Har tittat ikapp avsnitten nu och det kryper ett obehag genom kroppen varje gång jag ser Johanna och asiaten. Hela original-femman är obehagliga och jag lider med Wrenkler och Alex som får stå ut med dessa.
Wrenkler är lite udda men helt klart en intressant person att följa, den enda som känns genuin i det laget. Han hade passat in bättre och kommit mer till sin rätt i det andra laget.
kan det vara kampsportaren och drakkvinnan som kommer till den i örådet utröstade eftersom han såg så skräckslagen ut och kommenterade att det skulle komma att bli tufft?
Finns en välkänd låt av B*b M*rl** vars titel är: N* W*m*n N* Cr*
* = alla vokaler borta
OBS! Bara en gissning - inget jag vet eller hann uppfatta!!!
Vilka jävla fittor lag Nord är ändå. Alla bara ger upp tävlingen direkt Alex är ute ur immunitetstävlingen
Alla i Lag Nord är mer eller mindre med på fittskalan:
- Var riktigt fittigt när Alex snodde tändstålet och ljög om det. Vill så gärna tycke om honom, men det skaver.
- Wrenkler var fittig när han drog ner sand när de andra grävde. Kung förövrigt.
- För att få vara med i Fempakten behöver du per definition vara fittig. I fallande fittordning: Johanna, Ludwig, Sophia, Andreas, Anki
Hoppas verkligen att Wrenkler på något sätt håller sig kvar till sammanslagningen och att det blir nya lag. Hade varit SÅ underbart om han vinner hela skiten och man får se minerna på Happy Clappy-gänget. Hoppas bara inte det är något öråd som avgör allt, utan en riktig tävling.
Haha ja vad ska man säga. Trodde inte det var möjligt att tycka så illa om personer i ett TV-program som originalfemman i lag Nord.
Det hade dock varit intressant att se hur lag Nord hade varit om Johanna inte funnits. Det är ju hennes giftiga personlighet som skapat lagets attityder, åsikter, pakter samt oskrivna regler. Anledningen till att en person som Sophia klänger så mycket på Johanna är för att Sophia är en vekling som instinktivt tyr sig åt den starkaste som kan beskydda en. Helt otroligt att en 20-årig liten jänta som Johanna kan ha fått en sådan otroligt makt över ett gäng vuxna människor.
Senast redigerad av Jonipoon 2021-04-18 kl. 21:13.