2021-04-19, 11:44
Medlem
Mune Sangss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Vem bryr sig om en urblåst bimbo ???

Vem bryr sig om SD och deras intelligensbefriade anhängare.
Citera
2021-04-19, 11:57
Medlem
Haddock93s avatar
Kulturrevolutionen fortsätter från etablissemanget.

Dags för befolkningen att skapa egen kultur som kontrar eliten.
Citera
2021-04-19, 11:58
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mune Sangs

Fördomsfullt. Tror de flesta tänkare och allmänt smarta personer röstar SD eller M idag. Sen finns de givetvis idioter som röstar både S och SD men partiet är såpass stort idag att det inte längre går att köra på det här narrativet.
Citera
2021-04-19, 12:00
Medlem
Citat:

Tja, alla inom MSM och sjuklövern borde göra det. Alla de som nu mumlar om om "mäns våld mot kvinnor".
Ja SD alltså. Deras anhängare behöver de inte ägba en tanke åt.

Molly Sanden gillar jag. Musiken alltså. Vad hon tycker politiskt kan inte vara mer ointressant.
Dock så kan hennes ställningstagande smitta av sig till hennes fans och aniti-SDandet kan göra att ingen politiker tar tag i de problem vi har idag. Därför blir hennes invävning av politik i hennes musik dumt och tom kontraprodukltivt.
Citera
2021-04-19, 12:13
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Molly Sanden har jag tagit avstånd ifrån för många år sedan. Hennes jamade dödade mina öron.
Citera
2021-04-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LookingBackInAnger
Molly är en modig tjej och en stark kvinna. Det krävs mod och civilkurage att ta avstånd från SD.
Kommer det som någon överraskning ? Kolla på henne, ultra feminist och vegan fjolla.
Citera
2021-04-19, 12:40
Medlem
Wheeler88s avatar
Överraskning att det är från det kulturella facket som nästa ondska kommer uppstå från? Nej?`Hon är bara ännu ett kugghjul i woke-kulturens tystandet av det fria tänkandet.
Citera
2021-04-19, 13:03
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alextheel
Förlåt om detta är off topic men är inte den videon flera år gammal? varför ta upp det nu?

AB artiklen är från 2015...
Citera
2021-04-19, 13:07
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxbensgubben
AB artiklen är från 2015...

Jag minns att jag såg artikeln för några år sen. Varför ta upp en händelse som har 6 år på nacken? Ts som har svaret
Citera
2021-04-19, 13:18
Medlem
Citat:

Om jag inte minns fel så var det väll Molly som för ett par år sedan skulle dissa SD i en annan video- men lyckades istället med konststycket att få SD att likna fågeln Phoenix som reste sig ur askan. Snacka om att göra självmål.
Citera
2021-04-19, 13:55
Medlem
Citat:

Håller med. Anhängarsvansen är gamla grå sossar som har bytt sida.
Citera
2021-04-19, 14:16
Avslutad
Jag ser verkligen inte problemet, jag tycker att musik mycket väl kan ta ställning i politiska frågor och ju mer radikal man är desto mer mothugg får man tåla. Om Molly tycker att detär okej att bränna en SD-flyer så är det okej med mig med. Huvudsaken är att hon inte börjar böla när jag talar om vad jag tycker om mina politiska motståndare.

Jag är naturligtvis inte lättkränkt om någon torrfitta i tråden får för sig att det är ett argument mot mig, jag gillar bara att få spela enligt samma regler som alla andra.

Med det sagt uppmanar jag kultureliten att stå för sina rätta åsikter, om ni hatar såna som jag - håll inte tillbaka känslorna utan KÖR! Sverige behöver lite mer raka puckar så att vi kommer någonstans till slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in