2021-04-19, 00:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Känns som ett annat program när man får se DC följa andra människor än Nardos.
Precis som att dra ut en spik ur foten.
2021-04-19, 00:30
Medlem
Jag önskar verkligen att dom har någon tvist imorgon där tre åker ut och en stannar
2021-04-19, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Lite dubbelmoral nu va? Du skriver ju om Madde hela tiden. Varför ska inte han få skriva om Emelie, som förövrigt har betett sig svindåligt senaste veckan, när du skriver om Madde hela tiden? Han har väl lika mycket rätt till det som du i så fall.

Hahah +100000
Vart och varannan inlägg är precis som du skriver om Madde Yada Yada Yada!!
Medlem
upptagetvardets avatar
Varför la sig twofaced och nonface i soffan?
Medlem
Jag tycker ändå om Emelie och Dompa tillsammans. Känns som att båda känner något för varandra men inte vågar erkänna? Vad tror ni?
2021-04-19, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilken fin kille Dompa är ändå! Han ligger och pratar om något jobb han hade - sälja fiber landet runt och han snackar hastigheter och grejer - för att hjälpa henne sova.

Eller, jag antar att det är därför han pratar om det.
Jag diggar Dompa. Tråkigt att det kommer bli han som får lämna imorgon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av upptagetvardet
Varför la sig twofaced och nonface i soffan?

För att du ska få en anledning att skriva något
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi

väl skrivet

För övrigt så är Emelie den mest roande person i huset och som gör programmet. Mera Emelie åt folket
2021-04-19, 00:33
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polpa
Man blir glad över att hon gjort det lite mer. Tyckte lite synd om henne där ett tag, när hon ansträngde sig att lära känna och inteagera med de övriga.

Börja gilla henne mer och mer, hon har ett djup. O är inte bara den lite jobbiga på fyllan kanske som vill ha massa uppmärksamhet, men man vet ju numera varför kanske.

Hon har ju ngt lite trasig ti bagaget o md familj o det, lite strul Men såna människor som varit med om en del i barndom och uppväxt, är oftast bra genuina människor. O bär på det där djupet.

tycker hon känns rak o ärlig o varmhjärtad. fin person egentligen även om hon till en början verkade störig o höll på...

Därför tror jag hon kommer blir kvar imorgon, folk har ändrat sig o vill se mer av henne o stör sig nog inte så mkt längre, de ser ngt mer än det andra o tyckte väl lite synd om henne..

Vem tror ni åker?

Madde är ju den tråkiga av dem, bjuder inget på sig själva, men man vill endast ha kvar henne för d´grejen med Adrian, nästan ser den plågsamma fortsättningen

Dennis är rolig o bjuder på sig själv o man vill se mer av honom o sen hur det utvecklas med Emelie
En stor dunstig teddybjörn eller björnen Baloo Han känns oxå äkta god ändå.
Man att han aldrig sett Bb förut har jag dock lite svårt att köpa

tanja är oxå go och bara är.
och jackie förtjänar lite mer tid o en andra chans
Hoppas på Tjackie.
När hon började leka djävulens advokat för psyko Mergim grävde hon sin egen grav, iaf för mig,
2021-04-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag diggar Dompa. Tråkigt att det kommer bli han som får lämna imorgon.

Är det bara en så är det nog Jackie.
Dompa har nog fått en del röster i dom omröstningar jag sett.
2021-04-19, 00:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag förstår ju att tv 4 inte kan tillåta att det blir Sodom och Gomorra med fri bar därinne.men de verkar ju få tillsägelser i bikten hela tiden om allt.Prata inte om det gör inte så.För att det ska bli mer som ett barnprogram.Fattig produktion och dåligt uppstyrt överlag men jag kan ändå uppskatta att tjattra lite härinne på kvällen.

Jag tror inte att någon önskar en regi av Pasolini. Men det är precis det du säger att produktionen har gett upp och även de där inne. De hittar inte på något längre för det är vanliga människor som saknar all form av kreativitet. Supa och snurra flaskan är vad de är bra på. Utan alkohol är de bara tråkiga. Ingen, absolut ingen där inne är kreativ. Egentligen är pusha burken eller kasta boll det enda kreativa, och det säger mycket. Annars ligger de i soffan eller sängen. Vissa går till fimprutan. Ibland leker de Maffia eller 20 frågor. Halvfabrikat forslas in så inte ens någon form av matlagning kan friska upp.
2021-04-19, 00:34
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Jag tycker ändå om Emelie och Dompa tillsammans. Känns som att båda känner något för varandra men inte vågar erkänna? Vad tror ni?
Jag tror Dennis hade vågat erkänna det men han vill inte göra Emelie obekväm och prata massa jävla känslor i TV. Alla kan inte vara lika galna som Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in