-04-20, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag vet att du hatar emelie men hon sa inte att hon kommer ihåg ALLT från att hon var två år. Hon sa att hon har minnen från att hon är två och berättade om en tur på cykel när hon satt i sån barnsadel och en gång när hon träffade en labrador. Hon sa även sen att det var som minnesbilder.

Det blir löjligt när du vrider på sanningen bara för att du har byggt upp nån slags avsky mot henne. Vill du få någon att haka på ditt tåg så är det bättre du talar sanning om skiten hon gör.

Hon är inte någon favorit hos mig heller men att hitta på något är ju löjligt.

Btw, jag har minnen från när jag var 3 år. Tro det eller ej, jag skiter i vilket.

👏
2021-04-20, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Chilla. d e ok. han får ta på henne, han har tagit på hennes rumpa flera ggr utan att hon klagat.
Dom gillar varandra mer än dom säger. Em har sagt det t.o.m att "this can be bad..." för mycket känslor inblandade. Hon visar lika mycket när hon springer runt i trosor eller baddräkt/bikini o när hon duschar eller busar sig. I was a good moment, I and many more enjoyed it. (även om hon kanske inte har den bästa rumpan)

Jag hade blivit förbannad på min kille om han drog upp mig kjol för våra vänner, även om jag visat mig 100 gånger i trosor/bikini för dom. Handlar inte om att man inte vill visa röven, handlar om att någon bara tog sig friheten att dra upp kjolen.
2021-04-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
😂 Men vad fan skriver du?

Så du menar på fullaste allvar att då Dompa klämde lite på en rumpa, är det likställt med sexuella trakasserier som i sin tur skapar en VÅLDTÄKTSKULTUR !?? 🤣

Skärp dig, nån jävla måtta får det väl ändå vara?

Hatar svin som ofredar kvinnor, men man måste ju se till sammanhanget också.
Dompa menade ju (säkert?) inte det på det sätt som du försöker få det till, var ju utan tvekan bara på skoj.

Och om det varit surjävla skånskan som klämt på Dompas rumpa hade du ju troligen inte skrivit ett skit?

Fast när jag tänker efter så har jag ju iofs inte sett klippet, så egentligen kanske man bara borde hålla käft? 🤔
Jag såg. Storm i fingeborg. 😴😴
2021-04-20, 10:20
Bannlyst
Samma idioter som blev arga när Dennis försökte se nardos rumpa när hon twerkade framför honom.
Spyr på alla äckliga feminister, dom förpestar samhället.
Feminister är vänster, klagar på att nån lyfter upp en klänning men är ok med att Sverige importerar män från kulturer där kvinnor inte är ett skit värda och förtjänar att våldtas om dom går omkring lättklädda.
2021-04-20, 10:22
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Hade med AD syrra så hon kunde bekräfta att han är bra inte dålig , fått mycket skit senaste, så dom ville då med henne så han ser bara ut i tv istället när hon försvara han

Hon bekräftade ju bara att han är sig själv...hon insåg inte att det hon beskrev att han inte visar där inne kanske som hon var rädd han skulle visa...är just det alla ser han visar o gör.....
han retar folk o drar det för långt, leker med deras psyke.
Bannlyst
Nu blir Dennis kallad till bikten 😱😱😱😱😱
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det som Dennis gjorde på Emelie igår (jag såg det inte) kan det bli konsekvenser för Dennis?
Jag menar, Adrian blev tvångsnominerad för en skit sak. Katti blev det för också en skit sak som är en jargong däruppe, och Vickan åkte ut med huvudet före för ett ögonbryn

Judith har väl 3 varningar för liknande det Dompa gjorde utan autonominering.

Är så jävla trött på dessa drev. Vart var pkmaffian när Arantxa tryckte in ett påskägg och smiskade Adrians arsle under freeze? Hade det varit en manlig programledare som gjorde så på säg Nardos, så hade han suttit canceled i en källare någonstans nu.

Jag tycker absolut att produktionen ska snacka med Dompa. Men dreven som pågår på sociala medier är så jävla ruttet. Exonph är så jävla rutten. Cancelkultur är ruttet.
2021-04-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Samma idioter som blev arga när Dennis försökte se nardos rumpa när hon twerkade framför honom.
Spyr på alla äckliga feminister, dom förpestar samhället.
Feminister är vänster, klagar på att nån lyfter upp en klänning men är ok med att Sverige importerar män från kulturer där kvinnor inte är ett skit värda och förtjänar att våldtas om dom går omkring lättklädda.
Nä där är du ute och cyklar i diket. Sluta prata strunt för bara sakens skull.
2021-04-20, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Nu blir Dennis kallad till bikten 😱😱😱😱😱
Vi får hoppas att deltagarna får information om att det går ett drev och att de inte får ta på varandra längre. Sociala medier kommer starta nästa världskrig.
2021-04-20, 10:24
Bannlyst
Om dom varnar Dennis och Emelie fortsätter sura så får dom nog byta tema denna vecka och dompas raggningsskola ställas in.
2021-04-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Judith har väl 3 varningar för liknande det Dompa gjorde utan autonominering.

Är så jävla trött på dessa drev. Vart var pkmaffian när Arantxa tryckte in ett påskägg och smiskade Adrians arsle under freeze? Hade det varit en manlig programledare som gjorde så på säg Nardos, så hade han suttit canceled i en källare någonstans nu.

Jag tycker absolut att produktionen ska snacka med Dompa. Men dreven som pågår på sociala medier är så jävla ruttet. Exonph är så jävla rutten. Cancelkultur är ruttet.
Värre då med dikmens uttalande i går, kan ses som förtal och personangrepp om man ska reagera på något...även om jag delar hans uppfattning...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in