2021-04-19, 22:49
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TysonTy
Sjuk katt....? Omg. Hon är enligt mig skitfin precis som hon är med sin unika stil ❤

Förutom brösten så har Tanja en manskropp. Inga kurvor, ingen kvinnlig midja och inga höfter. Midjan lika bred som höften, precis som en man.

Kul för dig att du tänder på sånt.
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon ÄR katt!!

Jaa jaa men tänk om hon inte hade de där 80-talstrasorna 😊😊😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Hon ÄR katt!!

Exakt
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Fan vad jag njuter här med mitt vin av att mammisarna i mammisgruppen kokkkkkkkar över att Madde är kvar. Finns speciellt en kärring som skrivit kopiösa mängder skit om Madde som är helt förstörd nu. Försöker smartmåla Madde för att hon kramade Dennis när alla har nominerat någon de kramat sönder i det där huset ikväll varför mår man så bra när mammisarna mår skit?

Kom ihåg att det finns många bittra människor, även här. De väger runt 300 kilo och har grisfötter.
Deras fett rinner runt tangentbordet och de tre dubbelhakorna rör sig i otakt av allt fett som förflyttar sig. Deras liv är tragiskt och olyckligt. De behöver en rullator för att flytta fettet. De klarar inte mer är flytta sina fläskiga fingrar och svett som rinner ner för pannan och skymmer sikten för allt oljigt otvättat hår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Fan vad jag njuter här med mitt vin av att mammisarna i mammisgruppen kokkkkkkkar över att Madde är kvar. Finns speciellt en kärring som skrivit kopiösa mängder skit om Madde som är helt förstörd nu. Försöker smartmåla Madde för att hon kramade Dennis när alla har nominerat någon de kramat sönder i det där huset ikväll varför mår man så bra när mammisarna mår skit?

Vad har de emot Madde? Jag röstade förövrigt på att Madde skulle få stanna.
2021-04-19, 22:50
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Tanja skulle vara en sån sjuk katt om hon hade normal stil

Hon gör sig inte till, därav blir hon automatiskt katt.
Hon behöver inte ha kortkort eller det senaste.
Tanja kan gå runt i en sopsäck och ändå vara den vackraste i rummet med sin enorma jävla utstrålning.
Medlem
Armwrestlers avatar
Coronavecka i huset, Mergim blir utsedd till virus och folk måste hålla avstånd från honom.

Vaccin delas ut till alla deltagarna, en person blir röstad till antikropp och får slänga ut viruset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korphuvud
Hon är sjukt het!
Vad är en normal stil?

Kanske syftas det på, normalt som i; inte kläder fr Ullared/Kiviks marknad, sitta och klämma finnar vid matbordet osv.. Bara en tanke..
2021-04-19, 22:51
Medlem
pukkas avatar
Nog vill man pumpa nardos inatt
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kom ihåg att det finns många bittra människor, även här. De väger runt 300 kilo och har grisfötter.
Deras fett rinner runt tangentbordet och de tre dubbelhakorna rör sig i otakt av allt fett som förflyttar sig. Deras liv är tragiskt och olyckligt. De behöver en rullator för att flytta fettet. De klarar inte mer är flytta sina fläskiga fingrar och svett som rinner ner för pannan och skymmer sikten för allt oljigt otvättat hår.

Helvete du sammanfattade nästan mig där för en stund tills du kom fram till rullatordelen
Hhahhaahahhahaa mitt gapflabb IRL
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Hon gör sig inte till, därav blir hon automatiskt katt.
Hon behöver inte ha kortkort eller det senaste.
Tanja kan gå runt i en sopsäck och ändå vara den vackraste i rummet med sin enorma jävla utstrålning.
Precis. Exakt så tänker jag med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Förutom brösten så har Tanja en manskropp. Inga kurvor, ingen kvinnlig midja och inga höfter. Midjan lika bred som höften, precis som en man.

Kul för dig att du tänder på sånt.

Men lägg ner! Den vackraste kvinnan i det där huset och klår de flesta kvinnor i hästlängder. Enormt vacker kvinna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in