2021-04-18, 11:23
Medlem
Rädda kvar jackie hon förtjänar att stanna ist för alkis dennis. dennis är lika mycket alkis som glasjudet förra året
2021-04-18, 11:24
Medlem
Vilka 3-4 vill ni ska sitta löst nästa vecka? jag tycker joel,pedram,adrian om det är 4 så sista är mergim
2021-04-18, 11:25
Medlem
Står inte ut med deras hjärndöda spekulationer. Det stod väl till och med i brevet att det var tittarfrågor, men de hakar upp sig på ordet "sanningen".

"Vadå sanning?!! JaG HaR VaRiT ÄrLiG MeD AlLT."

Okej, ORMGIM. Tillåt mig att skratta högt rätt ut.
2021-04-18, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Precis. En kille som agerar som Madde skulle få alla deltagare mot sig, slängas ut från programmet, tappa följare på sociala medier, få väldigt mycket hat samt bli utfryst IRL.

Men då det är en kvinna som är så här pass psykiskt sjuk med incel- och stalkerfasoner ja då ska hon stöttas och ses som en förebild för unga tjejer och få massa följare?

Så jävla skevt.

exakt, det är därför världen blir ännu mer fucked up, folk skriker efter jämnställdhet men när det kommer till vissa beteenden så är det "mer okej" för tjejer att bete sig dåligt utan att ifrågasättas, det är sjukt. Ska man sträva efter jämnställdhet ska man utöva det i alla lägen, det är först då man kan kräva det i andra sammanhang.
2021-04-18, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Baserat på vem som ser vad - Vem är då egentligen smartast, dom eller jag?

Alla gillar olika, det du ksk kallar tråkigt kallar andra fin, snäll, ödmjuk och omtänksam = inte Nardos.
En del föredrar kanske Jackies personlighet, andra Maddes.
Medlem
htsolna08s avatar
Hoppas mergim får frågor om varför han hittade på frågor till de andra igår..
Medlem
Shtre1s avatar
Nardos beter sig som att hon är lite besatt av sanningen i det här huset, förståårduu. Tittarna vill få fram sanningen i det här huset. För i det här huset, sanningen kommer fram. Tittarna ser allt. Förshtåårdu
2021-04-18, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
de ser sig sig själva antagligen, skrämmande nog verkar det finnas många människor där ute som tycker hon är en "bra och snäll tjej" medans vi andra ser en desperat tjej som inte kan ta ett nej... Tänk om det hade varit omvänt: en kille som springer efter en tjej som gång på gång uttryckt att "jag vill inte, iaf inte här och nu" men ändå så tvingar sig killen på, det hade blivit ramaskri gånger 10000...

Först och främst så har han aldrig sagt att han inte vill ha henne nära, han sa det senast igår!
Han har sagt att han inte vill utveckla något i huset men att dom ska lära känna varandra så exakt hur lär man känna någon på 20 m avstånd? Förklara det för mig.
2021-04-18, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Nardos beter sig som att hon är lite besatt av sanningen i det här huset, förståårduu. Tittarna vill få fram sanningen i det här huset. För i det här huset, sanningen kommer fram. Tittarna ser allt. Förshtåårdu

Hon är alltid genuin, hon är som sån peschon. Det handlar om respekt, förschtåru?
2021-04-18, 11:33
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hon är alltid genuin, hon är som sån peschon. Det handlar om respekt, förschtåru?
Heeelloooouew!
😂❤️
2021-04-18, 11:35
Medlem
Hade jag bott i Ystad hade jag ringt flyttfirman igår och aldrig mer talat om varifrån jag kommer.
2021-04-18, 11:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia gillar att framhäva sin kropp, men det ska inte vara på ett sexuellt sätt. Och i duschen ska kameran vändas, ingen får vara där, och hon sitter ner och döljer sin kropp med handukar på den bit som inte tvättas för stunden. Byter om på toaletten. Hon har inte sex, hon sover inte ihop med dom killar hon har, hon har aldrig sett en kuk irl, förutom Simons.

Jag hatar hennes äckliga jävla prydhet och dubbelmoral.
Jag tror Nardos är lesbiskt. Därför avskyr hon och har aldrig sett en kuk förrän Simon hoppade i poolen. Hade inte Judit sett ut som en sunkig karl så skulle dom varit ett par förmodligen. Hon umgås ju med riksbögen Mergim på utsidan så förmodligen har dom mötts på någon gayklubb. Att vara homo ökar chanserna att få bli deltagare i monstersåpan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in