2021-04-19, 00:20
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja första gången i världshistorien mensvärk har varit något positivt

Exakt 😁
2021-04-19, 00:20
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det är alltså fyra måndagar kvar plus finalen. De är 12 deltagare kvar. Hur tänker produktionen lösa detta? När ska folk börja åka ut? Så jävla tråkigt när majoriteten av deltagarna kommer kunna säga att de varit i huset i över 90 dagar men inte gjort ett piss för att förtjäna det.

Börja skicka ut fanskapen, de fyller ändå ingen jävla funktion

Bra fråga men det vore minst 3 som åker ut idag. Jag hoppas verkligen att tråk-Madde åker ut för jag orkar inte höra hennes tjat om Adrian mer
Dompa får gärna stanna för underhållningen
Senast redigerad av Kellywoman 2021-04-19 kl. 00:21. Anledning: felstavat
2021-04-19, 00:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
FÖR HELVETE SEN DU BÖRJA SKRIVA HANDLA ALLA DIN INLÄGG 100% OM EMELIE SER DU INGET ANNAT PÅ LIVE ELLER AVSNITT EN BARA HENNE??

TIPS ÄR ATT TITTA PÅ ANDRA DELTAGARE SÅ SLIPPER DU STÖRA DEJ SÅ MYCKET OM HENNE . SÅ KANSKE DU KAN SKRIVA OCH STÖRA DEJ ISÅFALL PÅ ANDRA .

VI ALLA VET ATT DU HATAR OCH VAD DU TYCKER OM EMELIE NU , INGEN SOM HAR MISSAT DET EFTER ALLA JÄVLA INLÄGG SOM DU SKRIVER HANDLAR OM HENNE.

SLÄPP DET NÅN GÅNG OCH SKRIV NÅTT MER SOM ÄR INTRESSANT ISTÄLLET FÖR EN SAMMA JÄVLA SAK JÄMT.

ELLER HÅL KÄFTEN .

HAR FÖR MIG NÅN SA ATT DU VA GUBBE PÅ 50+ DU BETE DEJ SOM EN 12 ÅRING .

PINSAM ÄR DU !!

Bullseye
2021-04-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha.
Du har helt rätt. Men även Nardos har ju tröttnat. Hon har ju lugnat sig och då finns inget backup. Juddan, Pedram och Tanja har ju fått tillsägelse och varnas. De får dricka endast ett antal enheter på varje fest så även de är helt färglösa. När dessa fyra karaktärer är nästan helt bort så har BB hoppats på Adrian och Madde, men absolut ingenting kommer att hända där.

Vad är då kvar. Samma fest, samma musik, samma tiktok dans, samma tugg, samma snurra flaskan etc. Det finns absolut ingenting annat längre att mjölka.
jag förstår ju att tv 4 inte kan tillåta att det blir Sodom och Gomorra med fri bar därinne.men de verkar ju få tillsägelser i bikten hela tiden om allt.Prata inte om det gör inte så.För att det ska bli mer som ett barnprogram.Fattig produktion och dåligt uppstyrt överlag men jag kan ändå uppskatta att tjattra lite härinne på kvällen.
2021-04-19, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Bra att Emelie tog upp det med Madde, så kanske hon börjar inse vilken hemsk personlighet Mössan har.

Vad är det för vidrig sörja de kokat upp i den stora kastrullen?

Hon kommer aldrig se hur han är, inte förens dagen hon släpper honom
2021-04-19, 00:27
Medlem
Citat:
FÖR HELVETE SEN DU BÖRJA SKRIVA HANDLA ALLA DIN INLÄGG 100% OM EMELIE SER DU INGET ANNAT PÅ LIVE ELLER AVSNITT EN BARA HENNE??

TIPS ÄR ATT TITTA PÅ ANDRA DELTAGARE SÅ SLIPPER DU STÖRA DEJ SÅ MYCKET OM HENNE . SÅ KANSKE DU KAN SKRIVA OCH STÖRA DEJ ISÅFALL PÅ ANDRA .

VI ALLA VET ATT DU HATAR OCH VAD DU TYCKER OM EMELIE NU , INGEN SOM HAR MISSAT DET EFTER ALLA JÄVLA INLÄGG SOM DU SKRIVER HANDLAR OM HENNE.

SLÄPP DET NÅN GÅNG OCH SKRIV NÅTT MER SOM ÄR INTRESSANT ISTÄLLET FÖR EN SAMMA JÄVLA SAK JÄMT.

ELLER HÅL KÄFTEN .

PINSAM ÄR DU !!
halleluja
2021-04-19, 00:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Härligt ändå att få se lite andra varelser i huset än eritreanen även om de bara är för en kväll
Är det tekniskt möjligt att förlänga PMS/mens i fem veckor?

Nåt jävla kemiskt undermedel från Kina borde väl den alltmer desperata produktionen kunna snoka fram, och lura i Nardos så hon slutar haverera säsongen och bara ligger i TYST i sängen resten av tiden?
Medlem
Citat:

ELLER HÅL KÄFTEN .

PINSAM ÄR DU !!
Lite dubbelmoral nu va? Du skriver ju om Madde hela tiden. Varför ska inte han få skriva om Emelie, som förövrigt har betett sig svindåligt senaste veckan, när du skriver om Madde hela tiden? Han har väl lika mycket rätt till det som du i så fall.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sukg
för Helvete Sen Du Börja Skriva Handla Alla Din Inlägg 100% Om Emelie Ser Du Inget Annat På Live Eller Avsnitt En Bara Henne??

Tips är Att Titta På Andra Deltagare Så Slipper Du Störa Dej Så Mycket Om Henne . Så Kanske Du Kan Skriva Och Störa Dej Isåfall På Andra .

Vi Alla Vet Att Du Hatar Och Vad Du Tycker Om Emelie Nu , Ingen Som Har Missat Det Efter Alla Jävla Inlägg Som Du Skriver Handlar Om Henne.

Släpp Det Nån Gång Och Skriv Nått Mer Som är Intressant Istället För En Samma Jävla Sak Jämt.

Eller hål Käften .

Har För Mig Nån Sa Att Du Va Gubbe På 50+ Du Bete Dej Som En 12 åring .

Pinsam är Du !!

Medlem
xrlpyts avatar
Vilken fin kille Dompa är ändå! Han ligger och pratar om något jobb han hade - sälja fiber landet runt och han snackar hastigheter och grejer - för att hjälpa henne sova.

Eller, jag antar att det är därför han pratar om det.
2021-04-19, 00:30
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vilken fin kille Dompa är ändå! Han ligger och pratar om något jobb han hade - sälja fiber landet runt och han snackar hastigheter och grejer - för att hjälpa henne sova.

Eller, jag antar att det är därför han pratar om det.
Ahahahajhaahahaj
2021-04-19, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad hände egentligen under avbrottet tidigare ikväll?
Nu ska båda Madde och Joel sova på soffan istället för rosa.
Kanske albanen fick något flipp ändå? De är väl rädda att bli mördade i sömnen 😂
nej de satt så fint så när kameran kom igång igen.Mergrin låg i sängen bara och såg knäckt ut över alla hemska frågor han tycker han fick idag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in