2021-04-19, 22:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Exakt. Man skall inte behöva visa vaginan varje dag eller snacka om fingrar I röven.
Det finns annat.

Du har missat hur hon pratat om sina analsexäventyr? Eller föreläsningar (bra iof) att det inte bara är att köra på?

Vad händer här grodan, nyss blev jag sablad som en av de som är orsaken till fortsatta Madriangate-inlägg här men själv kuttrar du som en marskatt att hon är kvar? 🤔🤔🤔🤔

Bestäm dig nu
2021-04-19, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
+1. Njuter fortfarande av bilden av Emelie som blir sur som en femåring som inte får godis när han sa att han skulle sitta kvar
Haha men SAME. Och att hon ba "NÄääÄäHhEeHh nÄääÄäE" för att hon inte kom på vad hon skulle svara
Medlem
nicamaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
SKÅL 🍻

Tyvärr har gänget ALDRIG varit såhär peppade en måndag efter utröstning. Tjackie var verkligen en obetydlig collateral damage och alla är svinnöjda att just deras homie inte drog
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
det missade jag då sjönk han igen lilla råttan
Inte bara narcissist utan även mytoman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
+1. Njuter fortfarande av bilden av Emelie som blir sur som en femåring som inte får godis när han sa att han skulle sitta kvar

Ja att hon ens sa att han skulle lämna är ju haha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han blev jävligt skön där, hon kokade.

Hehe ja, han skötte det snyggt. Hon var inte direkt trevlig emot honom.. en annan hade ju reagerat betydligt mer
2021-04-19, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av codemed
Ja ända från start. Det är något med hans personlighet jag inte tål. Nardos och Mergim är tätt därefter!

Hmm..jag ser ett mönster!🤔😅
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Exakt så. Men vad som uppfattas som ett skämt ligger ju till stor del hos mottagaren också. Tycker ingen att man är rolig (vilket ingen gör) kan man inte fortsätta skylla på skämt.

Jag är sarkastisk så in i helvete, men är till skillnad från Emelie inte elak och vet var gränsen går, och därför blir jag fett provocerad av att hon profilerar sig som "sarkastisk" när hon bara är elak FÖR JAG VILL INTE ATT FOLK SKA TRO ATT JAG ÄR SOM HENNE när jag beskriver mig själv som sarkastisk.
Nu lade jag märke till din Avatar (satt på tel innan så såg inte). Respekt och kärlek till dig.
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Men vem?

Dennis vs Mergim, Mergim kan kanske ge en karatespark som är hög som Dennis men blir det inte KO kommer han lyfta upp Mergim och krama honom så han fiser.

Då skriker Mergim ”släpp mig släpp mig” när han i själva verket tycker det är lite mysigt.

Sedan gör Mergim ett närmande mot Dennis och kysser honom, varpå Dennis lyfter iväg honom och tänker kasta honom från Teliahuset. Då kommer den slöa produktionen in efter ett han bevittnat händelsen från håll.
Medlem
Fan vad jag njuter här med mitt vin av att mammisarna i mammisgruppen kokkkkkkkar över att Madde är kvar. Finns speciellt en kärring som skrivit kopiösa mängder skit om Madde som är helt förstörd nu. Försöker smartmåla Madde för att hon kramade Dennis när alla har nominerat någon de kramat sönder i det där huset ikväll varför mår man så bra när mammisarna mår skit?
Medlem
xrlpyts avatar
"Pissat i poolen" spelas och deltagarna skriker och hoppar upp och ned.

Vem hade kunnat ana att ekorrhjulet som var deras första uppdrag skulle visa sig vara en sådan träffsäker metafor för hela säsongen.
Medlem
Verkar riktigt bra för stämningen att Tjackie åkte

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in