2021-04-18, 23:19
Medlem
Mouchinos avatar
Låg inte Pedram och sov (nästan) tiills de började talas om sex..?
2021-04-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är hon säkert men hennes spel är så omoget och taskigt så hon borde få smaka på sin egen medicin. Dompa förtjänar bättre.. Han har inte gjort henne något illa i huset. Hon har dock hackat på honom jättemycket för hur hon fått för sig att han är på utsidan.
ja det stämmer.... men jag vette fan varför hon testar honom hela tiden.Ja Ja jag har haft ett antal kompisar som har varit ensambarn och de är lite speciella för de har alltid fått all uppmärksamhet och inte behövt kivas om sista glassen typ.De vet inte riktigt gränserna kan jag uppleva och emelie har ju varit hemmets och pappas prinsessa hela livet. Så har inget sagt Nej nu får du ta och ge dig din syster/bror blir ledsen vet man ju inte bättre.Lite så tänker jag och nu undrar jag över varför jag försöker analysera emelie Och sorry alla ensambarn därute finns säkert en del bra också
2021-04-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Roligt att vi får se det turkosa sovrummet vid denna tid. Men det hade vi inte fått om Nardos var vaken.

Där har du fan en poäng!
2021-04-18, 23:21
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Maddes barn kommer 100% bli curlade. Hon är diskmedberoende

Så går det när man låter en vuxen individ med mössa fortsätta bete sig som en liten fjant i trotsåldern!
2021-04-18, 23:22
Medlem
Citat:

hahaha
2021-04-18, 23:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Har Mergim egentligen fått nån kameratid efter blackouten?
2021-04-18, 23:25
Medlem
Kollar om lite klipp om Mergim 2020 asså fyfaaan. Han bråkade så jävla mycket och trodde hab ägde hela jävla huset. Minns ni bråket om Martin eller. Martin fick fan värre välkomnande än Dennis. HUR kom han så långt!?!?
2021-04-18, 23:27
Medlem
Ful.Iraniers avatar
Så in i helvete mycket sämre än tidigare säsonger, att det inte ens går att kolla på. Det som verkligen förstör är studio-snacket. Det kunde gärna skippats helt. Allt har blivit mycket mer tillrättalagt och beskedligt också. Tråkigare och mindre urflippat. Hade lite sett fram mot big brother, men det sög så jävla hårt att jag inte orkade se mer än några få avsnitt.
2021-04-18, 23:28
Medlem
Anonym396s avatar
DC filmar rosa när 6 deltagare är vakna och pratar i det turkosa. Varför?
2021-04-18, 23:29
Medlem
Citat:
det gäller att få behandling för denna åkomma snabbt innan det övergår till att bli diskmartyr. Då man slänger in all skitig disk i maskinen medans man blänger surt och suckar på sin man och alla curlade barn man har skapat alldeles alldeles själv.
2021-04-18, 23:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Kollar om lite klipp om Mergim 2020 asså fyfaaan. Han bråkade så jävla mycket och trodde hab ägde hela jävla huset. Minns ni bråket om Martin eller. Martin fick fan värre välkomnande än Dennis. HUR kom han så långt!?!?

Jag minns hans långa bråk med Amilia när hon sa typ "jag hade slaktat dig verbalt på utsidan" och Mergim tolkade det som att hon hotade att hon skulle döda honom på riktigt han vet väl inte vad verbalt betyder.
"Skaau du döuda maj!? Omajgaud big bruther detta är murdhuuut"
2021-04-18, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23

För samma brudar som röstar på Nardos röstade på honom. Jag infiltrerade deras grupper och det var så jag fick reda på vem BBpolisen var

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in