2021-04-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp 4 st så simon inte får någon så nardos tvingas vara snäll och ge 1 av sina 2 till simon AD är en jävla egoist när det gäller mat
Är det sant? Han är så jävla vidrig.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Judith nämner något om homosexualitet och hur det kanske skrivs om det bland tittarna.

Mergim: "Ingen aning. Ingen aning."
(paus)
Mergim: "Jag tror att folk skriver mycket och stör sig på Joel, att han är så gay hela tiden. Eller, inte hela tiden.. jag vet inte hur jag ska förklara det, vet inte hur jag menar riktigt.."

Lugnt Mergim, alla fattar.

Haha. Precis Joel behöver ju inte vara gay HELA tiden. Mergim alltså.
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Judith nämner något om homosexualitet och hur det kanske skrivs om det bland tittarna.

(paus)
Mergim: "Jag tror att folk skriver mycket och stör sig på Joel, att han är så gay hela tiden. Eller, inte hela tiden.. jag vet inte hur jag ska förklara det, vet inte hur jag menar riktigt.."

”Folk” Tror du att det är Mergim somstör sig för att han inte vågar själv ännu? Nej skämt åsido, han gillar faktiskt snaggade tjejer som han sa.
2021-04-18, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Ja det är problematiskt och verkar vara en gemensam nämnare för alla som tidigare deltagit i bb. Dem är redan formade och kan inte låta de andra få sina ”första gången” upplevelser. De borde stått i deras kontrakt att det inte är okej att prata om tidigare säsonger

Så sant!

Fast Mergim säger ju iofs att han gör detta för första gången lika mycket som alla andra... iaf när det gäller nåt som annars blir negativt för honom, som en blockning.
2021-04-18, 12:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:

(paus)

Uppenbar anledning till hans förakt mot Joel
2021-04-18, 12:37
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Så sant!

Fast Mergim säger ju iofs att han gör detta för första gången lika mycket som alla andra... iaf när det gäller nåt som annars blir negativt för honom, som en blockning.

Om dubbelmoral hade ett ansikte!
Att han inte hör sig själv när han ens stunden säger att han gjort detta förr för att sedan hävda att det är lika mycket första gången för han som alla andra.
Det är som att hävda att man förlorar oskulden så fort man ligger med en ny person.
2021-04-18, 12:38
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

(paus)

Mergim ger mig större gayvibbar än Joel. Åtminstone Joel kan hångla med kvinnor eller vara fysisk med dem utan att få panik. Mergim springer också efter män varje säsong som Lennie förra året och nu Adrian.
2021-04-18, 12:39
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Uppenbar anledning till hans förakt mot Joel
Mergim känner nog mycket självhat och det stör honom att Joel har kommit ut ur garderoben när han är yngre än Mergim.
2021-04-18, 12:41
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
”Folk” Tror du att det är Mergim somstör sig för att han inte vågar själv ännu? Nej skämt åsido, han gillar faktiskt snaggade tjejer som han sa.

Finns det några bevis på det? Jag har följt honom hela förra säsongen och hans tid här, och han pratar aldrig om förhållanden med tjejer, han har inte visat något intresse eller svartsjuka för någon tjej i BB-huset (enbart killar), han nämner aldrig att ha sex med tjejer, tror knappt jag hört honom prata om snygga kvinnliga kändisar, ingenting..

Tills jag blir motbevisad tror jag klockrent på att han är avundsjuk på Joel som vågat komma ut.
2021-04-18, 12:41
Medlem
1754s avatar
Joel bytte plats för att Tjackie satte igång med sitt sjungande. Han skulle bara veta hur mycket folk stör sig på hans sjungande....
2021-04-18, 12:42
Medlem
Kan Jackie hålla käften... Den redan dåliga musiken blir helt outhärdlig när hon låter illa också...
2021-04-18, 12:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Nu pratar de om road trip igen, Judith och Pedram ska åka söderut och plocka upp mer eller mindre alla.. jojo.
😁 Har varit ju varit samma jävla visa VARJE säsong sen början av 2000 talet, ända sen Big Brothers barndom!

Lustigt ändå att deltagarna ALDRIG lär sig!? 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in