2021-04-18, 12:19
Medlem
xrlpyts avatar
Nu pratar de om road trip igen, Judith och Pedram ska åka söderut och plocka upp mer eller mindre alla.. jojo.
2021-04-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja hoppet är ju det sista som överger människan så hon klamrar sig väl fast o vrider o vänder på varje grej, däremot så tror jag vissa har mer benäghet att göra det medans andra har lättare för att tolka även saker som människor inte gör, istället för att lyssna på vad han säger/inte säger så ta in hur han är, då kan hon inte misstolka att han är ganska avvisande mot henne, inte tar iniativ till att vara med henne osv, inte ens på ett vänskapligt plan eftersom han umgås mer med alla andra förutom just henne, så på det viset kan jag tycka att han är tydligt otydlig.

Och jag tycker väl inte heller att man behöver kalla henne för elaka saker men däremot kan jag förstå frustrationen hos tittare för vi vet att hon gick in där FÖR att Adrian var där och la fokuset på hela sin resa där inne på honom redan innan hon gått in, det framgår av hennes intervju innan.
Att hon säger att hon känner känslor som hon inte känt på fyra år för en person som hon sett på TV och som andra (inklusive hon själv) hypeat upp i flera veckor kan jag tycka är väldigt tragiskt och sorgligt, och det säger en del om henne som person (men med det sagt så kan hon ju vara en vettigare person kring relationer utanför huset men är hon som hon är därinne så behöver den tjejen hjälp.)

Jag håller helt med dig i mycket, men antar att om hon nu känner såhär efter 4 år så kanske den känslan blir ännu mer förstärkt men å andra sidan är ingen av oss i huset och vet inte hur det påverkar dom, känslor mm
Men förhoppningsvis ser hon saker och ting klarare när hon kommer ut och får perspektiv på allt, som du sa det kommer ju inte bli enklare utanför med jobb, avstånd etc
2021-04-18, 12:21
Medlem
__Alez__s avatar
Nu målar Mergim upp Lennie som en galning utanför huset.
Det var inte så att Lennie tog avstånd från Mergim av precis samma anledning?
2021-04-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kikkert
Hade velat se Emelies lägenhet men just det, hon är en vuxen människa som bor ju hemma hos mor och far hon.

Hon bor nere i källaren hos sina föräldrar. Snyggt inrett får man ge henne
2021-04-18, 12:22
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Mergims besatthet av sin säsong hämmar årets deltagare. De tror att Mergim sitter med lösningar på allt och kliver in i hans fålla, som bara baseras på hans egen upplevelse men han får det att låta som en universallösning hur ”tittarna” vill att de ska ”spela spelet”. Det är inte det som jag tycker är intressant, det är individernas samspel och gruppens utveckling som är intressant. Mergims närvaro och besatthet förstör!!

Ja det är problematiskt och verkar vara en gemensam nämnare för alla som tidigare deltagit i bb. Dem är redan formade och kan inte låta de andra få sina ”första gången” upplevelser. De borde stått i deras kontrakt att det inte är okej att prata om tidigare säsonger
2021-04-18, 12:22
Medlem
xrlpyts avatar
Oof. Mergim säger att han träffat Anty, Lennie och Amilia mest efter huset.

Två av tre slutade han väl vara vän med efter en eller två månader efter finalen..

"Man får se olika sidor av folk på utsidan." säger han.

Ja, Lennie och Amilia kunde väl äntligen säga i från när de inte längre behövde vara rädda för att Mergim skulle stinka ner hela deras liv (dvs BB-huset då) med sitt pisshumör.
Senast redigerad av xrlpyt 2021-04-18 kl. 12:25.
2021-04-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu pratar de om road trip igen, Judith och Pedram ska åka söderut och plocka upp mer eller mindre alla.. jojo.

jepp alla som bor i stockholm ska åka i peddis hyrda minibuss och sen ska dem plocka upp alla påvägen ner till bromölla och kattis

får jag gssa så kommer det vara peddi och judith och max 2 pers till som kommer göra resan
2021-04-18, 12:25
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim vill inte bråka med Adrian, säger han till Judith, han blir så ledsen av det, han blir inte sur, men nu märker han att han Adrian har backat och så blir han ännu mer ledsen.. typ?

Mergim är svår att förstå, och Judith pladdrar glatt på om nonses, jag kan knappt lyssna. Antagligen något om att vara sig själv.
2021-04-18, 12:30
Medlem
Shtre1s avatar
Om Mergim som han nu säger behövde ensam stå emot gruppen hela tiden, slog aldrig tanken honom att det kanske var han som agerade fel?!
Medlem
Shtre1s avatar
Mergim har garanterat läst ALLT.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Nu målar Mergim upp Lennie som en galning utanför huset.
Det var inte så att Lennie tog avstånd från Mergim av precis samma anledning?
Nej men vad ÄR det jag läser

målar 🤢MERGIM🤢 upp ❤LENNIE❤ som en galning?!?!??!?!!?

sjukaste jag HÖRT

jag har packat mina väskor MERGIM SKA UUUUUUT
2021-04-18, 12:31
Medlem
xrlpyts avatar
Judith nämner något om homosexualitet och hur det kanske skrivs om det bland tittarna.

Mergim: "Ingen aning. Ingen aning."
(paus)
Mergim: "Jag tror att folk skriver mycket och stör sig på Joel, att han är så gay hela tiden. Eller, inte hela tiden.. jag vet inte hur jag ska förklara det, vet inte hur jag menar riktigt.."

Lugnt Mergim, alla fattar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in