2021-04-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Knappast, då hade fyra stycken eller fler hängt löst

De e 4 som hänger löst men OKEJ
2021-04-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ja det där schemat för dagen har dom börjat lägga upp väldigt sent på sistone.

Dagens schema är PACKA o sen veckofinal som varje tråkiga måndag
2021-04-19, 09:33
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Layouten ändrades för ett tag sedan, då blev det annorlunda, iaf på mobilen. Den ligger under "pilen". Men nu finns den inte där heller idag för mig? Skumt.
Skitsamma, hoppas bara det händer något som triggar sönder Mergim så han kastas ut idag, allt annat kan kvitta.
2021-04-19, 09:35
Medlem
Paladins avatar
God morgon Flashback!

Dagen D är här och då ingen av Axelmakterna sitter löst blir det som det blir.

Jag tror vem som helst kan åka idag (faktiskt) men jag tror det blir Jackie.

Tanja kan åka på grund av att alla tror hon sitter säkert och istället stödröstar på andra. Detta plus att jag tror Axelmakternas arméer kan mobilisera sig för att få ut henne. Tanjas tidigare medverkan i PH kan mycket väl vara till nackdel i detta scenario. Inget är givet!

De tre andra bryr sig nog folk mindre om (vilket bara det är en risk för Tanja då hon blir "huvudnumret" ikväll) vilket gör att det kommer bli många stödröster som slängs runt på dessa.

Spännande! Som ni Vet har jag lagt mina röster på Tanja då hon är min absoluta etta i detta BB.

Go Tanja! #TeamTanja
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
De e 4 som hänger löst men OKEJ

Jo, men tror inte på de ändå
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Min lilla ”klocka” i högra hörnet är borta, är BB härinne och jävlas med mig? Räcker det inte att de släpade in den vidrigaste dokusåpadeltagaren någonsin?
Precis. Man trodde inte sina ögon när man fick se eländet komma in i huset. Igen!!! Jag trodde att jag hade sett hans fula nylle för sista gången när han åkte ut ifjol. Men jag hade fel. Han finns i huset igen lika odräglig som vanligt.
2021-04-19, 09:39
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Precis. Man trodde inte sina ögon när man fick se eländet komma in i huset. Igen!!! Jag trodde att jag hade sett hans fula nylle för sista gången när han åkte ut ifjol. Men jag hade fel. Han finns i huset igen lika odräglig som vanligt.
Tycker han är värre än någonsin, förra säsongen fick han mothugg av Amelia och Jasmine, hade även Lennie vid sin sida som lugnade honom. Nu finns inget av detta, alla hukar som strykrädda hundar + Nardos som spär på hans vidriga sätt genom att snacka skit och elda på.
2021-04-19, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
God morgon Flashback!

Dagen D är här och då ingen av Axelmakterna sitter löst blir det som det blir.

Jag tror vem som helst kan åka idag (faktiskt) men jag tror det blir Jackie.

Tanja kan åka på grund av att alla tror hon sitter säkert och istället stödröstar på andra. Detta plus att jag tror Axelmakternas arméer kan mobilisera sig för att få ut henne. Tanjas tidigare medverkan i PH kan mycket väl vara till nackdel i detta scenario. Inget är givet!

De tre andra bryr sig nog folk mindre om (vilket bara det är en risk för Tanja då hon blir "huvudnumret" ikväll) vilket gör att det kommer bli många stödröster som slängs runt på dessa.

Spännande! Som ni Vet har jag lagt mina röster på Tanja då hon är min absoluta etta i detta BB.

Go Tanja! #TeamTanja
+1. Jag är av samma uppfattning. Rädda hit och dit samt lita på att det ”löser” sig för sin egna favorit, det kan falla illa ut. Jag har lagt mina på Tanja. 👍
2021-04-19, 09:46
Medlem
Citat:
Ikväll tror jag Madelene åker ut, då folk gått på att det är så synd om gulliga, mobbade Jackie. Hon sitter och snackar skit med Mergim som avskyr henne men utnyttjar henne för att inte bli nominerad, folk är blinda. Så fort Jackie inte vill göra något och är trött får hon ont någonstans och måste sova.

Mergim vill ha ut Madelene då han är kär i Adrian, exakt samma beteende som förra säsongen med Amelia och Lennie.

Ny vecka där Mergim kommer att bli värre och värre då ingen vågar säga till honom, Nardos visar vilken idiot hon är som tycker han är underbar vilket de andra dårarna även tycker i viss mån.

Blir en bra BB-vecka fast jag mår psykiskt dåligt över Mergims totala brist på empati och vidriga beteende, hoppas han totalt tappar det så inte ens BB kan se mellan fingrarna längre.

Tror att Mergim kommer känga löst nästa vecka om han ej vinner tävling .
2021-04-19, 09:47
Medlem
Citat:
Japp 3 dagar i rad, vad är det som sker?
2021-04-19, 09:48
Medlem
Citat:
Tycker han är värre än någonsin, förra säsongen fick han mothugg av Amelia och Jasmine, hade även Lennie vid sin sida som lugnade honom. Nu finns inget av detta, alla hukar som strykrädda hundar + Nardos som spär på hans vidriga sätt genom att snacka skit och elda på.
Det är väl konstigt att alla är så rädda för Mergim. Hans utbrott mot Adrian var ju typiskt honom. Man väntade bara på att han skulle kalla honom "hund" vilket tydligen är det värsta skällsord han kan komma på.
2021-04-19, 09:50
Medlem
Citat:

Ja verkligen , och vissa ligger och sover ännu .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in