2021-04-19, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balditroNN
Håll dina spekulationer till dig själv i fortsättningen, detta kan vara bland de dummaste teorierna jag har läst hittills...

Har du hört talas om livstidskontrakt?

Eller sitter du på kontoret varje dag o säljer försäkringar med tram i blodet?
Citera
2021-04-19, 20:05
Medlem
Det är helt onödigt att ni alla sitter och spekulerar så länge det inte kommer mer information.

Ingen här verkar hittils veta hur pass kriminell Havals bror var, ingen verkar veta om han säkert hade några konflikter med andra kriminella gäng.

Många verkar dock antyda att Haval ska ha haft många konflikter med flera olika gäng.
Någon som kan komma med mer information om detta? Vilka gäng?

Det finns liksom ingenting att gå på alls, det finns ju absolut 0 trovärdig information om Haval och hans brors påstådda konflikter med en massa olika gäng.
Vet ni ens säkerligen att Havals bror är så grovt kriminell? Det är så många oklarheter, idioter som skapar trådsanningar osv...
Citera
2021-04-19, 20:05
Medlem
Citat:
Håll dina spekulationer till dig själv i fortsättningen, detta kan vara bland de dummaste teorierna jag har läst hittills...

Det stämmer. Somaliern från Bandidos håller Einars rygg, sätt dig ner din dräng.
Citera
2021-04-19, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskaviargrabb
Det stämmer. Somaliern från Bandidos håller Einars rygg, sätt dig ner din dräng.

Han e säker kurd eller nåt sånt o tror de e inte sårbara men glömmer gatans regler
Du kan vara hur galen som helst hur iskall som helst finns alltid nån som e värre än dig o nu fick haval smaka på maten som han lagade på flera månader
Citera
2021-04-19, 20:10
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Att Yasins släkting/lillebror var den som blev skjuten i Märsta är skitsnack. Om fallet vore så hade det redan bekräftats, det ryktet startades av någon som hade fått i sig en grogg för mycket igår.

Vad det gäller det andra så är du rätt ute, Einar har nära kontakter inom Bandidos/Bredängs grabbarna. Däremot ställer jag mig tveksam att Einar har beställt mord på Havals lillebror som någon slags hämnd. Mycket möjligt att Bandidos ligger bakom det men tror inte det är på Einars begäran
Hela tanken med att BMC är inblandade kommer ju med Einár teorin.
Citera
2021-04-19, 20:11
Medlem
Enligt expressen alltså så åkte gärnings mannen på en elsparkcyckel

Det betyder väll att det kanske är folk från området,,Husby till exempel ?
Citera
2021-04-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
Jag ska berätta Till er hur detta hände!

Einar betalar för skydd till Bandidos som kommer göra allt för o inte förlora sitt bankomat!

Han får träffa Presidenten som förklarar Till honom att han måste ta resa Till Dubai o de ska visa Haval vem e de riktiga storspelarna!
Killen vet nånting ska hända han vill inte att de ska göra nåt men vågar inte säga nåt för han stor framför en människa som kan få bort honom!
Han åker han vet ingenting hur saker ska gå till sen visar Bandidos att Haval e inte så stor G som han verkar att tro o alla e sårbara!
Einar får reda på vad som hände får panik kan inte sova nu på nätterna!
Han e rädd o vet att nu e han skyldig de för resten av sitt liv för Bandidos skyddar hans familj med som de planerade bomba o mörda!
Detta va genom tänkt plan av riktiga gangsters som satt där i dagar o planerat!
Detta handlar inte om att de e kränkta av Haval detta handlar endast om att de vill aldrig förlora Einar(bankomatet)!
Så hade jag också gjort om jag hade varit de!
Einar kommer dra in miljoner från o med nu hälften kommer Bandidos att kräva o få bort alla som försöker göra nåt mot svensken!

Vrf skulle einar behöva bandidos när han kan köpa en riktig dräng på gatan som är slajfad och redo att jappa vem som helst för 20-25 läh? Det är allt han behöver
Citera
2021-04-19, 20:14
Medlem
[quote=doxycontin|75566278]Vrf skulle einar behöva bandidos när han kan köpa en riktig dräng på gatan som är slajfad och redo att jappa vem som helst för 20-25 läh? Det är allt han behöver[/QUOTE
Svensken vill inte mörda nån han har det inte i sig men folk runt om honom som ser miljonär framför sig o mördat förut gör det med noproblems
Citera
2021-04-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleskaviargrabb
Vad är det som händer? Är tråden bara fylld med idioter?

Ja, jag vet att Einar har kopplingar till Manolo. Gör det hans dumma teori sann eller?
Citera
2021-04-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Enligt expressen alltså så åkte gärnings mannen på en elsparkcyckel

Det betyder väll att det kanske är folk från området,,Husby till exempel ?

När jag var ung körde BMC, HA osv tung motorcykel, gärna HD. Nu elsparkcykel. Vart fan är världen på väg!!
Citera
2021-04-19, 20:21
Medlem
Citat:
Vad är det som händer? Är tråden bara fylld med idioter?

Ja, jag vet att Einar har kopplingar till Manolo. Gör det hans dumma teori sann eller?

Du fick den bästa förklaringen som e närmast sanningen o du kallar den dum ajde gå tillbaka Till försäkringar!

Jag ska förklara hur detta kommer se ut om 10 år när Einar ska möta Presidenten o berätta att han har betalt under 10 år över 50 miljonär o har inget hotbild mot sig o vill avsluta deras affär!

Presidentens svar:” jag e tacksam för pengarna o det har varit bra för båda sidorna men minns du hur vi skyddade din familj?”

Jag ser det framför mig en riktig gangster gör allt för sina inkomster
Citera
2021-04-19, 20:21
Medlem
aztlans avatar
[quote=Smartapojken|75566317]
Citat:
Ursprungligen postat av doxycontin
Vrf skulle einar behöva bandidos när han kan köpa en riktig dräng på gatan som är slajfad och redo att jappa vem som helst för 20-25 läh? Det är allt han behöver[/QUOTE
Svensken vill inte mörda nån han har det inte i sig men folk runt om honom som ser miljonär framför sig o mördat förut gör det med noproblems
Vad tjänar bandidos på att mörda hans bror? Tar dom hälften av det han tjänar så tar dom ju det i vilket fall som helst utan att behöva klippa folk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in