2021-04-18, 12:50
Medlem
Tjackie dansar utan att ens reagera på sin fot Fakeass
2021-04-18, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Tappar man allt vad som är vettigt när man går in i huset eller är det pga att det är människor som saknar vett från början som går in..? Det tycker jag är en intressant fråga.

Exempel: Madde gick in i huset för hon ville träffa Adrian men nuså säger hon att hon vill hålla deras relation "privat"...mendet rimmar illa när hon gått in i ett offentligt hus för att leta efter kärlek.... Andra saken hon sa är att hon ville in och "styla upp dem därinne för att det är alldeles för många som går i myskläder" men nu är hon en av dem jag alltid ser i myskläder, den där kodräkten, typ 90 % av tiden på liven..

Andra tydliga exempelet på detta är emelie: hon sa när hon gick in att hon har full koll på spel och är bra på att manipulera och har en hård jargong och gillar folk som också har det men hon är den som nästan börjar gråta om någon kör samma jargong tillbaka mot henne?

Tredje exemplet: Mergim och Nardos. Jag behöver väl knappast förklara vad som kan anses som lite dubbelmoral eller gå emot sig själv när det gäller deras sätt agera i olika situationer..

Är det någon som har några tankar eller bra svar kring detta, blir man galen där inne och tappar allt vad man står för eller saknar de all form av självinsikt ändå?

sorry för om det blev en dubbelpost på mitt inlägg men tog med ytterligare en person i exemplen för att det skulle bli tydligare men verkar som det ist för att bli redigerat blev publicerat igen, inte meningen.

Det finns ännu fler exempel än de jag dragit upp såklart, men ni fattar min poäng: är det huset som får folk att tappa självinsikt och vett eller saknade de det från början, eller en blanding av både ock kanske?
2021-04-18, 12:53
Medlem
ziggarillens avatar
Egentligen skulle jag vilja ha Madde kvar då hon är så underhållande. Såg klippet från gårdagens bikt då hon satt och grät. Hon bedyrade vilka fina känsloband som finns med matvraksbögen och sa att hon inte kunde bromsa sina känslor. Herregud. Båda borde hamna på varsin institution. Dom är exakt lika skruvade fast på olika sätt. Jag tror fortfarande på att hon kommer koka hans mössa inom snar framtid.
2021-04-18, 12:53
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Eftersom alla på samtliga plattformar verkar vilja att Mergim ska ut måste man tänka vilka som kan tänkas nominera honom nästa vecka. Tanja klarar sig och är en av dom, Madde tror jag också och Dompa finns också en chans till om han får bestämma själv. Jackie kommer aldrig nominera honom utan kommer lägga sina röster på någon annan vilket rent av kan rädda Mergim från att hänga löst. Jackie kvar kan mycket väl innebära minst två veckor till med Mergim

Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Hoppas mergim får frågor om varför han hittade på frågor till de andra igår..

Gjorde han det? Jag misstänkte det. Det var skitbra ju, han skapar förvisso rätt dålig stämning ibland men det behövs för vår underhållning, i denna grupp som gråter av att nominera varandra 🙄
2021-04-18, 12:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Orolig att alla stödröster hit och dit kommer att drabba Tanja. 😳
Hoppas det. Tanja står högt i rangordning för utröstning. UT! med fanskapet. Jag ska be alla polare rösta på Jackie eller Madde. Ingen av dom gillar heller babianen.
2021-04-18, 13:00
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
För några fester sedan (samma som han sa att han har piercing i dicken) så sa han att gillade mixed girls och snaggade.

Mergim? Vi snackar om Mergim? Det låter helt otroligt.
2021-04-18, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Hur skall han lämna när han inte sitter löst? Så fort han hänger löst så ryker han snabbare än blixten, Jag tror hela Sverige har sätt igenom honom. Har man INTE det så är man precis lika skadad som denna individ.

Det sa jag inget om, klart han ska ut. Men majoriteten här trodde förra veckan att han skulle lämna huset ”självmant” denna helg för att Victoria och Julia lämnade/blev utsparkade. Som att de skulle vara mullvadar. Men det verkar inte som så, än så länge
2021-04-18, 13:03
Medlem
Emmvalentines avatar
Har dom sagt när frågorna kommer till killarna ? Eller har jag missat dom redan 🤔
2021-04-18, 13:04
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
sorry för om det blev en dubbelpost på mitt inlägg men tog med ytterligare en person i exemplen för att det skulle bli tydligare men verkar som det ist för att bli redigerat blev publicerat igen, inte meningen.

Det finns ännu fler exempel än de jag dragit upp såklart, men ni fattar min poäng: är det huset som får folk att tappa självinsikt och vett eller saknade de det från början, eller en blanding av både ock kanske?

Säkert en kombination av huset, men också att folk överlag inte är så principfasta som de kanske tror, och ofta kommer med självmotsägelser i tal och beteende. Det är bara det att de flesta av oss slipper bli filmade och övervakade dygnet runt, med hundratals eller tusentals galningar som på olika forum dokumenterar varje gång det händer. Typ "titta HÄR, idag den 5 april så sa XX emot det hen sa den 22 februari!!!!! FALSKA JÄVEL!!! Uuuuuut med hen!!"
2021-04-18, 13:05
Medlem
Röstat Tanja, bryr mig inte om dem andra men känner att man kanske ska säkra så mergim åker nästa vecka. Då behöver tyvärr Jaqi åka ut har inget emot henne men avskyr Mergim sån falsk råtta att han förstör underhållningen. Annars blir det Jaqi emot Margim nästa vecka då tror jag tyvärr Jaqi ryker.

Tycker tittarna borde fått rösta Mergim ska få stanna i huset. Som det var med andra 2.
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barooos
Tjackie dansar utan att ens reagera på sin fot Fakeass

Ja för den kan inte ha blivit bättre? Eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Mergim? Vi snackar om Mergim? Det låter helt otroligt.

Ja. han gillar Amber Rose typen🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in