2021-04-20, 00:21
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Nej, hon berättar hur hon tipsat Simon om att inte kolla i kameror. Hon sa även att man som tittare vill rösta fram någon värdig som inte lägger pengarna på skit, ingen hint mot Domp

Jaha, man är så van att hon snackar skit om Dennis så man antog att det var Dennis hon snackade om.
2021-04-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja...bedrövligt.

Som sagt... så oförtjänt mot Tanja som faktiskt beter sig bra. Vågar de inte mot Mergim ?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han vill ha Nardos i finalen. Hej då Simon. Åk ut. Snabbt.

Usch.. jag blir så besviken Fan Simon vad han sjunker ikväll.
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag håller med.. Simons dåliga sidor är att han slickar röv ibland, gråter i tid och otid och att han tjatar ihjäl sig om Tanja. Det är inte attraktivt ur tittarsynpunkt. Jag gillar honom annars..Han är kul och verkar rätt godhjärtad men HAN MÅSTE LÄGGA NER detta med Tanja. Tror han att han får mer sympatier genom att ständigt trasha en så fin person som henne så tror han fel.

Avundsjukan från de andra lyser igenom hårt för att Tanja är överlägsen dem i positivitet och charm <3

EXAKT! Det tjatet har fått mig i stunder nästan vilja ha UT honom, men egentligen är han annars min favorit. Förstår inte att han inte kopplar det själv att det bara drar ner honom. Om det är något han måste jobba på är det att kontrollera vad som ”kommer ur hans lilla mun” istället för att bara med ett leende skylla på det i efterhand.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han vill ha Nardos i finalen. Hej då Simon. Åk ut. Snabbt.
Jag har lovat mig själv NU att jag inte kommer rösta på Simon i framtiden. Det enda undantaget är om Simon står i en röstningsduell mot Nardos.

Jag är en bitter människa och jag hatar bittra människor som ej kan erkänna det. Tanja förtjänar inte att Simon gnäller om henne konstant bakom hennes rygg med Nardos och Emelie. Tanja tror säkert att de är bästa vänner.
2021-04-20, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, hon gillar att höra sin egen röst och prata så länge som möjligt. Om hon lägger poängen direkt så blir det ju någon annans tur att prata..

Sant. Och kan dessvärre känna igen mig 😅 sedan har vi ju Nardos som inte vill bli tyst av annan anledning.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ja...igen. Trodde naivt att han släppt detta. Men näää. Suck va tröttsam han är nu. Igen.
Avslutad
Citat:

Med tanke på hur fin hon är mot honom och deras relation så är det fullt förståeligt. Och jag håller med honom.

Hon må va riktig störig och ha skit sidor PRECIS som Simon, precis som ALLA där inne - och alla vi här ute. Men jag har börjat gilla henne mer och mer då hon är genuint fin mot Simon osv.
2021-04-20, 00:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag har lovat mig själv NU att jag inte kommer rösta på Simon i framtiden. Det enda undantaget är om Simon står i en röstningsduell mot Nardos.

Jag är en bitter människa och jag hatar bittra människor som ej kan erkänna det. Tanja förtjänar inte att Simon gnäller om henne konstant bakom hennes rygg med Nardos och Emelie. Tanja tror säkert att de är bästa vänner.
Medlem
Shtre1s avatar
Vad är det för konstig bekräftelse Juddan söker?! En bekräftelse att hon kan skoja och jävlas med människor? Att hon har en lite hårdare jargong? Är det så hävla coolt?
”Visst såg du att jag skrattade så jag grät när han sa det?!” Visst såg du att jag inte tog åt mig för jag har en hävla jargong. Håll häften
Medlem
sami jaobssoon sitter och skriver på bb instagram att mergim är boss och att han diggar nardos

han kan ju dra åt helvete
Medlem
Citat:

Men är väl fjäsk det handlar om? Snälla säg det är så..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in