2021-04-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Blir så trött på massa dravel när det kommer till religion. Så tröttsamt. Alla vet att religion bara skapar oreda i världen. Punkt.

Nu en annan sak Emelie är en av de falskaste och vidrigaste personligheterna i detta hus helt klart. Hon vänder och vrider på saker och ting och kan inte stå upp för någonting i slutändan . Nardos försökte förklara för henne något som hon uttryckt att det kan se dåligt ut i all välmening för hon bryr sig om Emelie . Men så klart ska hon dra på sig offerkoftan och lipa samt ljuga massa skit. Fy fan Mergim
är en ängel jämfört med Emelie han visar och talar ur skägget i alla fall samt kan hålla sig till sak. Stor skillnad....

Sjukaste ja läst att mergim är en ängel.
Oavsett sammanhang så kommer han aldrig vara en ängel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Hahahaha vad blev det för gott? Riktigt sprit som de inte får i huset?
nja jag köpte några cider 7.0 då jag har jämtland i blodet.och kanske något lite mer men de ska jag spara, man kan ju inte åka ner varje dag då hamnar man ju på skvallerby.se förstasida
Bannlyst
Är det nån twist bara för det var första gången dom fick nominera så åker ingen ut ikväll?
Första gången spelbolagen inte har odds på vem som åker ut 🤷🏻‍♂️😡

Oddsen hade varit..

Jackie: 1,75
Dennis: 2,10
Madde: 3.00
Tanja: 6.00
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så vita människor ska inte sola för mycket för att det kan uppfattas rasistiskt om de får för mycket pigment.. De ska inte heller ha lockigt hår. Om de råkar ha självlockigt får de väl platta det för att inte reta upp Nardos och hennes anhang.
Flätor, dreads och vissa uppsättningar får vi inte heller ha fastän vikingarna hade det, för då tar vi efter afrikansk kultur. Ja jösses vilken jävla cirkus vår samtid är.
Svenskar den enda befolkningen som inte får ha någon kultur, vi ska bara respektera alla andras. Tiden är ur led.
2021-04-19, 15:40
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag svarade alltså precis: "HALLAAOW" när en engelsktalande kollega ringde

skjut mig
långsamt

Hahahahaha
Det här gjorde min dag. Mina två söner frågade varför jag brast ut i ett högt skratt för mig själv
2021-04-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahahahaha
Det här gjorde min dag. Mina två söner frågade varför jag brast ut i ett högt skratt för mig själv
man kanske ska börja svara i telefonen så hellow heellooww ohh snap yes it is spicy guurl
2021-04-19, 15:43
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Är det nån twist bara för det var första gången dom fick nominera så åker ingen ut ikväll?

Oddsen hade varit..

Är dom inte många kvar? det är väl dax att kasta ut folk nu minst 2 i veckan ca o 4 kvar i finalveckan
2021-04-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Du missade det viktigaste som skrevs dvs "enligt Emelie" det är klart som tusan att Nardos inte sagt det där

Emelie som har otur när hon pratar.. och tänker.. och så lyssnar givetvis.. det var ju Emelie som starta ryktet om att Dennis gned sitt stånd emot Jacqueline efter två timmar i huset men dagen efter var hon minsann den som var argast över att någon har mage till att ens påbörja ett sånt rykte och framställa henne i dåliga dagar

PS: samma Emelie som blev bisexuell en vecka in i huset och samma Emelie som kan kvoten ur 27

Ja precis sant
2021-04-19, 15:44
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så vita människor ska inte sola för mycket för att det kan uppfattas rasistiskt om de får för mycket pigment.. De ska inte heller ha lockigt hår. Om de råkar ha självlockigt får de väl platta det för att inte reta upp Nardos och hennes anhang.
Flätor, dreads och vissa uppsättningar får vi inte heller ha fastän vikingarna hade det, för då tar vi efter afrikansk kultur. Ja jösses vilken jävla cirkus vår samtid är.

Alla kulturer är till för alla och det är fel att resonera så och det är som att frysa ut andra ur ens gemenskap. Det är sannerligen den största cirkusen någonsin och trots att det finns så ofantligt många variationer människor så fokuserar man på vem som äger rätten till hur man ska få utsmycka sig?
2021-04-19, 15:45
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488

Oddsen hade varit..

Kan ju vara att de på stående fot skall rösta bort någon extra, förhoppningsvis Kosovoalban
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
för att vara snäll ja väldigt snällt att påpeka att emelie inte ska använda för mycket brun utan sol och locka håret för det kan misstolkas som att man vill tillhöra en kultur man inte tillhör.Skitsur emelie "kan jag förstå" hackar faulukorv till färs på DC zooma in zooma in Nardos ååhh vad skön aura det är här zooma in zooma in.Varför får man inte se när nardos stoppar foten i käften för då med sin cheerleader mergrina bakom sig

Ja hon sa så i morse och Emelie flippa ur totalt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hahahahaha
Hahah kul att jag kunde bistå med lite underhållning! Själv vill jag mest gråta för att skiten uppenbarligen satt sig i min lilla hjärna

Kollegan ba "Eh... yes... hello... "

AAAHHHH kan säsongen vara över snart
Behöver lobotomi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in