2021-04-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag ska berätta Till er hur detta hände!

Einar betalar för skydd till Bandidos som kommer göra allt för o inte förlora sitt bankomat!

Han får träffa Presidenten som förklarar Till honom att han måste ta resa Till Dubai o de ska visa Haval vem e de riktiga storspelarna!
Killen vet nånting ska hända han vill inte att de ska göra nåt men vågar inte säga nåt för han stor framför en människa som kan få bort honom!
Han åker han vet ingenting hur saker ska gå till sen visar Bandidos att Haval e inte så stor G som han verkar att tro o alla e sårbara!
Einar får reda på vad som hände får panik kan inte sova nu på nätterna!
Han e rädd o vet att nu e han skyldig de för resten av sitt liv för Bandidos skyddar hans familj med som de planerade bomba o mörda!
Detta va genom tänkt plan av riktiga gangsters som satt där i dagar o planerat!
Detta handlar inte om att de e kränkta av Haval detta handlar endast om att de vill aldrig förlora Einar(bankomatet)!
Så hade jag också gjort om jag hade varit de!
Einar kommer dra in miljoner från o med nu hälften kommer Bandidos att kräva o få bort alla som försöker göra nåt mot svensken!
Så om jag förstår dig rätt, så klippte någon med koppling till Bandidos Havals bror för att Einar skulle vara skyldig dem beskyddspengar för en lång tid framöver? Dem gjorde det som en investering typ? Det är en intressant teori, tror inte Einar har det i sig att be någon mörda en person..
Citera
2021-04-19, 20:23
Medlem
[quote=aztlan|75566412]
Citat:
Vad tjänar bandidos på att mörda hans bror? Tar dom hälften av det han tjänar så tar dom ju det i vilket fall som helst utan att behöva klippa folk

Detta handlar om att de behöver inte ens fråga efter pengarna för Einar kommer känna sig skyldig spela på hans känslor få bort hans fiende o han e vår resten av sitt liv!
Citera
2021-04-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jellomachinen
Det är helt onödigt att ni alla sitter och spekulerar så länge det inte kommer mer information.

Ingen här verkar hittils veta hur pass kriminell Havals bror var, ingen verkar veta om han säkert hade några konflikter med andra kriminella gäng.

Många verkar dock antyda att Haval ska ha haft många konflikter med flera olika gäng.
Någon som kan komma med mer information om detta? Vilka gäng?

Det finns liksom ingenting att gå på alls, det finns ju absolut 0 trovärdig information om Haval och hans brors påstådda konflikter med en massa olika gäng.
Vet ni ens säkerligen att Havals bror är så grovt kriminell? Det är så många oklarheter, idioter som skapar trådsanningar osv...
Sant, jag har typ tagit för givet de har med beefen med Einar att göra. Men det kan ju såklart vara andra som ligger bakom. Vi vet ju inte hur många ovänner hans bror har haft sen tidigare. Detta kan även varit en hämnd för något som hände för flera år sedan..
Citera
2021-04-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Så om jag förstår dig rätt, så klippte någon med koppling till Bandidos Havals bror för att Einar skulle vara skyldig dem beskyddspengar för en lång tid framöver? Dem gjorde det som en investering typ? Det är en intressant teori, tror inte Einar har det i sig att be någon mörda en person..

Einar har inte o jag e säker på att innan han somnar gråter han Till sömn för nu vet han att han e skyldig riktiga kriminella ni e dumma om ni tror att nå sköt hn för 1 gram utblandad kola med kreatin
Citera
2021-04-19, 20:28
Medlem
Citat:

Einar betalar för skydd till Bandidos som kommer göra allt för o inte förlora sitt bankomat!

Han får träffa Presidenten som förklarar Till honom att han måste ta resa Till Dubai o de ska visa Haval vem e de riktiga storspelarna!
Killen vet nånting ska hända han vill inte att de ska göra nåt men vågar inte säga nåt för han stor framför en människa som kan få bort honom!
Han åker han vet ingenting hur saker ska gå till sen visar Bandidos att Haval e inte så stor G som han verkar att tro o alla e sårbara!
Han e rädd o vet att nu e han skyldig de för resten av sitt liv för Bandidos skyddar hans familj med som de planerade bomba o mörda!
Detta handlar inte om att de e kränkta av Haval detta handlar endast om att de vill aldrig förlora Einar(bankomatet)!
Einar kommer dra in miljoner från o med nu hälften kommer Bandidos att kräva o få bort alla som försöker göra nåt mot svensken!

Du tror inte att Bandidos har många fler och större bankomater än Einar?
Citera
2021-04-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beuty
Du tror inte att Bandidos har många fler och större bankomater än Einar?

Oavsett hur mycket pengar du har eller inkomster så vill du alltid ha mer
Einar e investering så som jag investerar i lägenheter så investerade Bandidos i Einar !

