2021-04-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Jag har jättesvårt för tjejen som bara verkar ha med sig sina svarta tanga och springer runt och visar sin rumpa hela tiden.
Hon känns inte sympatisk och då inte bara på grund av Tangan utan även i sin mimik och sitt sätt att vara. Tyvärr verkar hon ha en hemlig immunitet.. Varför? Bidrar inte med så mycket

Hoppas W blir kvar ett tag och att tjejerna nu åker ut.
Har även svårt rumpans kompis Johanna som har lite problem med att andra människor tycker olika och är olika. Naivt ung och dum enligt mig.

Svarta tangan hette väl Pär ursprungligen, vill väl visa röven för att bekräfta renoveringen, får heta Pelle i fortsättningen.
2021-04-18, 19:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Såg nyss om torsdagens avsnitt och där träffade Anders de fyra nya utmanarna i skogen och ger dem en bok med info om de elva (11) överlevarna som finns kvar i Robinson. Detta händer alltså efter att örådet varit men klipps in som om det händer innan. Anders vet alltså vem som blivit utröstad och därför inte är med i boken! Vet alltså om det som hände i örådet ("sveket") och att nya lagledare i de befintliga lagen inte skulle komma att göra ett smack åt den sk originalfemmans dominans i Lag Nord. Wrenkler skulle bli utröstad som nästa då den nye lagledaren från utmanaren skulle vara immun och sen skulle det bli lagledarens/utmanarens tur.

Någon direkt sammanslagning blir det inte ty vad ska då de två lagledarna ha för funktion - i vilka lag?! Nej, TV4 ser till att bryta pakterna genom att de två lagledarna med hjälp av infoboken får välja nya lag från överlevarna oavsett vilka lag de tillhör och en överlevare varannan gång. De två utmanarna som förlorar lagledartävlingen åker till gränslandet tillsammans med den som blir utröstad i kvällens öråd. Första avsnittet av gränslandet sänds ju imorgon och det kommer med största sannolikt starta med en trio deltagare o tillika tävlande.

Supertwist - eller hur? Skulle förvåna mig mycket om teamet missar denna möjlighet

Då förstår jag varför jag fastnade för antalet 11 stycken. Omedvetet tänkte jag på häftet med de 11 stycken som Anders Ö gav till utmanarna - Tack för blänkaren!

Jag tror som dig att en sammanslagning inte kommer ännu - för det är ju sagt att två av utmanarna ska bli lagkaptener. De två "överblivna"/förlorare i utmanarnas kamp får nog göra kvällens utröstade i Örådet sällskap och starta Gränslandet som det redan har gjorts reklam om.
2021-04-18, 19:15
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badmoessa
Svarta tangan hette väl Pär ursprungligen, vill väl visa röven för att bekräfta renoveringen, får heta Pelle i fortsättningen.

Haha... ja då förstår jag. Brukar vara så.
Fattar ändå inte varför det alltid är blir att h’n måste visa upp sig.
2021-04-18, 19:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloridaMan
Du sätter ord på precis det jag själv känner 👍

Kände ett starkt behov av att gå in och skriva av mig, efter att ha sett senaste avsnittet. Men hittade ditt inlägg, och den beskrev i det närmaste ordagrant vad jag ville säga.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-04-18 kl. 20:01.
2021-04-18, 19:31
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Då förstår jag varför jag fastnade för antalet 11 stycken. Omedvetet tänkte jag på häftet med de 11 stycken som Anders Ö gav till utmanarna - Tack för blänkaren!

Jag tror som dig att en sammanslagning inte kommer ännu - för det är ju sagt att två av utmanarna ska bli lagkaptener. De två "överblivna"/förlorare i utmanarnas kamp får nog göra kvällens utröstade i Örådet sällskap och starta Gränslandet som det redan har gjorts reklam om.
Senast redigerad av kubun 2021-04-18 kl. 19:41.
2021-04-18, 19:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:

2021-04-18, 19:35
Medlem
JamesTrombleys avatar
Som många tidigare varit inne på, i år är det tamefan väldigt svårt att bestämma sig vem man hatar mest.

Tror rösten faller på Ludwig, den fega lilla skåningen med begynnande håravfall. Satan vilket punchable face den grabben har.

Jag kan uppskatta fulspel, men detta är ju en orimlig nivå.
2021-04-18, 19:48
Medlem
Stackars Alex och Wrenkler, usch
2021-04-18, 19:51
Medlem
kubuns avatar
Tjuvtitt på gränslandet finns nu på TV4-play OBS! spoilervarning man får se vem som åker ut ikväll
Senast redigerad av kubun 2021-04-18 kl. 19:54.
2021-04-18, 20:02
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Tjuvtitt på gränslandet finns nu på TV4-play OBS! spoilervarning man får se vem som åker ut ikväll

Kul glimt att få se
2021-04-18, 20:04
Medlem
santos_devilles avatar
Fy fan vilken bitch hon den asiaten är, riktigt vidrig människa. Hela det laget känns äckligt lismande. Har inte mycket övers för Wrenkler heller, hade aldrig stått ut med honom men han framstår ju som ett socialt geni jämfört med alla andra idioter
2021-04-18, 20:08
Medlem
kubuns avatar
Om gränslandet
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Kul glimt att få se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem