Citat:
Ursprungligen postat av
Paladin
Håller med dig i sak men Simon är fan som en repig skiva. VI FATTAR. HUSET FATTAR. När det blir samma sak igen från samma personer går det tillslut över till en bitterhet som bara påvisar personens/personernas brist på karaktär och det sår frön som i sin tur växer ut till avundsjuka och missunnsamhet och i värsta fall hat.
Prata om det, när det är färdigt måste du acceptera eller hantera det på något sätt. Att bara gnälla hjälper absolut ingen.
Hundra procent!
Det är en väldigt tröttsam diskussion. Dock blir jag aldrig speciellt irriterad på Simon när han tar upp det för man vet att han och Tanja är extremt genuina med varandra (till skillnad från det rosa rummet). Kommer ihåg när han stod upp för Tanja när han och Nardos diskuterade att hon gör sig till och han då sa ifrån. Det kommer troligtvis stå mellan Tanja, Simon och Nardos i final. Så jag hoppas att han köper det läget och att han inser att han kommer tjäna ihop den miljonen ganska snabbt efter programmet.
Tror precis som du säger att det kommer sänka Simon röstningsmässigt. En final med dessa två är min dröm så jag hoppas att dom håller ihop!