2021-04-18, 20:33
Medlem
xrlpyts avatar
Oof, Nardos!

https://ibb.co/bJ41vrP
2021-04-18, 20:35
Medlem
Gunne jag dör vilket namn
2021-04-18, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Gillar verkligen Alex Manzizila att Nardos gullar med Kosovoaraben, deras vänskap lär få ett snabbt slut

Alex och Mergim är ju polare
2021-04-18, 20:37
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det blir säkert såhär i grupper glidare med frisedel och de som täcker upp för dem...diskmedberoende finns det och glidare har ju alla ursäkter i världen så det går ju snabbare att göra det själv än jaga en mössfjant runt hela huset med diskborsten.

Det är precis därför dom blivit curlade, för att dom bott med en diskmedberoende förälder hade varit bättre att jaga mössfjanten med diskborsten tills han lär sig att diska efter sig
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alex och Mergim är ju polare
Alex hatar ju honom, när skulle de vara polare menar du
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
vilka jävla dagisbarn jag bevittnar skicka hem skrädet

Sluta titta du som bara gnäller och trycker ner de som är i huset. Ingen tvingar dig att titta.
2021-04-18, 20:44
Medlem
Alltså nu har jag sätt AD springa fram och tillbaka till köket där Nardos och Mergim lagar mat ca 5 gånger. Kan han bara lugna sig maten blir inte färdigare snabbare för att han kolla flera gånger.

Medans jag skriver gick han igen, och kom tillbaka titta , nu äntligen sitter vid soffan
2021-04-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Alex hatar ju honom, när skulle de vara polare menar du

De sände live tillsammans på instagram några dagar innan bb började i år och då verkade de verkligen som kompisar iallafall
Medlem
Mammisarna i mammagruppen kokkkkkar över Maddes influencer stöd. De verkar helt oförmögna till någon form av logiskt tänkande. För att sånt ska spela roll behöver det vara från infleuncers som faktiskt har stor makt över sina följare. Sådana influencers är Joakim Lundell och Bianca Ingrosso eller konton som exonphspoiler. Inte några modeinfluencers som lägger upp en söt liten bild på Madde och skriver en liten text om att man ska rösta, deras följare kunde förmodligen inte bry sig mindre.
Självklart skriver de inte ett ord om att exonphspoiler med sina 300k väldigt engagerade följare både har lagt upp om att rädda Jackie och att hon ääääälskar mammisarnas egna favorit Surelie
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Det är precis därför dom blivit curlade, för att dom bott med en diskmedberoende förälder hade varit bättre att jaga mössfjanten med diskborsten tills han lär sig att diska efter sig

ja sant det hade varit roligt och efter det ska man lära adrian att städa toaletten och då blir det till att jaga honom några varv till med toaborsten.
Medlem
"Orange är fan en bra färg. Kolla bara på ostbågarna"
Älskar Tanja
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hrm.. nu blir det komplicerat här. Jag kollade ju igår natt när Adrian och Madde satt själva och pratade, och då var det några som skrek från utsidan, men jag märkte inte att någon av dem tolkade det som något negativt. Men någon av dem kommenterade det, jag tror t o m Adrian gjorde en slängkyss eller handhjärtan åt kommentarerna och att HAN blev varnad.

Så nu tänkte jag att Madde kanske verkligen drömde om den situationen i natt, men att fåglarnas budskap byttes ut till något negativt i drömmen, och att BB varnade henne allmänt för att hon pratade om situationen igår...

Aja, vad spelar det för roll om hundra år.

Jamen just det! Ja, då var det nog en dröm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in