2021-04-18, 09:44
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Inte sett ett avsnitt,
1. Några som haft sex?
2. Några som onanerat?
3. Vilka är gladast i att springa runt nakna?
4. Vilka är mest troligt kommer ligga med varann?
Hur många dagar har de varit där och hur många kvar?

1. Vet ej säkert då man inte fått se helt säkert. Tanja och pedram har guppar under täcket och skvalpat i poolen. Dennis och Emelie pratade igår som att dom ev haft sex och det har varit nåt guppande täcke där också.
2. Av dom som är där nu så vet jag inte. Tror nån kille kan ha gjort det, tror nån sa det häromdagen. Dock har Simon och pedram omedvetet kommit i sömnen.
3. Egentligen ingen. Simon har visat kulen flera ggr men inte att han går runt naken. En poolfest spårade och väldigt många av dom var nakna i poolen då. Men inte annars. Jag tror dock att Tanja är den som bryr sig minst när hennes tuttar syns av misstag.
4. Emelie och Dennis just nu.
5. Dom har väl varit där ca 60 dagar nåt. Ca 40 dagar kvar. Vet ej exakt hur länge dom varit där men det ska ju vara 100 dagar totalt.
2021-04-18, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Ser i dagens schema att det stämmer, alla killar som sitter säkert ska få tittarfrågor. Såg att folk redan igår skrev att Mergim skulle få frågor idag, hur visste ni det? Är det något som sagts i avsnitten?

bb la ut på sin instastory igår att dem ville ha frågor till killarna som sitter säkert
2021-04-18, 09:45
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ser i dagens schema att det stämmer, alla killar som sitter säkert ska få tittarfrågor. Såg att folk redan igår skrev att Mergim skulle få frågor idag, hur visste ni det? Är det något som sagts i avsnitten?

Låg ute på instagram så som det brukar göra när dom som hänger löst ska få tittarfrågor. Nu är det alla killar som sitter säkert som ska få frågor.
2021-04-18, 09:46
Medlem
Tittarfrågor... undrar om de ska besvaras inför hela gruppen eller enskilt? Tankar om det?
2021-04-18, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tittarfrågor... undrar om de ska besvaras inför hela gruppen eller enskilt? Tankar om det?

gruppen tror jag
2021-04-18, 09:48
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65

Hoppas inför gruppen. Vill se mergim svara inför grupp
2021-04-18, 09:48
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bb la ut på sin instastory igår att dem ville ha frågor till killarna som sitter säkert

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Låg ute på instagram så som det brukar göra när dom som hänger löst ska få tittarfrågor. Nu är det alla killar som sitter säkert som ska få frågor.

Oh då är jag med, tack för info! Känns inte så troligt men man kan ju hoppas frågorna ska besvaras inför hela gruppen, som igår, med följdfrågor.

Så hoppas jag BB tar mina frågor.
Citat:
Mergim, varför mår du bra när alla andra mår dåligt?
Mergim, är du ond för att du vill det eller har du bara otur när du tänker?
Mergim, varför baktalar du alla människor i huset?
Mergim, är du en patologisk lögnare?
Mergim, varför vill du in i ett hus där du mått så dåligt i?
Mergim, ingen annan än du paktar o baktalar de andra, frågor på det?
Mergim, varför hotar du dig till immunitet?
2021-04-18, 09:50
Medlem
Svart-Skalles avatar
Såg klippet där Mergim lackade på Adrian igår, för någonting som han inte har med att göra öht. Vilken äcklig horunge Mergim är. Så jävla hatad är han.

Albaner är ett vidrigt folk, alla som jag har stött på är precis som Mergim, det är min erfarenhet av dom. Det är nån jävla sjuk mentalitet dom har som inte fungerar med andra människor.
Senast redigerad av Svart-Skalle 2021-04-18 kl. 09:55.
2021-04-18, 09:51
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Oh då är jag med, tack för info! Känns inte så troligt men man kan ju hoppas frågorna ska besvaras inför hela gruppen, som igår, med följdfrågor.

Bra frågor, vi hoppas!

Tycker även det ska bli kul att få höra vilka frågor Joel får. Han har aldrig hängt löst och fått tittarfrågor.
2021-04-18, 09:56
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:

Du glömde en fråga, varför han fortfarande inte ha kommit ut från garderoben
2021-04-18, 09:59
Medlem
Stor spricka mellan judith o peddi?
2021-04-18, 10:00
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Stor spricka mellan judith o peddi?

Skrev du precis ett inlägg utan öknamn?