2021-04-18, 22:29
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jo jag tror det men hur? Förstår inte vad det är som är så speciellt med honom och jag börjar och ledsna på hans konstiga och konstlade väckelsemöten och grejer. Tror han är en dubbelnatur!

Dubbelnatur på Joel var bland det första jag sa. Nämnde jag redan första veckan. Det finns något mer som han döljer bakom fasaden han visar upp. Nåt mörker... av något slag.
2021-04-18, 22:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av embargo
Tror nog det är samma fördröjning alltid, typ 3 min, men att på måndagsfinalerna har man nåt att jämföra med när man ser tv-sändningen som verkligen är live.

Men varken liveprogrammet eller liven är ju live så blir extra fördröjning eller? Tänker jag fel? Hmm.. skyller på trötthet :P
2021-04-18, 22:31
Medlem
icons avatar
Vem har ni röstat på? Jag röstade på Dompan.
2021-04-18, 22:31
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Jo jag tror det men hur? Förstår inte vad det är som är så speciellt med honom och jag börjar och ledsna på hans konstiga och konstlade väckelsemöten och grejer. Tror han är en dubbelnatur!

Han har ju lyckats att inte hänga löst eftersom han har vunnit immunitet i tävlingar. Antingen själv eller i lag. Nu har det bara varit en nominering hittills så vi får se hur det blir framöver. Blir han nominerad kommer jag rösta ut honom direkt.

Och absolut något som döljer sig i honom. Tycker han är läskig. Som ett litet barn i en vuxen kropp. Han beter sig så märkligt... Obehagligt på något sätt. Han döljer något.. Vet inte vad än..
Senast redigerad av lillaflippen 2021-04-18 kl. 22:33.
2021-04-18, 22:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Joel är en smygsadist.
Tänk på hur han gick runt med maten och ville tvinga de andra som var hungriga att lukta på maten.
Hur han tvingade Simon till armhävningar för ingenting.
Hur han kommer med frågor som han vet kommer skapa drama hos de andra.
Hur han cockblockar och manipulerar för att få ha "sina" för sig själv.
Hur han ständigt säger att han är "dum och inte förstår" för att spela mindre ormig än han är.

Han har full koll och absolut en dubbelnatur.
2021-04-18, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
har det hänt nån gång under big brothers historia (alla länders) att nån blivit huggen, mördad mm?
Känns inte orimligt med tanke på vilken slags människotyp som är med i såna här program.

Men var det inte någon som viftade runt med ett rör nåt år? Daniel eller nåt? Måste googla..

EDIT: Det var järnrörssnubben i Baren jag tänkte på.
Senast redigerad av dilligafxx 2021-04-18 kl. 22:42.
2021-04-18, 22:33
Medlem
Jag orkar inte höra mer på "liksom"
2021-04-18, 22:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Joel är en smygsadist.
Tänk på hur han gick runt med maten och ville tvinga de andra som var hungriga att lukta på maten.
Hur han tvingade Simon till armhävningar för ingenting.
Hur han kommer med frågor som han vet kommer skapa drama hos de andra.
Hur han cockblockar och manipulerar för att få ha "sina" för sig själv.
Hur han ständigt säger att han är "dum och inte förstår" för att spela mindre ormig än han är.

Han har full koll och absolut en dubbelnatur.

Ja du är något på spåren där...
2021-04-18, 22:36
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Dubbelnatur på Joel var bland det första jag sa. Nämnde jag redan första veckan. Det finns något mer som han döljer bakom fasaden han visar upp. Nåt mörker... av något slag.

De sidorna har jag sett ibland när han druckit och ett exempel var ju när han som i trans och i en konstig mode stod och stampade på en ballong. Han var som en helt annan person och han sa flera gånger till ballongen -" MEN DÖÖ NÅN GÅNG"! Det reagerade jag på och har han gjort så på riktigt någon gång fast något levande tänkte jag för det var så jävla skumt.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Vem har ni röstat på? Jag röstade på Dompan.

Dennis såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Dennis såklart.
Samma här
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Jag orkar inte höra mer på "liksom"

Tur du inte lyssnade på Pedrams prat inne i anexet o tittar frågorna. han var värre än en kåt fjortis brud.

Vill du uppleva det så kolla tv4play...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in