2021-04-18, 22:22
Medlem
embargos avatar
Tror nog det var tekniska problem. Annars hade de väl bara kört vanliga ”tillfälligt avbrott”-skylten.
Medlem
kermiths avatar
Madde hänger löst och fittan sitter och masserar Eritrea och är inte med de andra. Adrian är extremt störd.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag har funderat på det där med realtid. När jag kollar på liven på mobilen och datorn samtidigt så ligger liven alltid efter ca 1-2 minuter på datorn än på mobilen. Spelar ingen roll hur jag än gör så är det alltid så att jag ser på mobilen vad som sker först på mobilen och först efter ett tag på datorn.. Nån annan som har så, och varför är det så?
Troligen realtisskyddet på ditt antivirus program som reagerar på Nardos och Mergim, och försöker sätta dom i karantän när det inte går att ta bort dom?
2021-04-18, 22:24
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Hur kan Joel ha klarat att hänga sig kvar så här länge? Jag börjar irritera mig på hans pretantiösa floskler som bara är upprepningar hela tiden. Tomgångsprat!

Är inte han den enda som aldrig hängt löst?
2021-04-18, 22:25
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Hur kan Joel ha klarat att hänga sig kvar så här länge? Jag börjar irritera mig på hans pretantiösa floskler som bara är upprepningar hela tiden. Tomgångsprat!

Fjollel har haft tur som en trissmiljonär. Inte en gång har vi fått chansen att skicka ut honom. Det är ingen annan som klarat det därinne. (utom Mergim)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag har också märkt det.. Ibland känns det som att det är längre fördröjning också. T.ex. på Måndagsutröstningnarna. Kollar man på avsnittet och sedan loggar in på liven så är fördröjningen säkert 4-5 minuter tror jag.
Det är ingen censur-fördröjning på måndagssändningarna så där kan man räkna ut hur mycket fördröjning det är som läggs på. Det skulle bli omöjligt för dom att prata med huset annars. C-more lägger sen på ~45-120 sek extra fördröjning på alla sina sändningar för att koda innehåll och skicka upp på CDN med mera.
Medlem
Mouchinos avatar
Kolla blickarna Mergim ger AD ibland, stör han sig på att han masserar Nardos nu eller?
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag har också märkt det.. Ibland känns det som att det är längre fördröjning också. T.ex. på Måndagsutröstningnarna. Kollar man på avsnittet och sedan loggar in på liven så är fördröjningen säkert 4-5 minuter tror jag.

Tror nog det är samma fördröjning alltid, typ 3 min, men att på måndagsfinalerna har man nåt att jämföra med när man ser tv-sändningen som verkligen är live.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Loch Ness har grävt ner ansiktet i Emelies mus och där ligger hon och sniffar.
2021-04-18, 22:27
Medlem
Citat:
Han är väldigt ung... Dumt, det borde vara en nedre gräns på 25 bast för att få delta i BB. Av omtanke för deltagaren...🤔
2021-04-18, 22:27
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Är inte han den enda som aldrig hängt löst?

Jo jag tror det men hur? Förstår inte vad det är som är så speciellt med honom och jag börjar och ledsna på hans konstiga och konstlade väckelsemöten och grejer. Tror han är en dubbelnatur!
2021-04-18, 22:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Det är ingen censur-fördröjning på måndagssändningarna så där kan man räkna ut hur mycket fördröjning det är som läggs på. Det skulle bli omöjligt för dom att prata med huset annars. C-more lägger sen på ~45-120 sek extra fördröjning på alla sina sändningar för att koda innehåll och skicka upp på CDN med mera.

Liveprogrammet är i sig inte live och efter de gått in i annexet och skickat ut en så kanske de lägger på extra "safetid". Prova imorgon..liven hänger efter med typ 4 minuter efter "live"-programmet. Eller åtminstone 3.. har inte tagit tid :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in