Jag hatar människor som säger sig själva vara ärliga, raka, blabla Emelie är fan den minst ärliga i huset av dom alla. Hon är den som springer ut ur ett rum gråtandes och snackar bakom ryggen på den hon retade sig på.
En sak livet har lärt mig. Människor som måste gå runt och säga att dom är ärliga, eller "raka" är 9 ggr av 10 de mest falska människorna man kan ha att göra med. Dom utvecklar något behov av att framställa sig som ärliga, antagligen på grund av att dom egentligen är just allt annat än just det.
Jag hatar människor som säger sig själva vara ärliga, raka, blabla Emelie är fan den minst ärliga i huset av dom alla. Hon är den som springer ut ur ett rum gråtandes och snackar bakom ryggen på den hon retade dig på.
Ärlig mitt rövhål.
Hon är inte ärlig om sig själv men mot andra BAM! Älskar det alla gråter
Jag hoppas nästan att Mergim inte får svåra frågor. Jag är osäker. Jag vill att han ska bli grillad och obekväm men samtidigt vill jag se honom fortsätta dra ner Nardos i skiten så att vi får se hennes fula sidor.
En sak livet har lärt mig. Människor som måste gå runt och säga att dom är ärliga, eller "raka" är 9 ggr av 10 de mest falska människorna man kan ha att göra med. Dom utvecklar något behov av att framställa sig som ärliga, antagligen på grund av att dom egentligen är just allt annat än just det.