2021-04-19, 02:15
Medlem
Såg nu på Julias story hänger med Steff och Tessan.

Tessan som ej hade vänner har ifall 2 till kanske 3 om man räknar med Julias man Charlie eller vad han nu heter .

Julia borde hålla i honom hårt , man vet ju hur Tess blir i fullan mot män

Hahahha
2021-04-19, 06:09
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ikväll tror jag Madelene åker ut, då folk gått på att det är så synd om gulliga, mobbade Jackie. Hon sitter och snackar skit med Mergim som avskyr henne men utnyttjar henne för att inte bli nominerad, folk är blinda. Så fort Jackie inte vill göra något och är trött får hon ont någonstans och måste sova.

Mergim vill ha ut Madelene då han är kär i Adrian, exakt samma beteende som förra säsongen med Amelia och Lennie.

Ny vecka där Mergim kommer att bli värre och värre då ingen vågar säga till honom, Nardos visar vilken idiot hon är som tycker han är underbar vilket de andra dårarna även tycker i viss mån.

Blir en bra BB-vecka fast jag mår psykiskt dåligt över Mergims totala brist på empati och vidriga beteende, hoppas han totalt tappar det så inte ens BB kan se mellan fingrarna längre.
2021-04-19, 06:29
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Sätt på liven och se dem ligga i samma säng och hålla hand atm.

Jag har ej tillgång till live. Satte Mergim sedan på honom bakifrån, eller blev Joel tvungen att nöja sig med att slicka kuk?
2021-04-19, 07:01
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Ikväll tror jag Madelene åker ut, då folk gått på att det är så synd om gulliga, mobbade Jackie. Hon sitter och snackar skit med Mergim som avskyr henne men utnyttjar henne för att inte bli nominerad, folk är blinda. Så fort Jackie inte vill göra något och är trött får hon ont någonstans och måste sova.

Mergim vill ha ut Madelene då han är kär i Adrian, exakt samma beteende som förra säsongen med Amelia och Lennie.

Ny vecka där Mergim kommer att bli värre och värre då ingen vågar säga till honom, Nardos visar vilken idiot hon är som tycker han är underbar vilket de andra dårarna även tycker i viss mån.

Blir en bra BB-vecka fast jag mår psykiskt dåligt över Mergims totala brist på empati och vidriga beteende, hoppas han totalt tappar det så inte ens BB kan se mellan fingrarna längre.
Hur tror du det ska ske??
Madde & Tanja har dubbelt så många som röstar på dem än vad Jackie & Dompa ens han och det vet dem båda, Den som åker är är Jackie det är redan så solklart som och det vet även hon också ....
2021-04-19, 07:01
Medlem
Måndag, någon eller några ska åka ut.

Tror det blir Jackie.
2021-04-19, 07:11
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Madde & Tanja har dubbelt så många som röstar på dem än vad Jackie & Dompa ens han och det vet dem båda, Den som åker är är Jackie det är redan så solklart som och det vet även hon också ....
Om det stämmer vad som skrivs och uppmanas på olika konton främst Instagram så tror jag det kan bli så, lägg märke till tror som jag även skrev i mitt förra inlägg.

Hur vet du hur många röster de som sitter löst har?
Jag känner tom lite oro över Tanja.

Kanske får din prinsessa vara kvar och tråna efter din officer, kanske inte, vi får la se.
2021-04-19, 07:26
Medlem
Jag har träningsvärk i magen efter det hysteriska skrattandet under gårdagens matlagning. 😂

Inser att den här säsongen hade potential att utvecklas till nåt riktigt roligt, det var en lovande start med några riktigt roliga karaktärer. Fattar också att BB vill röra om i grytan emellanåt, men det var helt fel att skicka in föredettingarna (med undantag för Jullan). Nu känns det som om de strävar efter att bli en solkig kopia av 2020, ivrigt påhetsade av Mergim som vet ”hur det är” (fast han aldrig gjort ”resan” tidigare).

Märklig säsong.
2021-04-19, 07:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Om det stämmer vad som skrivs och uppmanas på olika konton främst Instagram så tror jag det kan bli så, lägg märke till tror som jag även skrev i mitt förra inlägg.

Hur vet du hur många röster de som sitter löst har?
Jag känner tom lite oro över Tanja.

Kanske får din prinsessa vara kvar och tråna efter din officer, kanske inte, vi får la se.
Vad som skrivs på IG konton då ska det vara mer än 100000 mer röster typ än det som Backar Madde & Tanja på deras sida liksom, Jackie är svaga kortet så är det bara och merparten vet om det också utanför huset och det är en mobilisering på olika konton där dem redan satt röster på Madde & Tanja så som skrivs och uppmanas kommer int efungera bara för det kanske finns små celler av folk och dem räcker inte till!
2021-04-19, 07:55
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:

Om Madde åker vettefan, men en annars knivskarp analys (som vanligt).

Vet inte om du såg i natt när det plötsligt blev helt svart i rutan, i en kvart typ?

Och när det slog igång igen var dom flesta i rosa rummet lite skumt dämpande typ, Joel och Madde till exempel gick konstigt nog och lade sig på soffan?

Så frågan är om inte den Albanska extrempsykopaten redan har börjat tappa det?

Eller så ser man bara det man vill se?
Önsketänkande! 😁
2021-04-19, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Fast om man verkligen tycker om Madde borde man rösta ut henne. Hon mår dåligt i huset och eftersom inte produktionen tar det på allvar borde iallafall hennes ”fans” göra det och se till att hon får komma ut..
2021-04-19, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Fast om man verkligen tycker om Madde borde man rösta ut henne. Hon mår dåligt i huset och eftersom inte produktionen tar det på allvar borde iallafall hennes ”fans” göra det och se till att hon får komma ut..

Helt ärligt hur många verkar inte må dåligt mellan varven i huset? Madde är den äldsta därinne och hon saknar insikt och verkar ha svårt att fatta när en kille inte är intresserad men det innebär inte att hon ej skulle klara av vistelsen i huset. Kanske det är något positivt i slutändan när det kommer till hennes utveckling att hon ska lära sig att inte sälja sig själv för billigt så att säga.😉
2021-04-19, 08:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Om Madde åker vettefan, men en annars knivskarp analys (som vanligt).

Vet inte om du såg i natt när det plötsligt blev helt svart i rutan, i en kvart typ?

Och när det slog igång igen var dom flesta i rosa rummet lite skumt dämpande typ, Joel och Madde till exempel gick konstigt nog och lade sig på soffan?

Så frågan är om inte den Albanska extrempsykopaten redan har börjat tappa det?

Eller så ser man bara det man vill se?
Önsketänkande! 😁
Nej, såg inte men har läst ikapp och kollat runt på nätet (fler skulle ta efter så slipper jag läsa, vem hänger löst, vad har hänt osv).
Det är något skumt med dessa censurer och nu svart bild, vad är det som sägs som vi absolut inte får höra? Tycker att det alltid är tryckt stämning efter en längre censur, inbillning?
Mergim har klart tappat det, gjorde han så fort han kom in tror dock att hans humör kommer att eskalera å det ordentligt. Det är som att vänta på en ankommande katastrof men kan inte låta bli att önska just detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in