Jag ska logga ut vill inte svara på dumma frågor men ni fick min förklaring för tyvärr jag känner folk som vet hur de ska mjölka ut varenda krona från människor jag e 90% säker att detta handlar om livstidkontrakt!
Vi ses grabbar
Citera
2021-04-19, 20:53
Medlem
welcometorealitys avatar
Kul nu hittar man all fakta på youtube också, de är bara att söka på skjutningar i förorterna..

https://www.youtube.com/watch?v=frAV9FcAABw
Citera
2021-04-19, 20:53
Medlem
[quote=Smartapojken|75566317]
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Vrf skulle einar behöva bandidos när han kan köpa en riktig dräng på gatan som är slajfad och redo att jappa vem som helst för 20-25 läh? Det är allt han behöver[/QUOTE
Svensken vill inte mörda nån han har det inte i sig men folk runt om honom som ser miljonär framför sig o mördat förut gör det med noproblems

Bror d handlar inte om svensk eller ej. Är du hungrig o slajfad så går du över lik för att fixa para
Senast redigerad av doxycontin 2021-04-19 kl. 20:56.
Citera
2021-04-19, 21:23
Medlem
Citat:

Jag hoppas att du har fel, men du kan ha rätt dessvärre. Tänkte faktiskt på - inte just detta scenario - men att det inte är någon bra idé att "köpa beskydd" av någon ny för det kan bli ur askan i elden.Jag tror ju han ledsnade på att bli mjölkad av Dalen men det nya beskyddet kommer tycka de äger honom ännu mer. Det är en sorglig historia. Hoppas du har fel. Hoppas att Ig bilderna bara var spel för galleriet.

Och om pengarna fortsätter att flyta in i denna genre är det nog fler som får/fått problem. 1.cuz hade ju blivit rånad och vi vet inte hur många andra som kanske betalar i tysthet.
Många av de unga artisterna har väl varit typ springisar. När de plötsligt springer runt med klockor och diamanter, uppträder i TV och kanske blir lite kaxiga (vilken tonåring som får snabb framgång skulle inte bli det) så kan det sticka i ögonen på deras tidigare chefer. Det blir lite lurigt med maktdynamiken...Förut när rappare inte tjänade pengar gick det nog bra att bo kvar på sin ort och kanske hänga med en del gamla kompisar. Men denna nya typ av situation kan skapa problem. I USA flyttar väl många från hemtrakten när det börjar gå bra och vissa som inte kan bryta sig loss går det illa för.

Den som är förankrad högre upp, t exvia blodsband, kan kanske klara det bättre. Men vem vet, de kanske betalar en del ändå för att hålla folk på bra humör.
EDIT: Sen är det väl bara de i toppen på spotify-listorna som gör större pengar. De flesta hoppas väl mest på framgång... Det börjar bli lite överetablerat nu. Som Z.e sa (tror jag) "det finns ju fler artister än fans".
Senast redigerad av TigerKid2 2021-04-19 kl. 21:32.
Citera
2021-04-19, 21:31
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Vrf skulle einar behöva bandidos när han kan köpa en riktig dräng på gatan som är slajfad och redo att jappa vem som helst för 20-25 läh? Det är allt han behöver
Varför använder du dig av massa slang när du kan skriva normalt i andra trådar?
Citera
2021-04-19, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Jag hoppas att du har fel, men du kan ha rätt dessvärre. Tänkte faktiskt på - inte just detta scenario - men att det inte är någon bra idé att "köpa beskydd" av någon ny för det kan bli ur askan i elden.Jag tror ju han ledsnade på att bli mjölkad av Dalen men det nya beskyddet kommer tycka de äger honom ännu mer. Det är en sorglig historia. Hoppas du har fel. Hoppas att Ig bilderna bara var spel för galleriet.

Och om pengarna fortsätter att flyta in i denna genre är det nog fler som får/fått problem. 1.cuz hade ju blivit rånad och vi vet inte hur många andra som kanske betalar i tysthet.
Många av de unga artisterna har väl varit typ springisar. När de plötsligt springer runt med klockor och diamanter, uppträder i TV och kanske blir lite kaxiga (vilken tonåring som får snabb framgång skulle inte bli det) så kan det sticka i ögonen på deras tidigare chefer. Det blir lite lurigt med maktdynamiken...Förut när rappare inte tjänade pengar gick det nog bra att bo kvar på sin ort och kanske hänga med en del gamla kompisar. Men denna nya typ av situation kan skapa problem. I USA flyttar väl många från hemtrakten när det börjar gå bra och vissa som inte kan bryta sig loss går det illa för.

Den som är förankrad högre upp, t exvia blodsband, kan kanske klara det bättre. Men vem vet, de kanske betalar en del ändå för att hålla folk på bra humör.
EDIT: Sen är det väl bara de i toppen på spotify-listorna som gör större pengar. De flesta hoppas väl mest på framgång... Det börjar bli lite överetablerat nu. Som Z.e sa (tror jag) "det finns ju fler artister än fans".

Men einar hade inget val han behövde ngt slags skydd särskilt när vårby särskilt vill komma åt han när de släpps. därför han gick t bandidos
Citera
2021-04-19, 21:44
Medlem
Är haval shottaz eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här