Citat:
Vem fan bryr sig? Det viktiga är väl att Svenska folket får veta att Lambertz gillar att knulla instabila klienter och att han blir utstött ur den artiga klassen för alltid.
Denna tråd är mycket bra. Jag menar, vem vill låta sina döttrar bli utsatta för Lambertz tillåtna kladdande. Tillåtet eller inte
Denna tråd är mycket bra. Jag menar, vem vill låta sina döttrar bli utsatta för Lambertz tillåtna kladdande. Tillåtet eller inte
Du trollar väl?
Trollar du eller menar du det du skriver på fullt allvar?
– Tycker du att det inte har någon betydelse att vi har ett rättsväsende som speglar en allmän rättsuppfattning?
– Tycker du att det inte spelar någon roll om åklagares agerande och domstolars domar speglar vad som faktiskt har hänt?
Självklart har sanningen betydelse!
– Tycker du kanske som vissa IMO vilsna postmodernister ibland argumenterar, att alla har rätt till sin egen sanning? Jag noterar att en förvrängd verklighetsuppfattning är vanlig vid vissa diagnoser.
«Vanföreställningssyndrom räknas till de psykotiska störningarna, vilket innebär att personerna som drabbas har en förvrängd verklighetsuppfattning.»
https://www.internetmedicin.se/behandlingsoversikter/psykiatri/vanforestallningssyndrom/
https://www.internetmedicin.se/behandlingsoversikter/psykiatri/vanforestallningssyndrom/
Jag tror att EAs agerande antingen drevs av chansen till ekonomisk vinning eller psykisk ohälsa. Jag tror snarare det senare.
Menar du att det ska vara fritt fram för den som vill att med påhittade anklagelser och lögner sätta dit någon som man ogillar och/eller att tjäna en slant genom att lura rättsväsendet? Utan att dom falskanklagade ens ska få en chans att ge sin bild av vad som inträffat?
Om tråden kan hjälpa till att förhindra att våra söner blir utsatta för giriga extremfeminister eller psyksjuka boarderlinehäxor som gladeligen falskanmäler någon dom ogillar och/eller för att tjäna en slant så är det bra. Att en oskyldig sätts i fängelse ett par år ser väl dom giriga och psyksjuka som en framgång? Även om dom fängslade inte har gjort något fel. Men, dom tillhör väl i dom giriga och psyksjukas ögon "laget som våldtar", för att citera Cissi Wallin.
Vad är ditt syfte med ditt trollande om det nu är så att du trollar? Vill du att all feminism svartmålas såsom ohederlig och präglad av psykisk ohälsa? I så fall varför?
–