2021-04-20, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med dig i sak men Simon är fan som en repig skiva. VI FATTAR. HUSET FATTAR. När det blir samma sak igen från samma personer går det tillslut över till en bitterhet som bara påvisar personens/personernas brist på karaktär och det sår frön som i sin tur växer ut till avundsjuka och missunnsamhet och i värsta fall hat.

Prata om det, när det är färdigt måste du acceptera eller hantera det på något sätt. Att bara gnälla hjälper absolut ingen.

Hundra procent!

Det är en väldigt tröttsam diskussion. Dock blir jag aldrig speciellt irriterad på Simon när han tar upp det för man vet att han och Tanja är extremt genuina med varandra (till skillnad från det rosa rummet). Kommer ihåg när han stod upp för Tanja när han och Nardos diskuterade att hon gör sig till och han då sa ifrån. Det kommer troligtvis stå mellan Tanja, Simon och Nardos i final. Så jag hoppas att han köper det läget och att han inser att han kommer tjäna ihop den miljonen ganska snabbt efter programmet.

Tror precis som du säger att det kommer sänka Simon röstningsmässigt. En final med dessa två är min dröm så jag hoppas att dom håller ihop!
Medlem
Citat:
DETTA är den sidan jag haaaatar av Simon. Hans mindervärdeskomplex och allt som kommer med det gör honom äcklig. Så tråkigt att han måste hålla på så hela tiden.
Självömkan och ångest...🤨
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Nu säger Simon att Tanjas skada är en fördel hon har som ingen där inne kan jämföra sig med. Simon håll käften nu!

En sak hon gått igenom som ingen annan har....

Jävla vider, dessvärre säger han ju det de andra TÄNKER men han är så jävla filterlös!!
2021-04-20, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Japp och Mergim håller de tydligen safe i huset so far! Suck.
Ja...bedrövligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Dennis sitter och snackar gott om Emelie med Judith medans Emelie sitter och snackar skit om Dennis med Adrian.
Nej, hon berättar hur hon tipsat Simon om att inte kolla i kameror. Hon sa även att man som tittare vill rösta fram någon värdig som inte lägger pengarna på skit, ingen hint mot Domp
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja men Judith är väl en person som ska förklara allt så sjukt analyserande. Och därför tappas poängen bort tidigt i konversationen och det snackas massa onödigt däremellan innan själva poängen kommer.
Ja, hon gillar att höra sin egen röst och prata så länge som möjligt. Om hon lägger poängen direkt så blir det ju någon annans tur att prata..
2021-04-20, 00:19
Medlem
Wäää krokodiltårar. Tror du familjen blir stolt över ditt bölande?
2021-04-20, 00:19
Medlem
Citat:
Nu säger Simon att Tanjas skada är en fördel hon har som ingen där inne kan jämföra sig med. Simon håll käften nu!

En sak hon gått igenom som ingen annan har....
Han är dum i huvudet. Som om det vore nåt speciellt att ligga inför döden.. Ju närmare finalen desto mer desperat. Han kommer gå ner sig totalt om han blir 2a.
2021-04-20, 00:20
Medlem
Citat:
Han vill ha Nardos i finalen. Hej då Simon. Åk ut. Snabbt.

det säger han precis som alla andra till alla han pratar med det kallas taktik
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Adrian har återigen tagit för mycket mat åt sig själv så att andra får mindre.. 🤣
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och simon tycker det vore bättre om de skickat in en som varit idiot på ph istället, men hallå: MAN SÄNDE IN BÖGRIM! 🤣🤣🤣

Haha men eller hur?? De är mer arga att underbara Tanja är där än att Ormgim som redan fått exakt denna upplevelse förra året och NÄSTAN VANN.. Otroligt. Men de känner väl antagligen inte samma hot från Ormgim eftersom han inte är en skön person som Tanja är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt så.. Hon hade varit favorit ändå!

Jag håller med.. Simons dåliga sidor är att han slickar röv ibland, gråter i tid och otid och att han tjatar ihjäl sig om Tanja. Det är inte attraktivt ur tittarsynpunkt. Jag gillar honom annars..Han är kul och verkar rätt godhjärtad men HAN MÅSTE LÄGGA NER detta med Tanja. Tror han att han får mer sympatier genom att ständigt trasha en så fin person som henne så tror han fel.

Avundsjukan från de andra lyser igenom hårt för att Tanja är överlägsen dem i positivitet och charm <3

Exakt så. Samtidigt undrar jag om Simon fattar vad han gör...EGENTLIGEN. han måste bestämma sig. Ska han hylla Tanja eller dissa hennes medverkan? Det går inte att vara en varannan-dag-man, och köra på det som passar en för stunden eller med vem man pratar med just då.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in