2021-04-18, 10:00
Medlem
1. Hur fan gick mergim från att inte kunna få immunitet till att sitta säkert?

2. Rösta kvar Tanja för fan!
2021-04-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stor spricka mellan judith o peddi?

Verkar som att de blir skilsmässa.

Pedram är sur för saker som Judith sagt igår och imorse, bland annat att han tvingat folk att göra saker och att han har en manipulerande röst?

Edit: att Pedram skulle tagit av judiths kläder I poolen..?

Ska tilläggas att Pedram nekar allt och tycker det är elakt uttryckta anklagelser.
Senast redigerad av nudelfan 2021-04-18 kl. 10:16.
2021-04-18, 10:01
Medlem
Vem fan vill se en fläskpadda näck??
2021-04-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Skrev du precis ett inlägg utan öknamn?
Yes! väldigt sällsynt
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Verkar som att de blir skilsmässa.

Pedram är sur för saker som Judith sagt igår och imorse, bland annat att han tvingat folk att göra saker och att han har en manipulerande röst?
Exakt det tror jag, de är nog rätt trötta på varandra
2021-04-18, 10:08
Medlem
Är det någon som minns vad som faktiskt hände med Judiths kläder i poolen?
2021-04-18, 10:10
Medlem
Emmvalentines avatar
Vilket avsnitt fick de se igår?
2021-04-18, 10:11
Medlem
Rösta kvar min fina bror Dennis som hänger löst.
2021-04-18, 10:12
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
En annan sak - vad jag förstår hade Jesper också varit med i nåt annat program. Hörde ingen, varken i huset eller utanför, som klagade på det?
Därför Jesper ju bara var ett hyper-stissigt nervvrak, som dom genast fattade inte var något hot mot dom i en utröstning.

Att Tanja däremot är/blivit enormt populär pga sin underbara karaktär, rakryggade sätt och inte minst allt skit hon kämpat sig igenom om, begriper ju till och med dessa efterblivna idioter.
2021-04-18, 10:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Ingen har legat ingen har onanerat och Emelie o Dennis är väl mest trolig till att ligga.

61-62 dagar har gått 38-39 dagar kvar, nej det är inte sevärd. Inte bara pga att sex och onani inte förekommer vilket är en otroligt konstig preferens men för att deltagarna är skittråkiga. Det är som att titta på färg som torkar, händer aldrig någonting. Sätt dig på en valfri stadsbuss eller ett fik och tjuvlyssna på några som samtalar - det summerar Big Brother 2021. Absolut dom tråkigaste jävla individerna ur detta avlånga land har man plockat in.

Nu kommer någon skriva "ahh men Tanja då!!! Hon är inte tråkig!!!" Jo hon är svintråkig håll käften, hon är i fel program med fel människor, alla blir tråkiga ihop. Tittarsiffror kan inte överstiga 20.000 helt omöjligt att folk följer programmet, sociala medier har dom interaction med ca 8000 personer vilket inte alls är mycket.

Familjevloggare på Youtube har mer tittare än Big Brother, kanske inte så konstigt för en familj som är ute och äter middag vid någon lekland är mer händelse än vad huset bjuder på. Skandal, avgå castingen.
Håller med. Provade C-more gratis men höll på att storkna av tristess. Sa upp skiten efter ett par dagar så det inte kom någon räkning sen. Det blir väl så när produktionen tar in sina bögvänner och ointressanta dokusåpadeltagare som typ Tanja. Det är som ett stödboende med tråkiga och korkade människor. Orkar knappt titta på TV-timmen längre då det är så upplagt hela skiten.

Att dom inte visar röstsiffror kan jag förstå för det lär inte vara många och dom måste värna om sin favorit vilket jag tror är Nardos denna säsong. Dom vill visa att mångfaldhet är en dygd och blonda svenskar göre sig icke besvär. Hela programmet består av utlänningar och bögar. Där ingår också den vidriga flatan Judit. Mest fascinerande är i alla fall att titta på dom 2 turturduvorna Madde och Adrian. Påminner nästan om "Borta med vinden".
2021-04-18, 10:15
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DennisFB
Rösta kvar min fina bror Dennis som hänger löst.

Hundra procent mannen. Han är etta på min lista
Medlem
Kan vi hoppas o tro att Gamnacken blir grillad i tittarnas frågor idag eller kommer han bli lika curlad som vanligt? 😴
Medlem
Vem räddar ni kvar ? Hoppas tanja å dennis får stanna iallafall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in