2021-04-19, 16:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Håller med dig där.
Adrians syster ska komma till studion ikväll, undrar om Madde och deras icke-relation kommer att diskuteras? Bra PR isf.

Jackie kommer att åka ikväll, garanterat. Synd tycker jag!

Ja det blir nog tyvärr så..Jaqi tillför mer än Madde tycker jag men.. Majoriteten röstar ständigt ut de jag vill ha kvar.
Adrians syrra ska väl sitta och ursäkta hans lathet och stelhet antar jag.. Vilken annan deltagare har fått dit släktingar som ska lobba för dem?
2021-04-19, 16:55
Medlem
Zingo2s avatar
Nu kom nog Lill Vickans största lögn någonsin: jag kommer ihåg allt sen jag var 2 år!!??🙈
Dennis frågar då, när brukar man komma ihåg saker. Lill Vickan svarar vid 5-6 år.
Hon måste vara hyperintelligent, not.👎
2021-04-19, 16:56
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Visst, det finns många andra jag vill ha ut innan Madde. Hon är en snäll och go tjej men JA jag orkar verkligen inte heller med dom två tillsammans längre. Det blir som ett sömnpiller att se dem, eller höra om deras icke-relation. Allt kretsar kring det och vore skönt om det tog ett stopp nu för det är riktigt riktigt uttjatat och trist nu. Sorry Madde, du är fin och go men det är dags att åka hem. Dock tror jag inte det blir så eftersom hon har massa influencers i ryggen som backar henne men...

Tycker Madde är snäll osv men nu säger jag oförbehållsamt att jag hoppas verkligen att hon åker ut för hon känns bara malplacerad i sin kärleksjakt på AD! Nej antagligen inte men hoppas kan man ju. Alldeles för mycket ältande. Svårt att ens minnas Madde för något annat än hennes grej med AD och då är det fan knas!
2021-04-19, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tyckte att Judith sa medan de lagade lunch att hon skulle städa upp efter dem. Lät som att hon var lite ”upprörd” över att de börjat laga mat innan någon städat undan. Men såg fruktansvärt ut där. Det sjuka är att de alltid låter maten stå framme flera timmar och sedan ställer de in hela kastrullen i kylen.
Sen slänger dom allt ngr dagar senare, sjukt vad dom inte har respekt för mat och klimatet där inne
2021-04-19, 16:58
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Undrar vad som händer här?
Skriver jag ngt negativt om Lill Vickan blir jag påhoppad. Skriver jag något olämpligt om Adrian och Madde, så blir jag påhoppad? Varför?
Måste jag skriva illa om Nardos, Mergim, Judith och ex Pedram för att det ska accepteras?
Bara så ni vet, så kommer jag fortsätta skriva vad jag ser och tycker.👍
Skriv på!
2021-04-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ja det blir nog tyvärr så..Jaqi tillför mer än Madde tycker jag men.. Majoriteten röstar ständigt ut de jag vill ha kvar.
Adrians syrra ska väl sitta och ursäkta hans lathet och stelhet antar jag.. Vilken annan deltagare har fått dit släktingar som ska lobba för dem?
SÅ KLART ska hon diskutera icke-relationen madde och mössidiotmatvrak-latmasken...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Tycker Madde är snäll osv men nu säger jag oförbehållsamt att jag hoppas verkligen att hon åker ut för hon känns bara malplacerad i sin kärleksjakt på AD! Nej antagligen inte men hoppas kan man ju. Alldeles för mycket ältande. Svårt att ens minnas Madde för något annat än hennes grej med AD och då är det fan knas!

Hon har en fin personlighet absolut men den lämpar sig inte för ett underhållningsprogram tycker jag. Hoppas de riggar det haha :P Vore ju antagligen inte första gången.. Tror rätt många är trötta på de två tillsammans nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det var väl peddots nattliga stirr-sessioner på tess som var obehagliga, men annars har det nog inte varit några psykovarningar.

Okej tack!
Uh ja jag hörde talas om de sessionerna men såg aldrig någon live :O
2021-04-19, 17:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skillnad enligt mig på att hata alt ogilla. Hata är ett starkt ord som jag inte gärna använder.
Okay du ogillar, ogillar julgrisen, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt, väldigt mycket.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Det gör du rätt i.. Skit i vad passivt aggressiva flashbackare säger. Tycker vissa här är skitlöjliga som går till totalattack för att man inte råkar ha samma åsikt om deltagarna som dem Verkar nästan som att vissa tar det personligt.
Helst den/dem med dubbla konton så billigt och genomskinligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Nä precis och när hon börja gråta i bikten för att hon vill inte att alla tittare bara ska se henne som tjejen som springer efter Adrian. Och det är ju precis så det är, finns inget annat att säga om henne och hon är bara kvar för följare till stora konton som inte ens ser på programmet röstar kvar henne. Sorgligt för hade vi som tittade live fått bestämma så hade hon nog inte varit kvar. För hon tillför med noll förutom pinsam besatthet av en dude som är för feg för att säga ifrån
2021-04-19, 17:01
Medlem
Anonym396s avatar
Helt jävla sjukt att man måste sova eller hänga i det rosa sovrummet för att få tid på DC. Det är omöjligt att lära känna deltagarna i det turkosa sovrummet om det inte fanns en sovrum 2 kamera man kan välja. Men majoriteten som tittar live hänger väl på DC så Nardos och hennes klick får en stor fördel av produktionen när det kommer till omröstningar så som de sköter DC skulle jag tro.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in