Citat:
Ursprungligen postat av
BullShihtzu
ja det stämmer.... men jag vette fan varför hon testar honom hela tiden.Ja Ja jag har haft ett antal kompisar som har varit ensambarn och de är lite speciella för de har alltid fått all uppmärksamhet och inte behövt kivas om sista glassen typ.De vet inte riktigt gränserna kan jag uppleva och emelie har ju varit hemmets och pappas prinsessa hela livet. Så har inget sagt Nej nu får du ta och ge dig din syster/bror blir ledsen vet man ju inte bättre.Lite så tänker jag och nu undrar jag över varför jag försöker analysera emelie

Och sorry alla ensambarn därute finns säkert en del bra också

Så är det nog absolut i hennes fall.. Hon har nog blivit rätt bortskämd. Hon har ändå haft ett 8-årigt förhållande så man väntar sig ju lite mer mogenhet vad kommer till sådana här grejer.
Om det nu är så som hon säger, att hon bara är med honom för att det är kul, så ta honom för den han är.
Om det är så att hon är kär (vilket hon säkert är) så borde hon ge honom en chans att visa att han INTE är en douche och det tycker jag att han gör hela tiden. Han har inte varit annat än tålmodig, fin och lyhörd. Försvarat henne och lyft henne medan hon mest har dissat och hackat på honom.
Om han inte är totalt förtofflad så ger han snart upp för ingen står ut med att bli dissad och nedtryckt i oändlighet.