2021-04-19, 08:08
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Min lilla ”klocka” i högra hörnet är borta, är BB härinne och jävlas med mig? Räcker det inte att de släpade in den vidrigaste dokusåpadeltagaren någonsin?
2021-04-19, 08:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Det är klasskillnad. Jag kan lova dig att varenda tjomme från förra året skulle kunna pricka in Danmark på kartan. I den här säsongen finns absolut ingen kreativitet. Du vet det där lilla extra som man kan hitta på när det regnar. Ingen.
Gott om kreativitet är det ju ont om, men tycker det som verkligen fattas i årets patetiska deltagare ju är vanlig gammaldags intelligens helt enkelt.

Dom har ju för varje dag som går smärtsamt bevisat att (nästan) allas kognitiva tänkande ligger på, ungefär en insekts nivå.
2021-04-19, 08:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Min lilla ”klocka” i högra hörnet är borta, är BB härinne och jävlas med mig? Räcker det inte att de släpade in den vidrigaste dokusåpadeltagaren någonsin?
Dom vill givetvis fucka upp tittarnas tidsuppfattning! 😁

Nä, men har din dator gjort en värdelös uppdatering kanske?
2021-04-19, 08:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Dom vill givetvis fucka upp tittarnas tidsuppfattning! 😁

Nä, men har din dator gjort en värdelös uppdatering kanske?
Sitter med iPad, sån e jag 🤪.
Menade den lilla bjällerklockan här på Flashback uppe i högra hörnet bredvid kuvertet.
2021-04-19, 08:43
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Hur kan man sura över att Tanja är positiv, hon är ju himmelskt underbar och snäll som få.
Hon är 22 år och sett döden i vitögat, upplevt smärtor som ingen kan föreställa sig i månader liggandes i en sjuksäng.
Haft svåra ätstörningar så hon inte vågat träffa andra människor då hon måste äta och dricka.
Att kunna vara så levnadsglad, inte glida på tycka-synd-om-vågen för sitt bagage som alla andra deltagare gör är otroligt.

Finns ingen i min värld som är värd miljonen mer än Tanja.

Dompa och Simon får nöja sig med 2:a och 3:e plats, resten är fullkomliga sopor en del mer än andra, behöver inte nämna några namn.
2021-04-19, 08:45
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Sitter med iPad, sån e jag 🤪.
Menade den lilla bjällerklockan här på Flashback uppe i högra hörnet bredvid kuvertet.
Aha, den är då borta för mig med? (Android)
2021-04-19, 08:46
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Hur kan man sura över att Tanja är positiv, hon är ju himmelskt underbar och snäll som få.
Hon är 22 år och sett döden i vitögat, upplevt smärtor som ingen kan föreställa sig i månader liggandes i en sjuksäng.
Haft svåra ätstörningar så hon inte vågat träffa andra människor då hon måste äta och dricka.
Att kunna vara så levnadsglad, inte glida på tycka-synd-om-vågen för sitt bagage som alla andra deltagare gör är otroligt.

Finns ingen i min värld som är värd miljonen mer än Tanja.

Dompa och Simon får nöja sig med 2:a och 3:e plats, resten är fullkomliga sopor en del mer än andra, behöver inte nämna några namn.
Stående ovationer! 👏
2021-04-19, 08:47
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Om Madde åker vettefan, men en annars knivskarp analys (som vanligt).

Vet inte om du såg i natt när det plötsligt blev helt svart i rutan, i en kvart typ?

Och när det slog igång igen var dom flesta i rosa rummet lite skumt dämpande typ, Joel och Madde till exempel gick konstigt nog och lade sig på soffan?

Så frågan är om inte den Albanska extrempsykopaten redan har börjat tappa det?

Eller så ser man bara det man vill se?
Önsketänkande! 😁

Jag upplevde samma sak och skrev här igår och frågade om inte fler upplevde stämningen annorlunda efter att liven kom igång efter avbrottet. Kunde inte sätta fingret på vad det var mer än att det var dämpat och "försiktig" stämning.
2021-04-19, 09:02
Medlem
Svart-Skalles avatar
Jag tror att Tjacklin åker ut ikväll.
2021-04-19, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Jag tror att Tjacklin åker ut ikväll.

samma här det står definitivt mellan henne och dompalööövv
2021-04-19, 09:04
Medlem
Två åker ikväll
2021-04-19, 09:15
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Två åker ikväll
Då hoppas jag att det är Jackie och Madelene.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in