2021-04-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ah, tack, då är jag med.
han tänkte väl rätt men blandade ihop orden. Jag tror de bara ger dem som har sånt på recept medicin precis innan de ska gå och lägga sig.
2021-04-18, 20:05
Medlem
likebananass avatar
Gillar verkligen Alex Manzizila att Nardos gullar med Kosovoaraben, deras vänskap lär få ett snabbt slut
2021-04-18, 20:10
Medlem
de som låter höga och är såååå trötta piggar nog på sig snabbt som fan om bärshinken gör entré
2021-04-18, 20:15
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det var ju Joel som började med den referensen, men det låter helt sjukt när de pratar så.

Jo, men han sa ju att han hade drömt när han inte hade det, drömgrejen var en del av kodspråket. Nu vet jag inte om Madde verkligen har drömt att "fåglarna" har skrikit att hon ska ut, eller om det faktiskt hände igår natt att "fåglarna" skrek att hon ska ut..
2021-04-18, 20:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jo, men han sa ju att han hade drömt när han inte hade det, drömgrejen var en del av kodspråket. Nu vet jag inte om Madde verkligen har drömt att "fåglarna" har skrikit att hon ska ut, eller om det faktiskt hände igår natt att "fåglarna" skrek att hon ska ut..

Någon skrev att BB varnat henne så jag tror inte att det var en dröm men du gör mig tveksam nu
2021-04-18, 20:21
Avstängd
madde ett tips tänk inte alls då blir allt bra
2021-04-18, 20:22
Avstängd
Töntgänget madde,joel.emelie är ute o går spyr på dessa 3
2021-04-18, 20:23
Medlem
hoppas verkligen madde får stanna nu
2021-04-18, 20:26
Avstängd
vilka jävla dagisbarn jag bevittnar skicka hem skrädet
2021-04-18, 20:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy007
Ja vet inte, jag gissade bara på nått för jag hoppade in här nu... Därför ja undrar varför han ligger helt utslagen i soffan och Simon är lack

Aha ok! Nej han sa själv att det var melatonin. Dock har han ätit det länge och det är inte ens en sömntablett utan ett hormon som man ytterst sällan blir trött av dagen efter och blir man det så är det i början när man börjar med den.

Han är nog bara trött av solen 😅
2021-04-18, 20:27
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Någon skrev att BB varnat henne så jag tror inte att det var en dröm men du gör mig tveksam nu

Hrm.. nu blir det komplicerat här. Jag kollade ju igår natt när Adrian och Madde satt själva och pratade, och då var det några som skrek från utsidan, men jag märkte inte att någon av dem tolkade det som något negativt. Men någon av dem kommenterade det, jag tror t o m Adrian gjorde en slängkyss eller handhjärtan åt kommentarerna och att HAN blev varnad.

Så nu tänkte jag att Madde kanske verkligen drömde om den situationen i natt, men att fåglarnas budskap byttes ut till något negativt i drömmen, och att BB varnade henne allmänt för att hon pratade om situationen igår...

Aja, vad spelar det för roll om hundra år.
2021-04-18, 20:28
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Känns som respekt att sitta kvar tills mötet är slut men alla är ju olika. Vissa tänker bara på sig själva.

Absolut, det kan jag hålla med om att man sitter kvar. Dock tycker jag att han inte tänkte på dig själv iom att han tog det som ingen annan ville ha. Sen skulle dom andra bara dela upp sina uppgifter i grupper.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in