2021-04-19, 16:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
De är så tråkiga att titta på så det finns inte. När de satt ute och pratade häromkvällen........zzz zzzzzzzzz Trååååååååååk Hoppas hon lämnar ikväll!

Visst, det finns många andra jag vill ha ut innan Madde. Hon är en snäll och go tjej men JA jag orkar verkligen inte heller med dom två tillsammans längre. Det blir som ett sömnpiller att se dem, eller höra om deras icke-relation. Allt kretsar kring det och vore skönt om det tog ett stopp nu för det är riktigt riktigt uttjatat och trist nu. Sorry Madde, du är fin och go men det är dags att åka hem. Dock tror jag inte det blir så eftersom hon har massa influencers i ryggen som backar henne men...
2021-04-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jäklar vad snabb Adrian var att dra från Madde när massagen var klar. Hon fick ligga kvar på mage och sprattla och kämpa med att knäppa bh:n bakom ryggen, och då var Adrian redan på andra sidan huset.

Jag misstänker att det skulle se likadant ut efter sex, när Adrian har sprutat så flyger han upp och ropar "eww äckligt!" och springer iväg till duschen för att tvätta sig ren..!

Lol.
Exakt så
Sen ska han ju kissa i tid och otid osså
2021-04-19, 16:46
Medlem
Zingo2s avatar
Undrar vad som händer här?
Skriver jag ngt negativt om Lill Vickan blir jag påhoppad. Skriver jag något olämpligt om Adrian och Madde, så blir jag påhoppad? Varför?
Måste jag skriva illa om Nardos, Mergim, Judith och ex Pedram för att det ska accepteras?
Bara så ni vet, så kommer jag fortsätta skriva vad jag ser och tycker.👍
2021-04-19, 16:48
Medlem
Om Sami varit med den här säsongen istället hade han blivit utskickad direkt för att han tog directors cut tid från Madde ♥ Adrian.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vilka är det som har ansvaret för disken?
Tyckte att Judith sa medan de lagade lunch att hon skulle städa upp efter dem. Lät som att hon var lite ”upprörd” över att de börjat laga mat innan någon städat undan. Men såg fruktansvärt ut där. Det sjuka är att de alltid låter maten stå framme flera timmar och sedan ställer de in hela kastrullen i kylen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Visst, det finns många andra jag vill ha ut innan Madde. Hon är en snäll och go tjej men JA jag orkar verkligen inte heller med dom två tillsammans längre. Det blir som ett sömnpiller att se dem, eller höra om deras icke-relation. Allt kretsar kring det och vore skönt om det tog ett stopp nu för det är riktigt riktigt uttjatat och trist nu. Sorry Madde, du är fin och go men det är dags att åka hem. Dock tror jag inte det blir så eftersom hon har massa influencers i ryggen som backar henne men...

Håller med dig där.
Adrians syster ska komma till studion ikväll, undrar om Madde och deras icke-relation kommer att diskuteras? Bra PR isf.

Jackie kommer att åka ikväll, garanterat. Synd tycker jag!
2021-04-19, 16:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Och du hatar julgrisen
Skillnad enligt mig på att hata alt ogilla. Hata är ett starkt ord som jag inte gärna använder.
2021-04-19, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Skriver jag ngt negativt om Lill Vickan blir jag påhoppad. Skriver jag något olämpligt om Adrian och Madde, så blir jag påhoppad? Varför?
Måste jag skriva illa om Nardos, Mergim, Judith och ex Pedram för att det ska accepteras?

Folk kommer alltid vara missnöjda med någonting. Jag håller inte med i mycket av vad du skriver men ja uppskattar att du är så engagerad i programmet och delar med dig av dina iakttagelser
2021-04-19, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men JA! Brutal ”måste duscha dirr efter ejakulerings-aura”.
Mitt ex var sådan. Fy fan vad osexigt det var. Inte konstigt att vårt sexliv var uselt (om man dessutom bortser från att han var en trettisekundersman).
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men JA! Brutal ”måste duscha dirr efter ejakulerings-aura”.

Det var fan lite hemskt att se, Madde såg helt förvirrad ut när hon lyckades ta sig upp, hon tittade sig omkring som att "vart fan tog han vägen?"
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2

Det gör du rätt i.. Skit i vad passivt aggressiva flashbackare säger. Tycker vissa här är skitlöjliga som går till totalattack för att man inte råkar ha samma åsikt om deltagarna som dem Verkar nästan som att vissa tar det personligt.
2021-04-19, 16:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jäklar vad snabb Adrian var att dra från Madde när massagen var klar. Hon fick ligga kvar på mage och sprattla och kämpa med att knäppa bh:n bakom ryggen, och då var Adrian redan på andra sidan huset.

Jag misstänker att det skulle se likadant ut efter sex, när Adrian har sprutat så flyger han upp och ropar "eww äckligt!" och springer iväg till duschen för att tvätta sig ren..!

Ja, hon fick säker massage i 8 minuter eller nåt sen kallade toaletten

Han kom nog på att han kan framstå som "duschig" om Madde lämnar och han aldrig gett henne den ulovade massagen.

De vet att Nardos sover i rummet va? Varför ligger hon ens där nu? Är hon kränkt över något?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in