2021-04-18, 12:42
Medlem
Tappar man allt vad som är vettigt när man går in i huset eller är det pga att det är människor som saknar vett från början som går in..? Det tycker jag är en intressant fråga.

Exempel: Madde gick in i huset för hon ville träffa Adrian men nu så säger hon att hon vill hålla deras relation "privat"...men det rimmar illa när hon gått in i ett offentligt hus för att leta efter kärlek.... Andra saken hon sa är att hon ville in och "styla upp dem därinne för att det är alldeles för många som går i myskläder" men nu är hon en av dem jag alltid ser i myskläder, den där kodräkten, typ 90 % av tiden på liven..

Andra tydliga exempelet på detta är emelie: hon sa när hon gick in att hon har full koll på spel och är bra på att manipulera och har en hård jargong och gillar folk som också har det men hon är den som nästan börjar gråta om någon kör samma jargong tillbaka mot henne?

Tredje exemplet: Mergim och Nardos. Jag behöver väl knappast förklara vad som kan anses som lite dubbelmoral eller gå emot sig själv när det gäller deras sätt att agera..

Är det någon som har några tankar eller bra svar kring detta, blir man galen där inne och tappar allt vad man står för eller saknar de all form av självinsikt ändå?
Senast redigerad av Tjejenduvillha 2021-04-18 kl. 12:46.
2021-04-18, 12:43
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Finns det några bevis på det? Jag har följt honom hela förra säsongen och hans tid här, och han pratar aldrig om förhållanden med tjejer, han har inte visat något intresse eller svartsjuka för någon tjej i BB-huset (enbart killar), han nämner aldrig att ha sex med tjejer, tror knappt jag hört honom prata om snygga kvinnliga kändisar, ingenting..

Tills jag blir motbevisad tror jag klockrent på att han är avundsjuk på Joel som vågat komma ut.

För några fester sedan (samma som han sa att han har piercing i dicken) så sa han att gillade mixed girls och snaggade.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Finns det några bevis på det? Jag har följt honom hela förra säsongen och hans tid här, och han pratar aldrig om förhållanden med tjejer, han har inte visat något intresse eller svartsjuka för någon tjej i BB-huset (enbart killar), han nämner aldrig att ha sex med tjejer, tror knappt jag hört honom prata om snygga kvinnliga kändisar, ingenting..

Tills jag blir motbevisad tror jag klockrent på att han är avundsjuk på Joel som vågat komma ut.
Helt riktigt. Två gånger har jag sett på liven att deltagare har frågat vilka tjejer Mergim gillar.

Man ser verkligen hur han får panik och vet ej vad han ska göra.
Medlem
Tappar man allt vad som är vettigt när man går in i huset eller är det pga att det är människor som saknar vett från början som går in..? Det tycker jag är en intressant fråga.

Exempel: Madde gick in i huset för hon ville träffa Adrian men nuså säger hon att hon vill hålla deras relation "privat"...mendet rimmar illa när hon gått in i ett offentligt hus för att leta efter kärlek.... Andra saken hon sa är att hon ville in och "styla upp dem därinne för att det är alldeles för många som går i myskläder" men nu är hon en av dem jag alltid ser i myskläder, den där kodräkten, typ 90 % av tiden på liven..

Andra tydliga exempelet på detta är emelie: hon sa när hon gick in att hon har full koll på spel och är bra på att manipulera och har en hård jargong och gillar folk som också har det men hon är den som nästan börjar gråta om någon kör samma jargong tillbaka mot henne?

Tredje exemplet: Mergim och Nardos. Jag behöver väl knappast förklara vad som kan anses som lite dubbelmoral eller gå emot sig själv när det gäller deras sätt agera i olika situationer..

Är det någon som har några tankar eller bra svar kring detta, blir man galen där inne och tappar allt vad man står för eller saknar de all form av självinsikt ändå?
2021-04-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Kan Jackie hålla käften... Den redan dåliga musiken blir helt outhärdlig när hon låter illa också...
Jag får fan lust att åka till Farsta för att trycka in en grillkörv i truten på henne så att hon tystnar. Varför säger ingen åt henne? Hade aldrig pallat att umgås med någon polare som satt och ylade som en varg.
2021-04-18, 12:46
Medlem
Era teorier om att Mergim skulle lämna huset igår eller idag, precis som Victoria och Julia, verkar inte gå så bra

Fast dagen är ju inte slut än så hoppet kanske är det sista som överger er
2021-04-18, 12:47
Medlem
4 röster på Jaqueline, inte för att jag tycker om henne, utan för att jag vill hellre se två andra lämna före henne. Sen behöver stackaren alla stödröster hon kan få även om det är kört
2021-04-18, 12:48
Medlem
ziggarillens avatar
Jag har precis röstat att Jackie ska vara kvar i huset. En av dom få vettiga inklusive Simon, Emilie och Dennis. Resten skulle kunna vara med i Ica-reklamen och syskon till mongot.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-04-18 kl. 12:59.
2021-04-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Era teorier om att Mergim skulle lämna huset igår eller idag, precis som Victoria och Julia, verkar inte gå så bra

Fast dagen är ju inte slut än så hoppet kanske är det sista som överger er

Hur skall han lämna när han inte sitter löst? Så fort han hänger löst så ryker han snabbare än blixten, Jag tror hela Sverige har sätt igenom honom. Har man INTE det så är man precis lika skadad som denna individ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Om dubbelmoral hade ett ansikte!
Att han inte hör sig själv när han ens stunden säger att han gjort detta förr för att sedan hävda att det är lika mycket första gången för han som alla andra.
Det är som att hävda att man förlorar oskulden så fort man ligger med en ny person.

Bra liknelse! 😂
Avstängd
nardos o tanja känner varandra sen innan huset
2021-04-18, 12:50
Medlem
Orolig att alla stödröster hit och dit kommer att drabba Tanja. 😳

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem