2021-04-19, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
http://www.laddy.se/visa-bild/1122/
tackar tackar
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad heterosexuell Mergim ser ut i sitt nya hår

Jag har personer i min närhet som alla vet är gay men på grund av föräldrar, släkt och religion inte vågar komma ut. Tragiskt. Visst kan straight-personer vara lite feminina. Men kom igen. Så är inte fallet med mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHA nej sluta.. på riktigt???! Herregud vi måste skicka ut Nardos snart. Det här var det löjligaste jag hört..!!!
Tycker det är otroligt att Nardos kan slänga sig med sånt här.. Emelie vet att saker och ting vinkla varför jag tror hon reagerar så starkt på anklagelsen.
2021-04-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
vad sa Adrian nyss, hans favorit minne Bikten?
Det lät verkligen som det 😂
2021-04-19, 15:00
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Tycker det är otroligt att Nardos kan slänga sig med sånt här.. Emelie vet att saker och ting vinkla varför jag tror hon reagerar så starkt på anklagelsen.

Det är alltså verkligen på riktigt hon sagt detta..?? Nardos har ju tappat det helt.. hur fan kan hon ha fans ens..
Skulle inte förvåna mig om Dikmen har ett nytt krismöte med deltagarna snart för att prinsessan ska få ännu mer luft under sina vingar
2021-04-19, 15:01
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ge fan i då och svara då!!. Vem fan tatuerar sig på det där viset för att täcka några ärr? Då hade dessa varit mer klädsamt och skulle blekna med tiden. Någon borde ha hindrat människan och beställt tid hos en psykolog istället. Snart kommer hon ha en stor tjurring i klittan och en i ringmuskeln antagligen. Man har ju sett bilder på såna där tatuerade monster i tv-program där temat består av störda människor.
sant
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nardos har tydligen klagat på deras användning av bus och solande samt att Emelie lockar håret. Hon menar att de försöker tillhöra en kultur som inte är deras. Detta enligt Emelie alltså.

Snälla! Säg.att.du.SKOJAR!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, faktiskt. Men önskar att fler kunde säga ifrån mot hennes äckliga attityd. Jag hade lackat sönder om jag bodde under samma tak som henne och hon hade den där attityden mot mig. Hade plockat ut hennes implantat och stoppat in dem i käften på henne för att få tyst på hennes otrevligheter.

(För grovt? Kanske. Ångrar jag mig? Ja fast nej, det är måndag.)

Äsch ut med det bara
2021-04-19, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
HAHAHA nej sluta.. på riktigt???! Herregud vi måste skicka ut Nardos snart. Det här var det löjligaste jag hört..!!!
Du missade det viktigaste som skrevs dvs "enligt Emelie" det är klart som tusan att Nardos inte sagt det där

Emelie som har otur när hon pratar.. och tänker.. och så lyssnar givetvis.. det var ju Emelie som starta ryktet om att Dennis gned sitt stånd emot Jacqueline efter två timmar i huset men dagen efter var hon minsann den som var argast över att någon har mage till att ens påbörja ett sånt rykte och framställa henne i dåliga dagar

PS: samma Emelie som blev bisexuell en vecka in i huset och samma Emelie som kan kvoten ur 27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Det lät verkligen som det 😂

Antar han menade med Madde då eftersom det gick runt :-)
Medlem
Dukanva85s avatar
Om någon annan i huset sagt att nardos försöker göra så hon ser ut "som vi" i huset hade den personen åkt ut med huvudet före. Varfööööör fungerar det inte på samma sätt tvärtom?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Mössans syrra ska tydligen vara i studion idag, det ska bli jävligt intressant och se vad hon har att säga

Hoppas på en kommentar angående Lasse.

🦜

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in