Har Madde verkligen drömt att "fåglarna" skrikit att de vill ha ut henne, eller skrek fåglarna det verkligen? Man fattar ju ingenting när de pratar om drömmar hit och dit..
Det var ju Joel som började med den referensen, men det låter helt sjukt när de pratar så.
Har Madde verkligen drömt att "fåglarna" skrikit att de vill ha ut henne, eller skrek fåglarna det verkligen? Man fattar ju ingenting när de pratar om drömmar hit och dit..
Hon talade kodspråk. Hon menade folket som brukar stå utanför och skrika.
Alltså jag blir så provocerad!!
VARFÖR står aldrig AD och diskar?!
Hade jag varit med på mötet hade jag sagt att jag aldrig har sett ad diska och därför bör han diska HELA VECKAN själv
det blir säkert såhär i grupper glidare med frisedel och de som täcker upp för dem...diskmedberoende finns det och glidare har ju alla ursäkter i världen så det går ju snabbare att göra det själv än jaga en mössfjant runt hela huset med diskborsten.
lite obehaglig dröm....tänker på filmen fåglarna med Hitchcock. Men mycket undermedvetet som ska sorteras när man drömmer.