2021-04-18, 22:50
Medlem
Mergim ger tips till Jackie om hur hon ska göra för att stanna. Jag ser det redan framför mig hur han har henne runt sitt lillfinger. Dom går ihop och Jackie kommer aldrig nominera Mergim. Hon har fått för sig att Mergim är någon underdog som henne som det är synd om. Helt oförmögen att se hur elak han är och hans känsloutbrott, förmodligen för hon själv är ganska duktig på dom där utbrotten.
2021-04-18, 22:51
Medlem
Ridnes avatar
Synd att Juddan tog tillbaka att Dompa var en toffel. För han är en riktig Dompatoffel efter Emsan.
2021-04-18, 22:51
Avslutad
Hahahaha Simon "Praktikant Niklas och Första dan Fredde har åkt hem"

HAAHAHAHA han menar produktionen
2021-04-18, 22:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Upplever ni att stämningen i huset är konstig eller annorlunda nu efter avbrottet?
Jo lite, men vet inte om det är inbillning?
2021-04-18, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ouff ni får mig att rysa med iakttagelserna av Joel. Skräckkväll. Bättre än creepypodden.

Har ni sett nåt mer obehagligt hända i huset?
Det var väl peddots nattliga stirr-sessioner på tess som var obehagliga, men annars har det nog inte varit några psykovarningar.
2021-04-18, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Synd att Juddan tog tillbaka att Dompa var en toffel. För han är en riktig Dompatoffel efter Emsan.

Börjar ju låta allt mer som att Juddan har moments of truth som jag helt lyckas missa epicentrumen av. Typiskt.
2021-04-18, 22:54
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Hans fånsmile och Milhouselook där han står i sina gubbkläder i hörnet på festen och observerar de andra ger mig kalla kårar Känns bara som en godhetsmantel han kastat på sig fastän han egentligen är någon helt annan.

Man undrar alltså med ett så udda beteende som han uppvisar emellanåt? Det är inte bara som vem som helst, att mänskligt säga eller göra fel utan Joel är verkligen "Weird" stundtals.
2021-04-18, 22:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Börjar ju låta allt mer som att Juddan har moments of truth som jag helt lyckas missa epicentrumen av. Typiskt.

Hehe ja.. Blev positivt överraskad över hennes klarsynthet. Dock tog hon ju tillbaka uttalandet direkt.
Dompa borde man up och skita i Emsan så som hon springer runt och dissar honom och snackar skit.
2021-04-18, 22:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Det var väl peddots nattliga stirr-sessioner på tess som var obehagliga, men annars har det nog inte varit några psykovarningar.
Nardos och framförallt Mergim är ju enbart två stora jävla vandrande psykoser!
Medlem
Men varför står Madde o diskar??? Sluta curla!!!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nardos och framförallt Mergim är ju enbart två stora jävla vandrande psykoser!
Slänger in Fejkelie där också.
2021-04-18, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Man undrar alltså med ett så udda beteende som han uppvisar emellanåt? Det är inte bara som vem som helst, att mänskligt säga eller göra fel utan Joel är verkligen "Weird" stundtals.
Han är inte bara twofaced, han är fifthfaced. Massa olika ansikten på den grabben.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in