2021-04-19, 22:37
Medlem
codemeds avatar
Varför hatar jag Peddot så hårt?
Medlem
Svart-Skalles avatar
Kommande vecka vill jag se någon eller flera lacka hårt på Mergim. Jag vill se äkta bråk.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men exakt, och det är ju för att hon är van att alla sväljer hennes "mään deeää scheeemt" med hull och hår – och nu när han sa ifrån hamnade hon i försvarsställning. Det är ju precis det hon verkar tro, att hon kan vara en jävla röv bara hon kan skylla på skämt/sarkasm.

Edit: dubbelpost
Senast redigerad av Leden 2021-04-19 kl. 22:41.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, jätteelakt. Skönt för henne att få slippa dem. ❤ till Jaqui.

Jaa.. kärlek till Jaqi. En mycket fin och go tjej.. Synd att tittarna hellre ser på färg torka än en friskt fläkt som henne därinne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Även om jag i grunden gillar Emelie lite är det bara att hålla med om att du har en klart relevant poäng.
Hon är inte lika illa, och inte lika (men till viss nivå) medvetet underminerande.
Men ja, det är samma tendenser och stil. Och det är inte snyggt.

Dock har jag inte sett henne ljuga och vara falsk på samma sätt som Mergim.
Hon spelar helt klart spelet, och försöker dominera de andra som du skriver. Men skillnaden mellan hennes och Mergims beteende är (än så länge) enorm.
Jag har aldrig jämfört Emelie och Mergim, båda manipulerar men har helt olika tillvägagångssätt. Man måste kunna prata om pissiga beteenden (Emelie) utan att försvara det med att någon (Mergim) är värre.

Det finns inga försvar för en person som manipulerar andra att känna/tro/tänka att de inte har rätt till sina känslor.
Medlem
Armwrestlers avatar
En grej som bekräftar Mergims narcissistiska sida är att så fort någon annan får fokus så sitter han där känslolös och tittar drygt på händelsen, alla skrattar men inte Mergim.

Skrik och skratt blir det när han är med i händelsen, när han får visa sina moves eller när han får ordet. Ser ju nästan ut som en blyg och utfryst en ibland den där Mergim.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Är nog värre att bli bortglömd när man sitter mitt emot. Judith "SKÅL FÖR TANJA OCH DENNIS"
Madde:
HAHAHA
Medlem
Citat:
Men exakt, och det är ju för att hon är van att alla sväljer hennes "mään deeää scheeemt" med hull och hår – och nu när han sa ifrån hamnade hon i försvarsställning. Det är ju precis det hon verkar tro, att hon kan vara en jävla röv bara hon kan skylla på skämt/sarkasm.

Japp! We all know the type. "Det var ju ett skämt." "Slappna av." "Man måste ju få skämta lite, sluta vara så butt hurt". Jag kan uppskatta en viss sarkastisk bitterhet hos folk, så länge de inte rättfärdigar allt de gör med den ursäkten. "Jag vet att jag slog dig men bara för att älskar ju dig så mycket". Om man ska hårddra det..
Medlem
Citat:
Jag tycker också Adrian skötte det bra. Speciellt när hon försökte tysta honom eller köra bort honom från soffan (som att hon har den makten?) och han lugnt sa att "Nej jag tänker sitta kvar". Han vann den 100%.

+1. Njuter fortfarande av bilden av Emelie som blir sur som en femåring som inte får godis när han sa att han skulle sitta kvar
2021-04-19, 22:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
mergim stef precis 000000000000000000000000000000000000000001% när han sa till peddi&AD att ge fan i att gömma enheter
Mergim gömde cider i eftermiddags i korgarna på toaletten, han är fan makalös.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jag tycker också Adrian skötte det bra. Speciellt när hon försökte tysta honom eller köra bort honom från soffan (som att hon har den makten?) och han lugnt sa att "Nej jag tänker sitta kvar". Han vann den 100%.

Han blev jävligt skön där, hon kokade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Adrian skulle aldrig kunna ha överseende och än mindre få känslor för Emelie. Så jag tror inte att det skulle röra om särskilt mycket. Då vore det isf roligare att skicka Dompa och Tanja på dejt. DET skulle kunna röra om det hela tror jag.
Lätt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in