2021-04-19, 19:44
Medlem
Molly vem är det? är det hon som blev portad att på inresetillstånd i USA av nån outsagd anledning , kommunist, knark ?
Citera
2021-04-19, 20:17
Medlem
slutaletas avatar
"jag försökte göra något mer än ingenting"
Ett handhjärta hade förmodligen varit mer effektivt.
Citera
2021-04-19, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Om jag inte minns fel så var det väll Molly som för ett par år sedan skulle dissa SD i en annan video- men lyckades istället med konststycket att få SD att likna fågeln Phoenix som reste sig ur askan. Snacka om att göra självmål.

Är det en annan video än den som tråden handlar om?
Citera
2021-04-19, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Är det en annan video än den som tråden handlar om?

Du har rätt. Måste vara den videon det handlar om, från 2015 ser jag nu..
Citera
2021-04-20, 10:23
Avstängd
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du gjorde inte ett misstag. Du gjorde det två gånger.
Du är förbrukad...
Jaha, L eller V, tar de emot mig?
Citera
2021-04-20, 14:44
Medlem
Om man är en dömd brottsling - så får man helt automatiskt inte visum till USA. Gäller även små skitbrott som tex ringa innehav.

Då uppstår ju frågan - Vad är Molly dömd för i Sverige? Ni som betalar för lexbase et al kan ju luska i det.
Citera
2021-04-20, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Molly vem är det? är det hon som blev portad att på inresetillstånd i USA av nån outsagd anledning , kommunist, knark ?

Jag har för mig att de frågar i formuläret om man har varit eller är nazist också....lols
Citera
2021-04-20, 15:36
Medlem
Impertinents avatar
Nu spekulerar jag bara, men kan det vara misshandel som förhindrar inresa till staterna? Har en minnesbild av att hon skulle ha hackat på sin pojkväns ansikte med en insulinspruta försedd med kanyl. Det kanske inte blev något rättsligt efterspel? Minns jag fel?
Citera
2021-04-20, 21:35
Medlem
Adonis.s avatar
Molly hängde med en del knepiga personer, som jag oxå känner. Det var stora pengar & mycket droger i omlopp. Dom hängde & rörde sig mycket på sthlm innekrogar. Kan inte gå in i detalj. Men hon mådde dåligt under.den perioden & flörtade öppet med en viss person i Hamids krets som ganska öppet handlade med droger, typ ladd, tram & oxy.

Kan vara det umgänget som spökar men då handlar det mer om misstanke än om ett begånget brott.

Att hon privat fällt en & annan fördomsfull kommentar om.både svarta & fattiga människor tror jag inte spelar någon större roll i sammanhanget. Speciellt inte då hon utåt desperat försöker tvätta rent sitt förflutna med pk floskler.

Har själv inte sett henne hantera droger men umgänget i sig kan vara illa nog, i alla fall rent spekulativt. Wtf, liksom. Lite omdöme får man som kändis faktiskt ha.
Senast redigerad av Adonis. 2021-04-20 kl. 21:39.
Citera
2021-04-20, 23:05
Medlem
Det är mången "artist" som blivit jävligt förvånade när de plötsligt fattar att USA inte vill ha att göra med kriminella personer.

Det mest intressanta är ju att Sveriges stat ger den informationen om svenska medborgare till USAs ambassad - och skriver du i formuläret att du är ostraffad (men är straffad med tex dagsböter)- då har du officiellt ljugit inför den Amerikanska Staten och då blir man Ännu mera persona non grata...Haha.

På ett sätt måste man ju bara älska USA!
Senast redigerad av Grobil 2021-04-20 kl. 23:10.
Citera
2021-04-21, 12:30
Medlem
LillTurkens avatar
Den här forumdelen är väl den mest besökta? Och det finns hur många kändisar som helst idag bara i Sverige. Men nu jävlar. En kändis som tar avstånd från SD? Hur vågar hon det? Nu är väl hennes karriär över ändå?

Vart nyfiken kolla upp varför just det här avståndstagandet vart så uppmärksammat. Var hon en fd SD sympatisör? Nej verkar inte som det. Men ok. En kändis tar avstånd från SD.

Starkt jobbat Molly. Nu kanske du blir ännu mer känd. Hur tänker dom här kändisarna? Varför inte bli kända för något bra? Hon kunde ju kommit ut som SD sympatisör. Det tror jag skulle gå hem i stugorna.
Citera
2021-07-02, 17:07
Medlem
Dessa vita kulturmänniskor har självmordstankar och vill bli gruppvåldtagna av 20 somalier/afghaner, ser ingen annan anledning till att hata SD?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in