2021-04-19, 12:33
Medlem
Paladins avatar
Jag hörde bara Emelie säga något i stil med

"DEEJT ÄÄÄUUR INGAAAN EDEEE! JAUUG KAAAN INGEEEUT OOOM KUUUYLTYYYR!"

Översätt:

"Det är ingen idé. Jag kan inget om kultur.!"
2021-04-19, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Nardos har tydligen klagat på deras användning av bus och solande samt att Emelie lockar håret. Hon menar att de försöker tillhöra en kultur som inte är deras. Detta enligt Emelie alltså.
Underligt, sant? Nardos plattar ju sitt hår, hur är det annorlunda?
2021-04-19, 12:35
Medlem
Citat:
Nardos har tydligen klagat på deras användning av bus och solande samt att Emelie lockar håret. Hon menar att de försöker tillhöra en kultur som inte är deras. Detta enligt Emelie alltså.

Missat allt! Vad tror vi att Nardos menar? Vad är det Emelie tar åt sig av så mycket att hon gråter?
2021-04-19, 12:35
Medlem
mergrin har ju sugit sig fast i nardos och de kan ju få dra ner varandra i fördärvet.
2021-04-19, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Underligt, sant? Nardos plattar ju sitt hår, hur är det annorlunda?

Men alltså... menar Nardos att det är bara afrohår som är lockigt??? Nu fattar jag ingenting! 🤨
2021-04-19, 12:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Varning på Nardos..
2021-04-19, 12:37
Medlem
julita55s avatar
Citat:

alltså nardos är exakt som mergim, samma beteende, härskarteknik
2021-04-19, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
mergrin har ju sugit sig fast i nardos och de kan ju få dra ner varandra i fördärvet.
Nardos instaskötare är inte så förtjust i att hon hänger så mycket med Mergim.
2021-04-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har precis kollat på Mergims bikt där han pratar om frågorna igår. Och alltså?

“Jag har kommit in hit med energi och visat mitt riktiga jag”
”Jag har verkligen känt att jag har förändrats”
”Jag hoppas att folk där ute ser att jag inte är samma person som jag var förra året”
Nejdå, Mergim, det ser vi att du inte är. VI SER ATT DU ÄR _VÄRRE_ ÄN FÖRRA ÅRET – eftersom du i år är ännu mer övertygad om att det är alla andra som betett sig illa mot dig, när alla vet att det är DU som är problemet.

Jag förstår verkligen inte hur en människa så fatalt kan sakna allt vad självinsikt och förmåga till självreflektion heter? Och verkligen inte förstå att man har ett eget jävla ansvar i hur folk uppfattar en, och i vissa fall även bemöter en? Jag köper att man kan tycka att andra gör fel, vilket leder till att man hamnar i dåliga dager IBLAND, men när man gång på gång på gång hamnar i den situationen där folk pekar ut en som the bad guy, bryter kontakten och tar avstånd från en osv SÅ ÄR DET FÖR I HELVETE PÅ TIDEN ATT BÖRJA REFLEKTERA ÖVER SITT EGET JÄVLA BETEENDE.

Att han inte har så många vänner som kanske kan point out hans beteende har jag ju förstått, men han har för i helvete en FAMILJ? De måste ju fucking skämmas ögonen ur sig när de ser hur deras son/bror/kusin/WHATEVER beter sig som största jävla rövhålet på jorden i live-tv? Hade mitt syskon betett sig som han gör hade jag haffat hen så fort jag fick chansen och BANKAT VETT I SKALLEN på hen. Eller är hans familj lika jävla delusional och fucked up som han eller vad fuck är grejen?

HELT jävla ärligt, ge mig numret till psykologen som godkände honom för programmet för jag behöver lite boost i att jag inte är sinnessjuk – och hen verkar ju ge det till vem som helst såatteh.

Förlåt för lång rant men jag är så fucking jävla trött på att människor som så uppenbart har grova problem som går ut över andra får massa uppmärksamhet genom att visas i tv, när vad de behöver är HJÄLP (ja, jag syftar även på kvinnohatarNiclas i PH). Blir GA-LEN.

Be aldrig om ursäkt för ”lång rant” igen, vi som får ta del av dina utläggningar ska enbart tacka dig. KLOCKRENT i vanlig ordning!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Fast om det är sant ska ju Nardos enbart hålla sin vidriga käft!
Hon som fotoshoppat sig till en ljushyad blondin på sin patetiska BB-bild, och bytt ut sitt Afrikanska lerhydde-efternamn!

Är ju HON försöker tillhöra en annan kultur! 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-19 kl. 12:42.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Negern ska hålla käften, folk får locka håret och använda hur mycket bus som helst utan det angår henne lr nån annan.
Hatar rasisthoror.

+1 och varför plattar hon håret?!
Medlem
Fin utsikt
Senast redigerad av Virgo1 2021-04-19 kl. 13:14.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in