2021-04-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hoppas det stämmer. Men på BB's instagram så har folk skrivit att man ska rösta på Jackie för att visa att "utfrysning" inte är ok och dom kommentarerna har fått upp mot 100 likes. Tror det är Nardos-fansen som kampanjar. . Tycker inte att hon har blivit utfryst på något vis. Det är ju hon som ligger och sover eller är i rökrutan hela tiden.

Jag håller helt med dig, sen när hon skadade foten så var hon helt borta förutom när det var fest och när hon blev immun.
För att inte tala om random utbrott och det eviga sjungandet.. Like a fart...
2021-04-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej de satt så fint så när kameran kom igång igen.Mergrin låg i sängen bara och såg knäckt ut över alla hemska frågor han tycker han fick idag.

Han trodde Amilia är bakom frågorna , är ju inte riktigt så hahahah är ju tittarna som vill veta . Lika mycket orm som förra året som i år
2021-04-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Skriver exakt vad jag tänker varje gång den lille zingding dyker upp. Och ja, med både stavfel (utav ilska) och VERSALER
hehe lil zing ding ...nej nu kommer jag bli kallad lillvickan img av lil ZD ...ooh shit
2021-04-19, 00:52
Medlem
Rudiebois avatar
Den albanska tanten har ändrat sovställning och är vänd mot Empa & Dompa
Annars har han sovit på rygg hittills.
2021-04-19, 00:52
Medlem
Citat:
Dom är dökära! Empa sa förut att hon vet att hon leker med elden.
Går inte att motstå Dompa lööööve!

Dompa ringer Krister dirrr han kommer ut och ber om hennes hand. Lägenhet i Stockholm och sommarhus i Ystad. Dompa visar Empa världen och de lever lyckliga i alla sina dagar.

Fan vad fint! Hoppas på det. Sen vill jag gärna se slaktar-Krister läxa upp Emelie och Dompa för att de nuppade i tv
2021-04-19, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahah +100000
Vart och varannan inlägg är precis som du skriver om Madde Yada Yada Yada!!

Då får du nog titta extra noga nästa gång skriver mer eller mindre om alla i huset .

🙌
2021-04-19, 00:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Clockwise

Vill nästan suga i mig dina läckra grodlår med någon mustig glaze eller marinad till, medan jag knäpper en iskall bärs.
Bara smaka, inte äta

Helvete vad den albanska damen blev grillad tidigare idag.
Hoppas du inte missade klippet på SKITMORE.
Var nästan redo att plocka fram vaselin och servetter för att börja runka av klitthålet till grillningen av rimhålet. Hårt mot hårt

Hahaha.
Sparar nästan alla dina inlägg. BB borde anställa dig nästa år för att skapa innehåll. Jag säger det helt ärligt.
Jodå jag såg när hans värld föll samman i ultrarapid. En normal tjomme hade på studs lämnat huset utan att packa. Pajasen har ju intalat andra att detta är exakt vad tittarna får se och det är viktigt att vara ärlig. Snacka om Karma när frågorna kommer in till honom. Plötsligt är det Vickan själv som har skrivit allt. Han drar igenom allt snabbt och han är ånyå ett offer.

Dagen innan gned han sina händer och älskade att förnedra och härska. Nu är han en simpel och tragikomisk pajas. Cred till BB för dessa frågor. Jag trodde aldrig att de skulle kunna göra ett sådant drag. Ena stunden måste alla berätta vad de svarade men i nästa håller han käft. Samma människor som han snackar skit om tröstar honom ovetande. Hur fan kan man vara så jävla elak. Det finns inte på kartan.

Även Nardos var i chock medan Tjackludret stryker honom medhårs och visar vilken pissmoral hon har. Hon är lika ful på utsidan som insidan. Låt oss hoppas att vi slipper henne imorgon.
2021-04-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag tycker ändå om Emelie och Dompa tillsammans. Känns som att båda känner något för varandra men inte vågar erkänna? Vad tror ni?

Dompa förtjänar en bättre brud en Emelie
2021-04-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Blir tamejfan helt nyfiken på vem denna zingzing är, som jag missat här i tråden
jamen lillvickan on repeat
2021-04-19, 00:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja det stämmer.... men jag vette fan varför hon testar honom hela tiden.Ja Ja jag har haft ett antal kompisar som har varit ensambarn och de är lite speciella för de har alltid fått all uppmärksamhet och inte behövt kivas om sista glassen typ.De vet inte riktigt gränserna kan jag uppleva och emelie har ju varit hemmets och pappas prinsessa hela livet. Så har inget sagt Nej nu får du ta och ge dig din syster/bror blir ledsen vet man ju inte bättre.Lite så tänker jag och nu undrar jag över varför jag försöker analysera emelie Och sorry alla ensambarn därute finns säkert en del bra också

Så är det nog absolut i hennes fall.. Hon har nog blivit rätt bortskämd. Hon har ändå haft ett 8-årigt förhållande så man väntar sig ju lite mer mogenhet vad kommer till sådana här grejer.

Om det nu är så som hon säger, att hon bara är med honom för att det är kul, så ta honom för den han är.

Om det är så att hon är kär (vilket hon säkert är) så borde hon ge honom en chans att visa att han INTE är en douche och det tycker jag att han gör hela tiden. Han har inte varit annat än tålmodig, fin och lyhörd. Försvarat henne och lyft henne medan hon mest har dissat och hackat på honom.

Om han inte är totalt förtofflad så ger han snart upp för ingen står ut med att bli dissad och nedtryckt i oändlighet.
2021-04-19, 00:58
Medlem
Citat:
Älsk. På dig och ditt namn.

Hahahaha kul att mitt namn roa dej varje gång jag skriver . Det bjuder jag på
2021-04-19, 00:59
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Alltså förra säsongen var ju verkligen inte bra, men ändå bra mycket bättre än årets.
Jovisst. Det är klasskillnad. Jag kan lova dig att varenda tjomme från förra året skulle kunna pricka in Danmark på kartan. I den här säsongen finns absolut ingen kreativitet. Du vet det där lilla extra som man kan hitta på när det regnar. Ingen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in