2021-04-19, 12:51
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Ehhhhhhhhhhh ok.
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Nardos har tagit detta med att styra/bestämma över andra människor till en annan nivå
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var det mest rasistiska jag har hört auto på nardos.Tänk dig omvänt nardos varför har du blonda slingor och plattar ditt hår?
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Underligt, sant? Nardos plattar ju sitt hår, hur är det annorlunda?
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jag har inte själv sett att Nardos sagt detta men om hon gjort det så är hon extremt efterbliven. Då kanske hon ska sluta med sina raka hårförlängningar och europeiska kläder. Ta på din Eritreatröja och kör på med ditt affro. Jag är så jävla less på denna dubbelmoral och snack om ”snodda kulturer.” Håll käften Nardos och låt folk ha på sig och styla sig som dom, du gör du det själv. Hycklare! 🤬🤬🤬🤮🤮🤮

Jag håller med, lät helt sjukt men samtidigt precis det som många menar är CA. Just referensen lockigt hår förstår jag faktiskt inte, det finns väl ändå i alla kulturer?

Anledningen till att Emelie blev ledsen över detta var förmodligen för hon inte vill framstå som en dålig person som inte respekterar andras kulturer. Men allt detta kommer från Emelies mun, jag har heller inte själv hört Nardos säga detta till Emelie.
2021-04-19, 12:52
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jag har inte själv sett att Nardos sagt detta men om hon gjort det så är hon extremt efterbliven. Då kanske hon ska sluta med sina raka hårförlängningar och europeiska kläder. Ta på din Eritreatröja och kör på med ditt affro. Jag är så jävla less på denna dubbelmoral och snack om ”snodda kulturer.” Håll käften Nardos och låt folk ha på sig och styla sig som dom, du gör du det själv. Hycklare! 🤬🤬🤬🤮🤮🤮

Även Dikmen har kommenterat deras bus-användning och att Julia kom in som en etnicitet och där inne var en annan pga av hur mörk hon blivit.
2021-04-19, 12:52
Medlem
Dompa gå genast in du har för mycket pigment i dig själv jag tror du vill vara eritrean.
2021-04-19, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

Jag håller med, lät helt sjukt men samtidigt precis det som många menar är CA. Just referensen lockigt hår förstår jag faktiskt inte, det finns väl ändå i alla kulturer?

Anledningen till att Emelie blev ledsen över detta var förmodligen för hon inte vill framstå som en dålig person som inte respekterar andras kulturer. Men allt detta kommer från Emelies mun, jag har heller inte själv hört Nardos säga detta till Emelie.

Hm. Kan det vara... är Emelie så snart att hon vill så ett frö som kan användas mot Nardos? Är hon SÅ mycket spelare och SÅ förutseende?
2021-04-19, 12:54
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Dennis använder "lixom" i nästan varje mening.

Ibland hör jag mer "lixom" än vad han säger.

Jag vet. Otroligt att detta mansbarn är 30 år?! Skrämmande!
2021-04-19, 12:55
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Hm. Kan det vara... är Emelie så snart att hon vill så ett frö som kan användas mot Nardos? Är hon SÅ mycket spelare och SÅ förutseende?

Det vore guld. Heja Emelie! 🤩
2021-04-19, 12:55
Medlem
Paladins avatar
Dompa till Adrian:

"Färga skägget mörkt. Då skulle det ju se ut som du hade skägg!"
2021-04-19, 12:56
Medlem
”Pedram jag är så sexig, med mina muskler (?) gör jag en flexi”. Han ser inte ut att ha spenderat så många timmar på gymmet och flexat.
2021-04-19, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Håller med... Varje ord som du har skrivit stämmer GALANT. Tack för läsningen.
Tack och varsågod!!

Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Kan vi pinna detta överst på alla sidor? Tack!
JA SNÄLLA kan någon fixa det. I want that attention plz

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Be aldrig om ursäkt för ”lång rant” igen, vi som får ta del av dina utläggningar ska enbart tacka dig. KLOCKRENT i vanlig ordning!
Men GULLIS! Långa rants är ju min grej men har inte blivit så många av i år pga känt mig så jävla MATT på deltagarna och hela skiten bara, men Mergim är så jävla... sjuk... att det inte går att INTE yttra sin åsikt om det. Jag KÅKKAR liksom över totalt när jag ser på honom.

Skulle kunna skriva så mycket mer om honom men har inte tillräckligt lång lunch...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Absolut. Med en stor skillnad. Mergim är 100 ggr mer beräknande och manipulativ än Nardos. Han planerar mer och "spelar mer" än vad hon gör. Hon fattar inte. Men å andra sidan är hon öppet mål för en person som Mergim jnust på grund av hennes....utmaning med att förstå saker och ting.

Han har henne runt sitt lillfinger och använder henne i sin plan och hon fattar inte det ens.

Planen verkar vara management by fear och böl.

Om åtminstone en, EN ENDA, en ynka person där inne hade gått emot honom, om än lite. Om någon hade sagt ”Jaha, vill du lämna så lämna - dörren är där” igår när han sa att han inte ville vara kvar. Men icke. Istället är de skrämda till (och dumma nog) att spela med på ormens villkor, spela flöjt i den melodi han vill och följa hans minsta rörelse. Som något FAKKING omvänt ormtjuseri.

SLÅ FLÖJTEN I HUVET PÅ HONOM, för fa-an.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
nej vem vill bli utpekad som rasist för att man som vit tycker lockigt hår är fint
2021-04-19, 12:58
Medlem
Paladins avatar
Men Adde! Sluta berätta när du blir "kissig". Snälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in