2021-04-18, 16:24
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Skulle inte säga att Nardos drar ner stämningen
När Nardos drar sina monologer som igår natt när de möblerade utegården och de satt där ute och myste men Nardos var tvungen att stå i centrum så drar hon ner hela stämningen. Vem fan vill lyssna på henne motgångar och om varför hon har sökt till BB varje jävla natt. Jag hatar apflickan.

Sedan vill Nardos alltid starta bråk om småsaker så det har blivit en jävla sekt runt Nardos i huset. Hon drar givetvis ner stämningen.
2021-04-18, 16:24
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hoppas produktionen har satt in en vattentät matta när Mergim ska in där och gråta och tycka synd om sig själv.
De borde ha tömt poolen innan
2021-04-18, 16:25
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Om han inte svarade Emelie så trodde jag att han skulle säga Madde om vem han ville stå i final med.

Jag ser han sällan prata med Nardos. Hon brukar ju bara hänga med hennes hundar Mergim och Adrian.

Men Joel nominerade väl Dennis så han kanske är sur över Dennis och Emelies relation i huset? Eller så är det väl bara taktiskt och Joel är ännu en som har anslutit sig till Nardossekten och slickar hennes röv.

Ja, de har haft flera roliga stunder och han har ju varit där och tröstat henne flera gånger.

Jepp, han kanske tycker att Dennis har lagt beslag på Emelie, eller det spelar säkert in. Men sen är väl inte Dennis hans typ av lirare heller, plus att han kom in för två veckor sedan eller när det var.
2021-04-18, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1

Tror tyvärr inte det händer men man kan ju få drömma

din avatar. Stackars Lasse
2021-04-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jackie är väl den som minst drar ner stämningen och visst hon kan bli arg men det är för att hon faktiskt känner så just då. En del skapar ju dålig stämning pga hur oerhört dominanta de är och måste ha attention 24/7.

Tycker inte Joel möter tittarna speciellt bra med tanke på att de är dessa som kommer avgöra hans öde där inne. Mycket dåligt!
Men verkligen. Visst att stämningen kan dras ner om någon lackar ur. Men HUR många gånger har hon gjort det då, ens? Versus hur många gånger stämningen sabbats av Emelies surhet, Nardos "jagjagjag" eller Mergims "jau väät att fouul ää faalska leeta entee på nååegon".

Nä, kanske inte så smart att ha en aggressiv approach.
2021-04-18, 16:27
Medlem
Emelie visar mer och mer hur bitter hon är.
Medlem
Ända räddningen. Mergim erkänner att han manipulerar alla i huset för att vinna en miljon för att rädda en sjuk släkting i mellanöstern ”Och de ska va sant”. Sen att han är kär i Adrian och vill bilda familj med honom för att adoptera massa utsatta hundar. Då förtjänar han vinna.
Medlem
Joel behöver nog skickas till dagis, fram med nappen förfan
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag gillar Joels virrighet, men hatar hans sång, besserwisserattityd, smaskande när han äter.
Jag gillade honom LITE i 3 minuter igår, när han bråkade med surjävla Emelie under frågesporten?

Men började givetvis avsky honom igen, direkt han bad kräken i Emelies lag om ursäkt och började krama dom! 😡
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-18 kl. 16:32.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja tänk, jag skulle kunna vara där på 5 min, och goooooosa med Svante ❤❤❤❤

Jag är inte superförtjust i bullterrier som ras, de ser lite konstiga ut tycker jag, men Svante verkar vara skitmysig.
2021-04-18, 16:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skulle du inte?

Nej men jag kan förstå vad du menar. Det är ju snarare en stämningshöjare med någon som är konstant passivt aggressiv, som ska tysta folk genom att "ta dem åt sidan" vid minsta lilla, som rent ut sagt psykiska misshandlar, som ska lägga sig i och skapa konflikter kring saker hon själv inte har med att göra, som inte kan prata med/om någon/något utan att fokusera till 99,9% på sig själv.

Nej nej nej nej, Nardos drar inte alls ner stämningen. Det skulle nog inte jag heller säga!
😂😂
Du är allt en klockren Moder!
2021-04-18, 16:29
Medlem
Stör mig så in i helvete att Emelie ska försöka låta så smart hela tiden. Håll käften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in