2021-04-19, 00:34
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag diggar Dompa. Tråkigt att det kommer bli han som får lämna imorgon.

Tja jag hoppas att Madde och Jacki lämnar
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Fasen Rudi, du är en av anledningarna jag hänger kvar här. Skönt med skratterapi på kvällarna.

Clockwise

Vill nästan suga i mig dina läckra grodlår med någon mustig glaze eller marinad till, medan jag knäpper en iskall bärs.
Bara smaka, inte äta

Helvete vad den albanska damen blev grillad tidigare idag.
Hoppas du inte missade klippet på SKITMORE.
Var nästan redo att plocka fram vaselin och servetter för att börja runka av klitthålet till grillningen av rimhålet. Hårt mot hårt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är det tekniskt möjligt att förlänga PMS/mens i fem veckor?

Nåt jävla kemiskt undermedel från Kina borde väl den alltmer desperata produktionen kunna snoka fram, och lura i Nardos så hon slutar haverera säsongen och bara ligger i TYST i sängen resten av tiden?
haha nej hon kan ju börja käka p-piller men det kanske inte tjocka släkten tillåter.Lite kul ändå när hon frågade juddan av alla om hon var gravid för att hon var "sen"
2021-04-19, 00:35
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Varför la sig twofaced och nonface i soffan?

Undrat samma som du
2021-04-19, 00:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag tycker ändå om Emelie och Dompa tillsammans. Känns som att båda känner något för varandra men inte vågar erkänna? Vad tror ni?

Kommer bli TTYN på utsidan
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag förstår ju att tv 4 inte kan tillåta att det blir Sodom och Gomorra med fri bar därinne.men de verkar ju få tillsägelser i bikten hela tiden om allt.Prata inte om det gör inte så.För att det ska bli mer som ett barnprogram.Fattig produktion och dåligt uppstyrt överlag men jag kan ändå uppskatta att tjattra lite härinne på kvällen.
Exakt som 2020 är det ju den här tråden som är behållningen, inte programmet/liven.😁
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi

Haha, jag hoppas att personen i fråga inte har hål i käften, vore jävligt otrevligt
2021-04-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Undrat samma som du

Tror inte det fanns någon anledning, Madde och Joel satt bara och snacka allmänt och hon undra om de inte skulle sova där i natt och Joel hängde på då han aldrig gjort det
2021-04-19, 00:38
Medlem
DannySausages avatar
Hahahaha Peddo förklarar hur det går till ute i den stora världen...
"När jag är i London älskar jag att gå i butiker, typ Footlocker (lol). Butikspersonalen är så trevliga där, de frågar hur du mår liksom. Man har en dialog och skämtar med varann förshtåru?"

Gulligt på något vis att han är så naiv och inte fattar att det är en uttalad strategi från butikerna för att du ska bli mer benägen att handla
2021-04-19, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tror inte att någon önskar en regi av Pasolini. Men det är precis det du säger att produktionen har gett upp och även de där inne. De hittar inte på något längre för det är vanliga människor som saknar all form av kreativitet. Supa och snurra flaskan är vad de är bra på. Utan alkohol är de bara tråkiga. Ingen, absolut ingen där inne är kreativ. Egentligen är pusha burken eller kasta boll det enda kreativa, och det säger mycket. Annars ligger de i soffan eller sängen. Vissa går till fimprutan. Ibland leker de Maffia eller 20 frågor. Halvfabrikat forslas in så inte ens någon form av matlagning kan friska upp.
fast idag hade de fantastisk matlagning i tre timmar produktionen eller praktikanterna har ju ingen kreativ frihet heller verkar det som, så då är det väl enklast att skicka in bärs hinken och hoppas på de bästa.
2021-04-19, 00:39
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
FÖR HELVETE SEN DU BÖRJA SKRIVA HANDLA ALLA DIN INLÄGG 100% OM EMELIE SER DU INGET ANNAT PÅ LIVE ELLER AVSNITT EN BARA HENNE??

TIPS ÄR ATT TITTA PÅ ANDRA DELTAGARE SÅ SLIPPER DU STÖRA DEJ SÅ MYCKET OM HENNE . SÅ KANSKE DU KAN SKRIVA OCH STÖRA DEJ ISÅFALL PÅ ANDRA .

VI ALLA VET ATT DU HATAR OCH VAD DU TYCKER OM EMELIE NU , INGEN SOM HAR MISSAT DET EFTER ALLA JÄVLA INLÄGG SOM DU SKRIVER HANDLAR OM HENNE.

SLÄPP DET NÅN GÅNG OCH SKRIV NÅTT MER SOM ÄR INTRESSANT ISTÄLLET FÖR EN SAMMA JÄVLA SAK JÄMT.

ELLER HÅL KÄFTEN .

HAR FÖR MIG NÅN SA ATT DU VA GUBBE PÅ 50+ DU BETE DEJ SOM EN 12 ÅRING .

PINSAM ÄR DU !!
Fan vad du skriker. 😖
2021-04-19, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
FÖR HELVETE SEN DU BÖRJA SKRIVA HANDLA ALLA DIN INLÄGG 100% OM EMELIE SER DU INGET ANNAT PÅ LIVE ELLER AVSNITT EN BARA HENNE??

TIPS ÄR ATT TITTA PÅ ANDRA DELTAGARE SÅ SLIPPER DU STÖRA DEJ SÅ MYCKET OM HENNE . SÅ KANSKE DU KAN SKRIVA OCH STÖRA DEJ ISÅFALL PÅ ANDRA .

VI ALLA VET ATT DU HATAR OCH VAD DU TYCKER OM EMELIE NU , INGEN SOM HAR MISSAT DET EFTER ALLA JÄVLA INLÄGG SOM DU SKRIVER HANDLAR OM HENNE.

SLÄPP DET NÅN GÅNG OCH SKRIV NÅTT MER SOM ÄR INTRESSANT ISTÄLLET FÖR EN SAMMA JÄVLA SAK JÄMT.

ELLER HÅL KÄFTEN .

HAR FÖR MIG NÅN SA ATT DU VA GUBBE PÅ 50+ DU BETE DEJ SOM EN 12 ÅRING .

PINSAM ÄR DU !!

Älsk. På dig och ditt namn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in